ARD

címke rss
V4NA: Megrendezett akció lehetett a migránshajó lampedusai kalandja - videó

V4NA: Megrendezett akció lehetett a migránshajó lampedusai kalandja - videó

A valósnál jóval sötétebb képet festett a migránsokat szállító Sea Watch 3 fedélzetén uralkodó állapotokról az olaszországi Lampedusa kikötőjébe engedély nélkül behatolni próbáló német hajóskapitány, Carola Rackete. A német ARD televízió riportműsorából kiderül, hogy a migránshajón korántsem volt olyan drámai a helyzet, mint azt a kapitány az olasz hatóságokkal láttatni akarta. A kapitány a hatóságok tiltása ellenére kötött ki Olaszországban, azonnal őrizetbe vették – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

Elképesztően súlyos doppingvádak Kína ellen

Sport2017.10.24, 11:31

A Nemzetközi Doppingellenes Ügynökség (WADA) vizsgálatot indít a Kínát ért vádak miatt, melyek szerint az ázsiai országban az 1980-as és 1990-es években szisztematikus, központilag irányított doppingolás folyt.

Nem lesz olimpia a német állami tévékben

Sport2016.11.28, 16:49

Nem sikerült megegyeznie a jogokat birtokló amerikai Discoveryvel, így a következő olimpiákat - története során először - nem közvetíti a német állami televízió, az ARD és a ZDF.

Kendős Merkel-kép miatt magyarázkodik a német tévé

Nagyvilág2015.10.07, 07:44

A muzulmán nők jellegzetes viseletében, a hajat és nyakat elfedő kendőben ábrázolta az ARD német közszolgálati tévécsatorna Angela Merkel kancellárt az egyik fotóján. A fotó nem igazi, grafikusok készítették. A csatorna magyarázkodásra kényszerült a kép miatt.

Doppingügyeket tussolt el az UEFA?

Sport2015.09.21, 12:21

Hatvannyolc labdarúgónál mutattak ki magas tesztoszteronszintet a 2008 és 2013 között elvégzett ellenőrzések során, ám ezeket az eseteket az európai szövetség nem publikálta - állítja az ARD német televízió.

Öngólt lőttek a németek a kézivébével

Sport2014.12.02, 17:23

Hiába trükközött addig a Nemzetközi Kézilabda Szövetség, amíg helyet talált a német férfiválogatottnak a 2015-ös katari vébére, és hiába nyilatkozta Hasszan Musztafa elnök, hogy mennyire fontos a német piac, az ARD és a ZDF közszolgálati televízió bejelentette, nem közvetíti a januári világbajnokságot.

Ismét Orbán Viktort bírálta a külföldi sajtó

Nagyvilág2014.09.29, 17:21

Az ARD német hírtelevízió szerint Orbán Viktor nem tartja tiszteletben a vélemény- és sajtószabadságot, és ezt nem is rejti véka alá. A csatorna Európa Magazin című műsorában a magyar kormányfő tusnádfürdői beszédéből kiindulva készítettek egy hosszabb összeállítást. A riportban a reklámadó bevezetésével is foglalkoznak, és az RTL Klub is megszólal. Nézzék meg a videót! 

Szexre hívja a nyugdíjasokat a német köztévé

Life.hu2014.05.28, 16:29

A német közszolgálati televízió, az ARD nyugdíjasokat keres dokumentumsorozatához. Az idős párok egyikének szexelnie is kell a kamera előtt.

A német köztévé visszaszólt Orbánnak

Itthon2013.03.23, 16:26

A magyar kormány "megpróbálja befolyásolni a külföldi újságírók munkáját" - írja az ARD német közszolgálati műsorszolgáltató társaság hírportálja. Egy német gyerekcsatornán egy héttel ezelőtt kisfilmben mutatták be, mi a baj Magyarországgal.

Rajzfilmben bírálja Orbánt a német köztévé

Nagyvilág2013.03.22, 08:21

A gyermekeknek szóló csatornáján magyarázza a német közszolgálati televízió, hogy szerintük mi a baj Magyarországgal: megemlítik a média és az Alkotmánybíróság helyzetét is. A Külügyminisztérium tiltakozik.

Előző
Következő