444.hu

címke rss

Hivatalosan veszteséges, folyamatosan az olvasóktól kér pénzt, de mégis új embereket vesz fel a 444

Miután az Index szerkesztőségében szinte az összes újságíró felmondott, azt lódítva, hogy ennek politikai oka van (kiderült: pénzt szereztek és új internetes újságjuk lesz), sajátos módon az egyik baloldali újság, a 444 a maga javára kezdett el gyűjtést szervezni. Azt állítják, hogy az akció eredményeképpen létszámbővítés következhet a Soros-blognál, a tervek szerint több munkatársat is felvesznek. A felületet működtető cég, a Magyar Jeti Zrt. alapítása óta sohasem tudott (hivatalosan) nyereséget elérni. Miközben Soros György lapja terjeszkedni kezdett a magyar médiapiacon, addig az Index felmondott munkatársai egy új lap megalapítáásába ...

Baloldali újságíró ismerte el, hogy a 444, a 24 és a hvg közreműködött az Index szétverésében

Itthon2020.08.06, 16:49

Bodolai László után újabb baloldali szereplő ismerte el, hogy a baloldalnak köze volt az Index szétveréséhez. Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője arról beszélt a Reaktor Podcast adásában, hogy a 444, a 24 és a hvg üzletileg jól járt a helyzettel, és - ahogy fogalmazott - "fűtötték az Index-konfliktust"  Ezelőtt is voltak erre utaló jelek: Varga Zoltán, milliárdos üzletember, vörösbáró lapja, a 24 fizetett hirdetésekben kezdte el terjeszteni az Index szétesésével foglalkozó cikkeit. 

Belső háború tört ki az Indexben a régiek és az újak között

Itthon2020.06.23, 19:01

A baloldali pártokhoz hasonlóan a legnagyobb baloldali propagandalapban, az Indexben is kitört a belháború. A front két oldalán a régi és az új indexesek állnak. A belháború akkor tört ki, amikor az Indextől 2012-ben távozó egyik alapító, Gerényi Gábor az igazgatóságnak benyújtott egy tervet a hírek szerint durván veszteséges Index átszervezésére és racionalizálására. A terv - legalábbis a jelenlegi hírek szerint - gyorsan elbukott, ezután pedig azonnal megszólalt az Index 2011-ben megbukott és távozó főszerkesztője, Uj Péter. Érdekes az is, hogy az Index tulajdonosi kuratóriumának elnöke az a Bodolai László ügyvéd, aki szoros kapcssolatban ...

Varga Judit: Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud értelmezni egy sajtóközleményt

Itthon2020.06.18, 21:37

Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud/akar helyesen értelmezni egy sajtóközleményt. Ha már itt tartunk, engem meg ez ijeszt meg. Nem kicsit, nagyon... - kezdte Facebook posztját Varga Judit igazságügyi miniszter. Az igazságügyi miniszter korábban azt mondta: a külföldről támogatott szervezetek átláthatóságáról szóló magyar szabályozás jogszerűségét a bíróság mai ítélete megerősítette.

Így hazudott a baloldali média a koronavírus-törvényről

Itthon2020.05.26, 12:50

Manipulatív szalagcímek, hazugságokkal teli írások - így nézett ki a hazai baloldali média működése az elmúlt két hónapban. A hvg-től a Magyar Narancson át a 444-ig mindennel megpróbálkoztak azért, hogy a nemzetközi közvélemény torz képet kapjon Magyarországról, és a magyar parlament által elfogadott koronavírus-törvényről. Ahogy a baloldali politikusok, ők sem kértek bocsánatot a hazugságokért.

Soros György emberei újabb hadjárattal próbálkoznak Magyarország ellen

Nagyvilág2020.04.16, 21:04

Az elmúlt időszakban megfigyelhető volt, hogy komoly erőket mozgósítanak Magyarország lejáratásának érdekében. A módszerek és az álhírek terjesztése mögött Soros György amerikai milliárdos emberei állhatnak – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

''300'' - adományozó kezdeményezés

Itthon2020.03.19, 16:10

Míg a koronavírus-járvány miatt az Index és a 444 saját magának hirdetett gyűjtést, addig a Hír TV háromszáz munkatársa háromszázezer forint adományt gyűjtött a Szent László Kórház alapítványának. A hírcsatorna azzal indokolta döntését, hogy szemben másokkal nem nyerészkedni akar a válságon. 

Soros blogja a járvány idején is egy Trianon-emlékmű ötletpályázaton gúnyolódik

Itthon2020.03.17, 17:54

A 444.hu a koronavírus miatt kialakult helyzet ellenére is arra játszik, hogy az állampolgárok informálása helyett gúnyolódjon a magyarokon, illetve a kormány különböző intézkedésein. Ezúttal a Soros-blog egyik munkatársa a külhoni magyarokat és a nemzeti érzelmű belhoniakat sértegeti, azt találva problémának, hogy kiírtak egy ötletpályázatot a trianoni békediktátum centenáriuma kapcsán egy második nemzeti összetartozás emlékmű megalkotására. Ráadásképpen az ötletet egy álpályázattal kívánja kigúnyolni.

A 444-nek ismét fontosabb a nyílt társadalom, mint az emberéletek

Itthon2020.03.17, 21:01

Bede „az a baj, hogy tovább mennek" Márton, a 444 ügyeletes válságszakértője ismét egyedülálló cikket írt, aminek a lényege az, hogy ha emberéletek védelme és a nyílt társadalom szembekerül egymással, egyértelmű, hogy a nyílt társadalmat kell megvédeni. Jelen esetben hiába van világjárvány, Bede szerint a határokat akkor is tárva-nyitva kell tartani, mert a bezárkózás - világjárvány ide vagy oda -, nem lehet megoldás.

Német, svájci, sőt horvát szervezetek is pénzelik Soros magyarországi birodalmát

Itthon2020.01.24, 14:47

Számos külföldi országból finanszírozzák Soros hazai birodalmát, derült ki az Origóhoz eljutott dokumentumokból. Bár valamennyi helyi Soros-szervezet tagadja, hogy külföldi érdekeket szolgálna ki, azonban, ha jobban megnézzük ezeket a helyi leányvállalatokat, akkor azt láthatjuk, hogy szinte kizárólag csak külföldi forrásokból gazdálkodnak, így jogosan merül fel a kérdés, hogy milyen célokat és mi okból szolgálhatnak ezek a hazánkban bejegyzett egyesületek, alapítványok. Mert az ősi szabály szerint aki fizet, az diktál. A Századvég NGO-radarja is a Helsinki Bizottság tavalyi éves beszámolójával foglalkozik. Ebből kiderül, hogy a 4811 ...

Előző
Következő