OGYÉI

címke rss

A kivont, valsartan hatóanyagú készítmények még egy hónapig szedhetők

Itthon2018.07.04, 15:46

A patikai forgalomból kivont, valsartan nevű, vérnyomáscsökkentő hatóanyagú készítmények még egy hónapig szedhetők - közölték szakemberek a témában tartott szerdai budapesti sajtótájékoztatón.

Újabb csodaszerről derült ki, hogy haszontalan

Itthon2017.06.27, 15:09

Ezúttal cukorbetegeknek ígértek tapaszt, de kiderült, semmilyen gyógyító hatása sincs.

Külföldről pótolhatják a Budaörsön megsemmisült gyógyszereket

Itthon2017.04.26, 09:15

A budaörsi raktártűz után az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet az érintett gyógyszergyártókkal folyamatosan figyelemmel kíséri az ellátást - mondta a hatóság főigazgatója az M1 reggeli műsorában.

Vészhelyzeti gyógyszert hívtak vissza

Itthon2017.04.07, 20:56

Kivonja a forgalomból, és a betegektől is visszahívja az Országos Gyógyszerészeti- és Élelmezés-egészségügyi Intézet egy gyógyszercsalád bizonyos gyártási számú tételeit. A készítményt rovarcsípések, ételek és gyógyszerek által okozott allergiás reakciók enyhítésére használtak.

A vizsolyi patikus tízezreknek adott vény nélkül tudatmódosító szereket

Gazdaság2016.06.27, 15:15

Visszavonta a vizsolyi Attila Patika működési engedélyét és 5 millió forint bírságot szabott ki az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet, mert a patika vényköteles gyógyszereket adott ki vény nélkül.

Megszűnik a diabetikus jelzés az élemiszereken

Gazdaság2016.05.10, 15:59

Július 20-tól nem lesz használható a „diabetikus”, „cukorbetegek is fogyaszthatják” és a narancssárga kör jelölés az élelmiszereken, ugyanis a cukorbetegek számára készített élelmiszerek ily módon történő megkülönböztetése megtévesztő lehet.

Visszavontak egy közkedvelt orrspray-t

Gazdaság2016.04.22, 16:36

Megszűnik a Bioparox vény nélkül kapható készítmény gyógyszertári forgalmazása Magyarországon. A gyógyszer árusítását azért szüntetik meg, mert a készítmény néhány esetben súlyos allergiás reakciót, légzési nehézséget, viszketést, csalánkiütést okozott.

Kockázatos az ezüstkolloid fogyasztása

Egészség 20102016.02.17, 18:03

A webáruházakban hirdetett és forgalmazott, ezüstkolloid-tartalmú termékek közegészségügyi kockázatot jelentenek, ezért az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatalhoz és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordul.

Előző
  • 1
  • 2
Következő