168 óra

címke rss

Egy mindenhonnét kikopott gyurcsányista tévés lett a 168 Óra főszerkesztője

Az egykori balliberális tévés (de hosszú évek óta egyetlen televíziónak sem kellő) Rózsa Péter, a Klubrádió jelenlegi riportere lesz a válságban levő ellenzéki hetilap, a 168 Óra főszerkesztője. Elődje és két helyettese távozik. Az időzítés, azaz az önkormányzati választások előtti csere nyilvánvaló oka, hogy az ellenzék siralmas helyzetében egy erőszakosabb ellenzéki propagandista próbálja harcba hívni a szavazókat, az újságon keresztül.

Tényként kezelik Simicska Index-vásárlását

Itthon2016.06.16, 12:36

A Népszava és a 168 Óra szerint kész tény, hogy Simicska Lajos kezébe kerülhet a Spéder Zoltán tulajdonában álló Index. Mindkét lap azt írja: a nagyvállalkozónak opciós szerződése van a hírportálra. A konstrukció nagyban hasonlíthat ahhoz, amikor Fonyó Károly próbálta megszerezni a TV2-t. Akkor nem sikerült nyélbe ütni az üzletet.

A 168 Óra szerint Simicska kezébe kerülhet az Index

Itthon2016.06.15, 12:31

Simicska Lajos birtokába kerülhet az Index, míg a Népszabadság és a Nemzeti Sport Mészáros Lőrinc érdekeltségébe kerülhet – erről a 168 Óra írt. 

Távozik a 168 óra főszerkesztője

Itthon2016.03.31, 09:27

Távozik a 168 óra főszerkesztője. Mester Ákost a Népszabadság korábbi főszerkesztő-helyettese, Tóth Ákos váltja.

A Klubrádió befektetője bevásárolta magát a 168 Órába

Itthon2015.10.21, 17:25

Többségi tulajdonrészt szerzett a 168 Órában a Brit Média Befektetési Zrt. A befektető magyar cég mögött egy belgiumi alapítvány áll, nyáron a Klubrádióban szereztek öt százalékos részesedést. 

Előző
  • 1
Következő