Varga Zoltán

címke rss
Amerikai nagytőkés csoportok embere Bajnai Gordon

Amerikai nagytőkés csoportok embere Bajnai Gordon

Bajnai Gordon gyakorlatilag az amerikaiak embere, a Gyurcsány Ferenc vezette baloldal pedig minden pénzt külföldről kap – lényegében ezt mondta Gansperger Gyula azon az egyeztetésen, amelynek hanganyagát Anonymus juttatta el a szerkesztőségünkhöz. A baloldali kapcsolatait ecsetelő üzletember beszélt arról is, hogy az ellenzéki médiára, közelebbről a 444-re befolyása van Soros Györgynek, de anyagi segítséget nyújt Veres Tibor, a Wallis tulajdonosa is. Érdekes mondatok hangoznak el továbbá arról, hogy valójában kik fizetik a baloldali szakértőket, politológusokat.

Alkohol nélküli mámor Dunaszekcsőn: 25 éve történt a felejthetetlen Fradi-verés

Sport2021.10.02, 14:19

Napra pontosan 25 évvel ezelőtt történt a magyar futball egyik nagy csodája. Az akkor NB III-as Dunaszekcső 1996. október 2-án Magyar Kupa-mérkőzésen 1-0-ra legyőzte a sztárokkal felálló Ferencvárost, amely ráadásul Varga Zoltán első veresége is volt a zöld-fehér együttes kispadján. Nem csoda, hogy akkoriban a fél ország felkapta a fejét az eredményre.

Nem kérnek bocsánatot a baloldali politikusok a WHO döntése ellenére sem

Itthon2021.05.10, 09:18

Pénteken a WHO feltételek nélkül jóváhagyta a 18 éven felülieknek a Sinopharm alkalmazását, ezzel végképp beigazolódott, amit eddig is tudni lehetett: a kínai oltóanyag hatékony és biztonságos a vírus ellen. Mivel a hazai baloldali politikusok hónapok óta mindenféle alap és szakmai háttértudás nélkül támadják a keleti oltást, ezért a nemzetközi szervezet döntése után többüket is megkérdeztük, hajlandóak-e bocsánatot kérni a magyar közvéleménytől. Cikkünk megjelenéséig csak Gyöngyösi Márton, a Jobbik elnökhelyettese, és Hadházy Ákos, Momentum-közeli képviselő reagált a megkeresésünkre, de érdemi választ nem kaptunk tőlük. A baloldal ...

Jogszerű az a megállapítás, hogy Varga Zoltán, az ismert vörösbáró áll a baloldali médiablog mögött

Itthon2020.11.07, 11:43

Pert nyert az Origo a Media1 nevű blogot szerkesztő újságíróval szemben, első fokon. Megírtuk ugyanis, hogy a blog mögött valójában Varga Zoltán ismert vörösbáró, a Central Media és mások mellett a 24.hu tulajdonosa áll. A bíróság megállapította, hogy a cikkünkben nincs valótlan tényállítás, jogosan vontuk le azt a következtetést, hogy az Origót beperlő egykori 24.hu-alkalmazott csak formálisan tulajdonolja a lapot. Valójában a legfontosabb döntésekben Varga Zoltán mondja ki az utolsó szót.

A Central Médiacsoport tulajdonosával üzletelt a Telexet támogató cseh milliárdos

Itthon2020.09.24, 14:08

Üzleti kapcsolatban állt Zdeněk Bakala cseh üzletemberrel Varga Zoltán, a Central Csoport tulajdonosa. Az utóbbi működteti a 24.hu hírportált, amelyik elsőként szivárogtatta ki az Indexnél felmerült átalakítási terveket - írja a Világgazdaság.

Az állampárti hálózat emelte fel Varga Zoltánt, a 24.hu tulajdonosát

Itthon2020.09.15, 11:41

Részletesen beszámol a Pesti Srácok Varga Zoltán, a baloldali 24-et is tulajdonoló nagyvállalkozó rendszerváltás előtti múltjáról, és eddig kevésbé ismert éveiről. Karrierjének felívelésében kulcsszerepe volt a magyar „tőzsdekirálynőnek", Hardy Ilonának, aki nyugati lehetőségekhez segítette a laptulajdonost. 

Egy vörösbáró: másfél milliárdot vett ki a cégéből, miközben saját újságíróinak a fizetését drasztikusan csökkentette

Itthon2020.08.10, 09:41

Miközben beosztottjainak fizetéscsökkentést rendelt el, tulajdonostársaival másfél milliárd forintot vett ki cégéből - ez csak egy apró mozzanat Varga Zoltánnak, a Central Médiacsoport tulajdonosának életéből, ami pontosan megmutatja, hogyan viszonyul a pénzhez, a hatalomhoz és az emberekhez. A 24.hu nevű baloldali propagandaoldalt, több pletykalapot és sok céget birtokló Varga tipikus vörösbáró, aki - mint az őt alaposabban ismerők mondják - arra különösen háklis, ha egykori seftelései miatt régi gúnynevén emlegetik, ami: Trükkös Zotyó. Emiatt egyébként egészen Brüsszelig szaladt árulkodni, és gyorsan megpróbálta egy füllentésekkell ...

Varga Zoltán, a 24.hu tulajdonosa fizetett hirdetésként terjeszti a Facebookon az indexes felmondásokat

Itthon2020.08.04, 15:46

Még a baloldali propagandagyár erkölcsi szintjéhez képest is szokatlanul gátlástalan lépésre szánta el magát a 24 és tulajdonosa: fizetett hirdetések tömkelegével fölényeskednek a belharcokban összeomlott baloldali társoldalukon, az Indexen. A portált tulajdonló Varga Zoltán nem ismer határokat: miközben a veszélyhelyzet alatt csökkentette beosztottjainak fizetését, másfél milliárdos osztalékot vett fel cégéből. Most pedig morálisan erősen megkérdőjelezhető módon próbál olvasókat szerezni.

Varga Zoltán vörösbáró lehet az indexes hisztériát tápláló médiaoldal mögött

Itthon2020.07.31, 13:02

Az Indexet szétrobbantó baloldali belháború miatt kialakult politikai hisztéria egyik táplálója a Média1 nevű oldal, amelyet Varga Zoltán vörösbáró 24 nevű propagandalapjának egyik médiával foglalkozó egykori munkatársa készít. Megnéztük, ki állhat valójában a lap mögött. Nem meglepő: maga Varga Zoltán.

Offshore cégek mögé rejtette milliárdokat érő villáját a Central Média vezetője

Itthon2020.07.22, 10:41

Trükkös Zotyó, így becézik háta mögött az üzleti életben Varga Zoltánt, a Central Média tulajdonosát és kézi irányítóját. Aki nemrég gátlástalanul megnyirbálta az őt szolgáló újságírók bérét, csak hogy nagyobb osztalékot vihessen haza vadonatúj budai luxusvillájába. De most éppen ez a villa buktatta le a sokáig ügyesen rejtőzködő baloldali milliárdost – írta a Ripost.

Előző
Következő