"Szerintem jól tette, hogy megnyerte a Katari nagydíjat és nem játszott 'Barrichellót'. Minden egyes győzelem, valamint ezután elhangzó magyar himnusz a magyar motorsport ázsióját növeli, és valljuk be: Talmácsi Gábor jelenleg a magyar motorsport zászlóshajója. Nem kell és nem is szabad szégyenkeznie, magyarázkodnia pedig egyáltalán nem, a győzelme úgyis magáért beszél. Higgye el a Gábor, hogy az egész nemzet és minden magyar motoros mögötte áll és büszkék vagyunk rá. A KTM-es labanc 'sógorok' meg megint kimutatták a foguk fehérjét, és ez megint az ezeréves történelmű 'együttélésünk' egyes magyarokra nézve sértő momentumaira kezd hasonlítani, amiben a lenézés, a semmibevétel, a hülyének nézés, a háttérbe szorítás és az elnyomás volt a jellemző. Úgy gondolom, hogy az év elején még a Gábor volt a favorit a csapaton belül, és mégis - elnézve a versenyeit, hallgatva a kommentárokat - az az érzésem, mintha nem kapott volna meg minden támogatást a csapattársa, Mika Kallio mellett, vagy ha úgy tetszik, vele együtt. Végül szeretném elmondani: én is motorozom, egyik mottóm az 'aki lassít, veszít'. Ezt üzenem Kalliónak, az osztrákok meg bekaphatják, és utoljára Gáborhoz szólva neki üzenem: egy világbajnoki futamgyőzelem után az ember ne magyarázkodjon az őt negatívan bírálóknak, hanem vagy mondja meg nekik, hova mehetnek el... , vagy picit diplomatikusabban mosolyog rajtuk, megveregeti a vállukat, és szintén mosolyogva azt mondja nekik: én voltam a jobb."
"Szép dolog az adrenalin, de esztelenséghez vezethet... Mellesleg az igazi tehetségeknek nemcsak szerencséjük van, hanem stílusuk is. Ez utóbbinak köszönhető, hogy nem kell feltétlenül győzniük ahhoz, hogy kiemelkedjenek a mezőnyből... Az idei teljesítményéhez azért gratulálok, de ez utóbbi felesleges volt. Nem is tudom, ki nyilatkozta, hogy a jó pilótának jó motor is kell. A jó motor meg csak jó csapattal lehetséges, ezért nem illik szembeköpni őket. Jövőre, remélem, e nélkül is menni fog, mert csapat nélkül nehezebb."
"Szerintem nem mondta senki a Talmának, hogy lassítson. Kallio tudta, hogy ott van végig Talma, hiszen előzgetni is próbálta. Nem sikerült, amikor meg ott volt az alkalom, akkor megcsinálta. Ennyi. Jól csináltad, Talma, szurkolok neked, csak így tovább!"
"Talma tényleg butaságot csinált, amin még a karrierje is elúszhat. Montoya is csak akkor verhette meg Raikkönent, mikor annak már nem volt esélye a vb-győzelemre. Remélem, a következő futamokon beülteti a vb-páholyba Kalliót és kiengeszteli klubját!"
"Láttam a versenyt az elejétől a végéig. Az utolsó 4-6 körben a célegyenesben Talma mindig Kallio mellé ment, majd a célegyenes végén előbb fékezett, mint Kallio, mintegy maga elé engedve (hiszen a kanyar szempontjából a belső íven volt és ő is tudott volna rövidebb fékutat produkálni). Ezzel szinte figyelmeztette társát, hogy le tudja előzni, ha akarja. Csapatutasítás?!?! Minden versenyt megöl, és hivatalosan tilos! Az egy dolog, ha "suttyomban, fű alatt" csinálják. Most viszont a csapat vezetője a nyilatkozataival "hivatalosította". Ez egy másik dolog. A harmadik az, ha előre egyértelműen leosztják a "szerepeket", akkor azt "betyárbecsületből" is illik betartani, pláne a verseny előtti egyéni pontokra tekintettel, vagyis arra tekintettel, hogy Talmának "csak elméleti" lehetősége van (volt) az egyéni összetett elsőség megszerzésére. Ha hagyja Kalliót nyerni, akkor most Kallio 7 ponttal vezet a svájci előtt, Talma meg 11-el a negyedik előtt, a konstruktőri pontoknál meg ugyanaz a helyzet, mint most. ÉS AKKOR MINDENKI BOLDOG!!! Szóval rengeteg nézőpontja lehetséges az esetnek. Szerintem Talma rosszul döntött, hacsak nem akar megszabadulni a KTM 250-es szerződéstől, mert jobb ajánlat van a zsebében. Egy biztos, ha nem rúgják ki (szerintem nem, mert az a KTM beismerése lenne), akkor sem "tesznek alá" a maradék három futamon olyan gépet, amivel versenyben lehetne a futam-győzelemre. Bár ennek meg az a hátulütője, hogy akkor meg a konstruktőri cím úszhat el, mivel Simon jó géppel sem tud annyit mint Talma vagy Kallio. A legokosabb egy "utolsó figyelmeztetés" lenne a KTM részéről, Talmának meg be kell látnia, hogy a 45 pont hátrány miatt nincs reális esélye az összetett elsőségre, és fel kell vállalnia a "Kallio Hátvédje" szerepkört. Az egy más szituáció, ha Kallio a következő futamon például eldobja a gépét. Szóval BONYOLULT. Phantom."
"Ha a KTM egyforma motort adott volna minden esetben Talmának és Kalliónak, akkor azt mondanám, hogy nem volt fair, de így egy kis borsot tört az ármányosok orra alá ."
"A Forma-1-ben tilos a megállapodás csapaton belül. Itt meg még számon is kérik? Kicsit furcsa!"
"Miért hagyta Kallio, hogy megelőzzék? Talmácsi győzött és megérdemelte! Lehet, hogy sokszor azért volt rossz a motorja Talmácsinak, mert a csapattársát favorizálják?? Még Neki is van esélye az első helyre, miért hagyná veszni?! Sok sikert a győzelemhez!"
"Hibázott... Nem arról van szó, hogy Ő volt a gyorsabb, hanem ez a sport a biztonságról is szól. Nem is beszélve arról, hogy ezzel veszélyezteti a csapattársa címét. Remélhetőleg előbb-utóbb Ő kerül vb-pozícióba, és Ő is el fogja várni a védelmet!"
"Nem a jobbik győz? Ennyit a sportról meg az egyéb túldumált eszmékről. A KTM fuzionáljon a Ferrarival. Két görény megfér egy csárdában."
"Hajrá és sz..ni rájuk!"
"Minden tiszteletem Talmácsi Gáboré! Hihetetlen mértékben öregbiti országunk hírnevét, de!!! A csapat az csapat, Talmácsi pedig bebizonyította, hogy nem csapatjátékos. Az Eurosporton nyilatkozta, hogy ő csak a saját bajnokságával foglalkozik, tehát az, hogy azt hitte van még egy kör egy szép kis kamu volt. Tudnia kéne, hogy nincs már esélye (csak matematikai) a vb-címre, Kallio viszont megnyerheti. Talmácsi (és hangsúlyozom, hogy nagyon tisztelem és becsülöm a képességeit) önző és ostoba volt. Nem egy csapatjátékos. Kár. A nagy sportolókat a legendáktól pont ez különbözteti meg. A viselkedésük, és - hangozzák bármilyen patetikusan - a lovagiasságuk. Talmácsi egy nagyon tehetséges pilóta, de nagyon ostoba és egyszerű szegény!"
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Fényes szelek - a Deutsch-üzem elfeledett kabriói
Németország egyik legnagyobb specialistájának nem voltak sem formatervező zsenijei, sem művészi alkotásnak is beillő autói. Szériamodelleket szabott át kabriókká, de ezt ...
Újra egy francia autó diktálná a divatot - DS 3 Crossback teszt (2019)
Nem véletlen, ha ismerősnek tűnik a rejtélyes kis fekete gombóc neve. A Citroën a DS jelölést először az 50-es években használta, aztán tíz éve a 3-as modellel hozta ...
Az okos használtautó-vásárlás 5 aranyszabálya
Legtöbbünk számára az autó a második legnagyobb befektetés az ingatlan után, és nem igazán engedhetjük meg magunknak, hogy elkönnyelműsködjük a választást. Százezres, ...
Űrsiklóval a VW Jetták ellen - Citroën BX 1.4 veterán teszt
A ferdehátú, hidropneumatikus rugózású BX a Citroën titkos fegyvere volt a népes német, illetve hazai gyártású konkurencia ellen. Több mint kétmillió készült belőle, jó ...
Félmillióból használható autót? Viccnek tűnik, de komoly: Suzuki Liana
Abba az élethelyzetbe kerültem, hogy az egy szem Corolla Verso nem elég a családnak. Sok pénzem nem volt, de viszonylag sürgősen autó kellett, méghozzá olyan, ami ...
Elgurult a gyógyszer a Mininél, eszelős sportautó lett a családi kombiból - Mini Clubman John Cooper Works (2019) teszt
Egyszerre vicces és félelmetes az új Clubman JCW, akárcsak Stephen King mozikban garázdálkodó gonosz bohóca. A kis kombi a ráncfelvarrás után nemcsak csinosabb lett, de ...
Bakancsot húz az ország kedvenc kompaktja - Kia XCeed bemutató
Az alsó-középkategória idei magyarországi éllovasának kínálata egy jóvágású crossoverrel egészült ki, és szó sincs arról, hogy pusztán műanyag betéteket ragasztottak ...
Ha a Trabant drága, de a Simson lassú - IWL Berlin SR59 veterán teszt
A háború utáni autóhiányban jött el a robogók aranykora Európában, amelyeket kényelmesebbnek tartottak a hagyományos motorkerékpároknál. Igazi gyöngyszem köztük a ...
Hová tűnt a milliókat érő két pluszülés? - Hyundai Santa Fe 2.2 CDRi teszt
A SUV-ok szerepe meginghatatlan az autópiacon, amire ezt a mozaikszót ráaggatják, arra máris megindulnak az érdeklődők. Európában kisebb a tülekedés az olyan ...
Talán a Mátrából is Itáliát varázsolna - Fiat 500X Sport menetpróba
Sportos hangolású csúcsmodellel bővült a Fiat 500X palettája, amit Magyarországról elsőként próbálhattunk ki. Külföldön nagy sikerre számíthat, itthon is feltűnést fog ...
A dízel nem jött be, hibridként kap új esélyt a boxermotor - Subaru Forester e-Boxer menetpróba
Az egyre szigorodó európai károsanyag-kibocsátási normák az olyan kis márkák életét sem hagyják változatlanul, mint a Subaru. A japán gyártó nem esett pánikba, inkább ...
Amerika ikonja, V8-gurgulázással - Ford Mustang GT Fastback (1967)
Az idén elhunyt Lee Iacocca már életében emlékművet állított magának a Mustanggal. Egy ferdehátú, V8-as, Magyarországon restaurált GT-t vittünk el néhány körre.
Tíz percig tartott a per
Elhalasztották Oscar Pistorius perét, miután a vád még nyomozni akar a gyilkosság ügyében.
Saját útját filmezte végig egy csomag
Minikamerát és intelligens vezérlést szerelt postai csomagjába egy brit szaki.
Cukorcsempészettel égette meg magát az energiaital magyar királya
A Hell Energy alapítóinak ütemérzéke kiváló.