lázcsillapító

címke rss

Meghalt egy kisbaba, mert túl sok gyógyszert adtak neki

Az öt hónapos kisfiút hörgőgyulladással vitték kórházba szülei. A csecsemő belázasodott, a kórházban vénásan kapott lázcsillapítót, háromszor többet a megengedettnél. A kisfiú szervezete összeomlott – írja a Blikk.

Négyéves kisfiú életét mentette meg a Facebook

Egészség 20102011.07.19, 08:18

Közösségi oldalon kért segítséget egy elkeseredett brit édesanya, miután hiába próbálta kideríteni, mi okozhatja gyermekénél a furcsa tüneteket: a négyéves kisfiú szeme gyulladt és vörös volt, arca és álla szinte a felismerhetetlenségig feldagadt, és tartósan magas lázzal küzdött.

A lázcsillapítás szabályai a gyerekeknél, illetve a felnőtteknél

Egészség 20102011.04.04, 13:01

A láz segít bizonyos fertőző betegségek leküzdésében, mivel korlátozza azoknak a kórokozóknak a szaporodását, amelyek a normális testhőmérsékleten érzik a legjobban magukat. Csecsemőknél 38,3, nagyobb gyerekeknél 39, felnőtteknél pedig 39,4 Celsius fokos láz fölött viszont mindenképpen kérjünk orvosi segítséget.

Veszélyes lehet a paracetamol és az ibuprofen együttes alkalmazása

Archívum2011.03.02, 23:29

A szülők többsége már alacsony láz esetén is azonnal gyógyszerek után nyúl, pedig a lázcsillapítók indokolatlan és túlzott adagolása többet árthat, mint használ.

Felesleges a gyerek lázát rögtön csillapítani

Egészség 20102011.02.28, 15:11

A szülők gyakran túlreagálják, ha belázasodik a gyerek - állapítja meg az Amerikai Gyerekgyógyászati Akadémia (AAP) hétfőn közzétett jelentése. A szervezet arra kéri a szülőket, hogy ne akarják minden áron lefelé nyomni a gyerek megemelkedett hőmérsékletét, inkább arra törekedjenek, hogy a kicsinek jó legyen a közérzete.

Házipatika: kezdő gyógyszercsomag újszülötteknek

Life.hu2010.11.19, 14:49

Egy kisbaba születése a család legnagyobb öröme, ezért a tervezgetés mellett gondoljunk a biztonságára is, többek között készüljünk fel időben a betegségekre is!

Előző
  • 1
Következő