Klubrádió

címke rss
A Soros-egyetem hallgat az Orbán Viktor halálát kívánó professzornőjéről

A Soros-egyetem hallgat az Orbán Viktor halálát kívánó professzornőjéről

Ahogy az Origo a V4NA nemzetközi hírügynökség híre alapján beszámolt róla, Kovács M. Mária, a Soros-egyetem történészprofesszora a magyar miniszterelnök washingtoni látogatása kapcsán olyan bejegyzést tett közzé a Facebookon, melyben Orbán Viktor miniszterelnök halálát kívánta. Ezen később a balliberális Klubrádió zenei szerkesztője, Göczey Zsuzsa is viccelődött. Lapunk megkereste Kovács M. Máriát és természetesen a Soros-egyetemet is, de cikkünk megjelenéséig egyikük sem volt hajlandó érdemben reagálni a gyalázkodásra: vagy bujkálnak, vagy mellébeszélnek. Arató Andrással beszéltünk, a Klubrádió tulajdonosa nem volt hajlandó elítélnni ...

Új szint: Vágó Istvánnak halványlila gőze sincs, miről írogatott a török megszállás kapcsán

Itthon2018.08.02, 16:31

Tegnap megírtuk, hogy az eltanácsolt kvízmester egy Facebook-bejegyzésében a török megszállás 150 évének bűneit relativizálta - aktuálpolitikai indokokból. Vágó cikkünk megjelenése után őrjöngő üzemmódba kapcsolt, és alpári stílusban támadta portálunkat közösségi oldalán. A történet utóéletéhez hozzátartozik: külön műsort szentelt a témának MSZMP-s barátja, Bolgár György, akivel közösen próbálták megfejteni a Klubrádióban, miről szólt a bejegyzés. Új karakter a magyar politikában: a kvízprofesszor, aki még a saját sorait sem tudja értelmezni.

A Kúria is a Klubrádiónak adott igazat az NMHH elleni perben

Itthon2016.09.28, 14:02

Mintegy százmillió forintot kell visszafizetnie az Klubrádió számára a médiahatóságnak – így döntött felülvizsgálati eljárásában a Kúria.

Többet nyert és még többet nyerhet a Klubrádió

Itthon2016.06.07, 16:44

Részben a Klubrádió javára megváltoztatta, részben pedig megsemmisítette az elsőfokú ítéletet a Fővárosi Ítélőtábla a Klubrádió és a médiahatóság közti perben kihirdetett részítéletében. A februári, elsőfokú ítélet a Klubrádió által követelt 1,4 milliárd forint alig több, mint egy ezrelékét, 1,75 milliót látott indokoltnak kifizetni a rádiónak a sérelmekért, melyek a médiahatóság döntései miatt érték.

Aczél Endre a botrány miatt ismétlésben sem kell a Klubrádiónak

Tévé2016.05.09, 17:25

A Klubrádió beszüntette a kétezres évek elején készült Aczélsodrony című sorozat további ismétlését.

Elsőfokú ítélet született a Klubrádió kontra NMHH perben

Itthon2016.02.16, 16:58

A megítélni kért csaknem 1,4 milliárd helyett 1,75 millió forint kártérítést látott indokoltnak kedden kihirdetett elsőfokú, nem jogerős ítéletében a Fővárosi Törvényszék abban a perben, amelyet a Klubrádió Zrt. indított a médiahatóság ellen, amiért éveken keresztül nem használhatták a pályázaton elnyert fővárosi frekvenciájukat.

A Klubrádió befektetője bevásárolta magát a 168 Órába

Itthon2015.10.21, 17:25

Többségi tulajdonrészt szerzett a 168 Órában a Brit Média Befektetési Zrt. A befektető magyar cég mögött egy belgiumi alapítvány áll, nyáron a Klubrádióban szereztek öt százalékos részesedést. 

Ismét részt vesz a hallgatottságmérésben a Klubrádió

Tévé2015.09.11, 15:17

2015 szeptemberétől kezdve a Klubrádió hallgatottsági adatai ismét elérhetővé válnak a RAME TNS Hoffmann által készített Médiaméter szolgáltatásában, így a hirdetők és a médiaügynökségek egyaránt hozzáférhetnek a mérési adatokhoz.

Relatíve független médiát vett a Klubrádió új tulajdonosa

Itthon2015.07.29, 17:06

A Viasatnál, majd a TV2-nél dolgozott vezető pozícióban a Klubrádió új résztulajdonosa, aki exkluzív interjút adott az Origónak. Megyeri Andrásnak és befektetőtársainak nagy tervei vannak a magyar médiapiacon. A Klubrádiónál üzleti okokból apróbb finomhangolások lehetnek. A cége mögött álló amerikai befektetőkről nem árult el sokat.

Titokzatos befektető szállt be a Klubrádióba

Itthon2015.07.22, 14:30

Egy hosszabb folyamat első lépcsőjeként egy befektető mintegy 40 millió forinttal szállt be a Klubrádióba - tudta meg az Origo. A befektető magyar cég mögött egy belgiumi alapítvány áll.

Előző
Következő