444.hu

címke rss

A bírósági ítélet kimondja: folyamatosan hazudott Soros blogjának alkalmazottja

Három év után ítéletet hozott a Budai Kerületi Központi Bíróság arról, hogy a Soros-blog 444 munkatársa, Halász Júlia hazudott, amikor azt állította több médiumnak is, hogy egy zártkörű fórumon a fideszes Szabó László bántalmazta őt. A Soros-blog önkéntes áldozati bárányaként viselkedő Halász Júlia mellett korábban még szimpátiatüntetést is szerveztek, sőt, az őt ért sérelem miatt még a nemzetközi újságíró szövetség is felemelte hangját. A hirtelen celebbé vált Halász pedig egyre jobban beleélte magát abba, hogy micsoda inzultus érte őt, és az sem érdekelte, hogy a hamis vádaskodásával egy ártatlan ember becsületét mocskolja be. Perrsze ...

Így próbálta meghamisítani a baloldali propagandamédia Orbán Viktor televíziós interjúját

Itthon2020.11.13, 21:53

A teljes baloldali propagandamédia - az Indextől kezdve, a Mércén át Soros blogjáig, a 444-ig - meghamisította Orbán Viktor kedd esti M1-nek adott nyilatkozatát. A céljuk akkor vált egyértelművé, amikor a baloldali politikusok azonnal átvették az idézeteket tőlük és azt a hazugságot terjesztették, hogy a miniszterelnök szerint 50 százalék az esély arra, hogy a magyar egészségügy összeomlik. Valójában Orbán Viktor azt mondta, ha a kormány nem hozott volna intézkedéseket, akkor 50 százalék lenne az esély arra, hogy az egészségügy kitart. Így, az intézkedésekkel - ahogy az a Tényekben elhangzott - 99,9 százalék.

Ismét álhírt gyártott a Soros-blog, ezúttal Szlávik Jánosról és Győrfi Pálról

Itthon2020.10.17, 11:16

Soros György blogja most Győrfi Pálról és Szlávik Jánosról hazudott, miszerint pénzt kérnének egy-egy előadásuk után. Mindkét fél visszautasította a rágalmakat. Persze, nyilvánvaló, hogy Müller Cecília után miért éppen Győrfi Pálról és Szlávikról hazudott a 444. A baloldal, amely nemhogy segíteni, de inkább hátráltatni próbálja a védekezést, lassan-lassan kifejezetten ellenségként tekint a járvány elleni védekezés sikeres, ismert embereire.

Újabb fake newst terjesztett Soros blogja

Itthon2020.10.12, 14:26

Újabb álhírt terjesztett Soros blogja, a 444. Ezúttal a hitelekről nem mondtak igazat.

Hivatalosan veszteséges, folyamatosan az olvasóktól kér pénzt, de mégis új embereket vesz fel a 444

Itthon2020.08.11, 10:32

Miután az Index szerkesztőségében szinte az összes újságíró felmondott, azt lódítva, hogy ennek politikai oka van (kiderült: pénzt szereztek és új internetes újságjuk lesz), sajátos módon az egyik baloldali újság, a 444 a maga javára kezdett el gyűjtést szervezni. Azt állítják, hogy az akció eredményeképpen létszámbővítés következhet a Soros-blognál, a tervek szerint több munkatársat is felvesznek. A felületet működtető cég, a Magyar Jeti Zrt. alapítása óta sohasem tudott (hivatalosan) nyereséget elérni. Miközben Soros György lapja terjeszkedni kezdett a magyar médiapiacon, addig az Index felmondott munkatársai egy új lap megalapítáásába ...

Baloldali újságíró ismerte el, hogy a 444, a 24 és a hvg közreműködött az Index szétverésében

Itthon2020.08.06, 16:49

Bodolai László után újabb baloldali szereplő ismerte el, hogy a baloldalnak köze volt az Index szétveréséhez. Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője arról beszélt a Reaktor Podcast adásában, hogy a 444, a 24 és a hvg üzletileg jól járt a helyzettel, és - ahogy fogalmazott - "fűtötték az Index-konfliktust"  Ezelőtt is voltak erre utaló jelek: Varga Zoltán, milliárdos üzletember, vörösbáró lapja, a 24 fizetett hirdetésekben kezdte el terjeszteni az Index szétesésével foglalkozó cikkeit. 

Belső háború tört ki az Indexben a régiek és az újak között

Itthon2020.06.23, 19:01

A baloldali pártokhoz hasonlóan a legnagyobb baloldali propagandalapban, az Indexben is kitört a belháború. A front két oldalán a régi és az új indexesek állnak. A belháború akkor tört ki, amikor az Indextől 2012-ben távozó egyik alapító, Gerényi Gábor az igazgatóságnak benyújtott egy tervet a hírek szerint durván veszteséges Index átszervezésére és racionalizálására. A terv - legalábbis a jelenlegi hírek szerint - gyorsan elbukott, ezután pedig azonnal megszólalt az Index 2011-ben megbukott és távozó főszerkesztője, Uj Péter. Érdekes az is, hogy az Index tulajdonosi kuratóriumának elnöke az a Bodolai László ügyvéd, aki szoros kapcssolatban ...

Varga Judit: Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud értelmezni egy sajtóközleményt

Itthon2020.06.18, 21:37

Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud/akar helyesen értelmezni egy sajtóközleményt. Ha már itt tartunk, engem meg ez ijeszt meg. Nem kicsit, nagyon... - kezdte Facebook posztját Varga Judit igazságügyi miniszter. Az igazságügyi miniszter korábban azt mondta: a külföldről támogatott szervezetek átláthatóságáról szóló magyar szabályozás jogszerűségét a bíróság mai ítélete megerősítette.

Így hazudott a baloldali média a koronavírus-törvényről

Itthon2020.05.26, 12:50

Manipulatív szalagcímek, hazugságokkal teli írások - így nézett ki a hazai baloldali média működése az elmúlt két hónapban. A hvg-től a Magyar Narancson át a 444-ig mindennel megpróbálkoztak azért, hogy a nemzetközi közvélemény torz képet kapjon Magyarországról, és a magyar parlament által elfogadott koronavírus-törvényről. Ahogy a baloldali politikusok, ők sem kértek bocsánatot a hazugságokért.

Soros György emberei újabb hadjárattal próbálkoznak Magyarország ellen

Nagyvilág2020.04.16, 21:04

Az elmúlt időszakban megfigyelhető volt, hogy komoly erőket mozgósítanak Magyarország lejáratásának érdekében. A módszerek és az álhírek terjesztése mögött Soros György amerikai milliárdos emberei állhatnak – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Előző
Következő