24.hu

címke rss

Hazudott a 24: továbbra is lehet angol nyelvet tanítani az óvodákban

Hazugság a baloldali propagandalap, a 24.hu állítása, miszerint az EMMI ellehetetlenítené az angol nyelvet oktató óvodákat - derül ki a minisztérium közleményéből.

Az állampárti hálózat emelte fel Varga Zoltánt, a 24.hu tulajdonosát

Itthon2020.09.15, 11:41

Részletesen beszámol a Pesti Srácok Varga Zoltán, a baloldali 24-et is tulajdonoló nagyvállalkozó rendszerváltás előtti múltjáról, és eddig kevésbé ismert éveiről. Karrierjének felívelésében kulcsszerepe volt a magyar „tőzsdekirálynőnek", Hardy Ilonának, aki nyugati lehetőségekhez segítette a laptulajdonost. 

Baloldali újságíró ismerte el, hogy a 444, a 24 és a hvg közreműködött az Index szétverésében

Itthon2020.08.06, 16:49

Bodolai László után újabb baloldali szereplő ismerte el, hogy a baloldalnak köze volt az Index szétveréséhez. Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője arról beszélt a Reaktor Podcast adásában, hogy a 444, a 24 és a hvg üzletileg jól járt a helyzettel, és - ahogy fogalmazott - "fűtötték az Index-konfliktust"  Ezelőtt is voltak erre utaló jelek: Varga Zoltán, milliárdos üzletember, vörösbáró lapja, a 24 fizetett hirdetésekben kezdte el terjeszteni az Index szétesésével foglalkozó cikkeit. 

Az egyik baloldali propagandalap újságírójának a férje Hadházy Ákos alapítványának kurátora

Itthon2020.07.10, 15:55

A HírTV kiderítette, hogy a baloldali propagandalap, a 24 egyik újságírójának, Kovács-Angel Mariannának a férje Hadházy Ákos alapítványának kurátora.

Varga Zoltánék másfél milliárd forint osztalékot vettek ki a Central Médiacsoportból

Itthon2020.06.25, 15:32

A koronavírus-járványra hivatkozva átmeneti fizetéscsökkentést rendelt el a baloldali propagandaoldalt, a 24.hu-t is birtokló Central Médiacsoport még márciusban, később azonban kiderült, hogy a zártkörű részvénytársaság tulajdonosa, Varga Zoltán nagyvállalkozó másfél milliárd forintnyi osztalékot vett ki a cégből. Varga nem mellesleg a 61. leggazdagabb személy Magyarországon. Noha a baloldali propagandamédiumok folyamatosan a sajtószabadságot siratják, azt láthatjuk, hogy tulajdonosaik milliárdokat szednek ki a lapokból.

Hatalmas hazugságot terjeszt az ellenzéki propagandasajtó Németh Sándorról

Itthon2019.11.22, 00:26

Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezetője csütörtökön este közzétett Facebook-bejegyzésében tette világossá, hogy a hvg.hu úgy közölt egy róla szóló, a lelkésznek tulajdonított gondolatokat bemutató cikket, hogy ő semmilyen nyilatkozatot nem adott a portálnak. A néhány évvel ezelőtt hamis videót közzétevő hvg most egy hamis levelet publikált, a 444 és a 24 nevű ellenzéki propagandalapok pedig azonnal közölték.

A Népszabadság volt vezetője lesz az ellenzéki újság, a 24 főszerkesztője

Itthon2019.07.08, 13:16

Ahogy az Origo elsőként megírta, nehéz helyzetben van a Centrál Média. A tulajdonos, Varga Zoltán cégében borzalmas a hangulat, filléres gondokat észlelnek a dolgozók, a hangulatfelmérés pedig rémes eredményt hozott. A munkatársak pedig egymást vádolják, hogy ki lehetett az Origo informátora. A hvg-hez hasonlóan a 24 (a Centrál Média politikai terméke) szintén Soros pénze után áhítozik, ezért egyértelmű gesztust tettek: a pártállami diktatúra rendszerváltás után is itt maradt újságja, a Népszabadság utolsó főszerkesztő-helyettesét nevezte ki Varga a 24 főszerkesztőjének. 

Hajsza indult a magyar médiavállalatnál, a vezetők is egymást gyanúsítják, az informátort keresik - fotó

Itthon2019.06.03, 18:28

Vasárnap megírta az Origo: a 24 nevű internetes újságot és a Nők Lapját is kiadó Central Média tulajdonosa, Varga Zoltán cégében megdöbbentő események zajlanak. A rossz hangulat miatt névtelen (legalábbis az ígéret szerint névtelen) hangulatfelmérést végeztek, aminek az eredménye lesújtó lett. Félelem, pitiánerség, bizalmatlanság – ezek a szavak jutnak eszébe a cég legtöbb dolgozójának a kiszivárogtatott felmérés szerint. És az elégedetlenség: a magát Gazdának hívató Varga nagyjából kétmilliárd forintos villát épített magának Budán, de a cégben néhány ezer forintért is cirkuszolnak a tulajdonostól rettegő vezetők. És most az Origo bbirtokába ...

Így dolgozik a 24 nevű álhírgyár, alkoholistákat fizettek le, hogy hazudjanak

Itthon2018.11.06, 14:29

Összhangban az ellenzék országos szintű hajléktalanőrületével, arra mentek rá a magyar fake news kisiparosok, hogy a fideszes vezetésű csepeli önkormányzat alkalmazottjai milyen brutálisan bánnak az utcán élőkkel. Csakhogy most kiderült, rendhagyó módon pénzzel és egy kis alkohollal próbálták rávenni a hánytatott sorsú embereket arra, hogy a csepeli vagyonőrökre terhelő vallomást tegyenek. Megszületett 2018 leggázosabb álhíre, lekörözték az Indexet.

Orbán Viktor kivételes diplomáciai sorozata, Keleten és Nyugaton

Itthon2018.07.17, 16:23

A balliberális véleményformáló "elit", nincs jobb szó rá, kinőtte az átlagos álhírgyártást, túlhaladt a műfaj kereteinek korlátain, és valami teljesen új, egyedi és formabontó dologhoz nyúlt: az utólagos történelemmódosításhoz. Most éppen úgy látják, hogy Orbán Viktor nagyon-nagyon elszigetelődött Európában, ezért gyorsan átpörgettük a miniszterelnök naptárát. Bárcsak mindenki úgy lenne elszigetelődve, mint ahogy Orbán Viktor a kontinens nyugati és keleti felén!

Előző
  • 1
  • 2
Következő