sajtószabadság

címke rss

Szijjártó Péter visszautasította a magyar sajtószabadsággal kapcsolatos hamis vádakat

Magyarországon egy magántulajdonban lévő médium főszerkesztőjét a tulajdonos leváltotta, ehhez az államnak semmi köze – így reagált Szijjártó Péter egy kérdésre az Indexen belüli - régi és új indexesek közti - belháborúra Portugáliában. A külügyminiszter ismételten visszautasította a sajtószabadsággal kapcsolatos hazug vádakat. Mindez a miniszter közösségi oldalára feltöltött videóból derült ki.

Varga Zoltánék másfél milliárd forint osztalékot vettek ki a Central Médiacsoportból

Itthon2020.06.25, 15:32

A koronavírus-járványra hivatkozva átmeneti fizetéscsökkentést rendelt el a baloldali propagandaoldalt, a 24.hu-t is birtokló Central Médiacsoport még márciusban, később azonban kiderült, hogy a zártkörű részvénytársaság tulajdonosa, Varga Zoltán nagyvállalkozó másfél milliárd forintnyi osztalékot vett ki a cégből. Varga nem mellesleg a 61. leggazdagabb személy Magyarországon. Noha a baloldali propagandamédiumok folyamatosan a sajtószabadságot siratják, azt láthatjuk, hogy tulajdonosaik milliárdokat szednek ki a lapokból.

Kormányzati engedélyhez akarják kötni a hírportálok indítását Kanadában

Nagyvilág2020.02.05, 10:58

A szélsőségesen liberális elveket valló Trudeau-kormány olyan intézkedést akar bevezetni, aminek értelmében minden hírportálnak kormányzati engedélyre lenne szüksége a működéshez. Ezt a kommunikációs csatornák megújításának keretében vetették fel, a felelős miniszter pedig nem érti, mi ebben a nagy dolog. Az állampolgárok a közösségi médiában több esetben is felszólaltak az intézkedés ellen, mert szerintük ezzel veszélyben lehet a sajtószabadság az országban - írja a V4NA nemzetközi hírügynökség kanadai források alapján.

Soros blogjának egyik alkalmazottja Brüsszelig rohant, hogy Magyarországról hazudozzon

Itthon2019.11.06, 19:19

Az állampolgári jogi, bel- és igazságügyi bizottságban (LIBE) meghallgatást tartottak a média- és a szólásszabadság állásáról. Az ülésen - akármennyire is hihetetlen - ott lehetett Soros blogjának egyik alkalmazottja is, aki persze megpróbálta a magyar sajtószabadságot bemocskolni. Tette ezt épp egy olyan 444-dolgozó, aki annak ellenére nevezi magát objektív újságírónak, hogy egy politikai aktivista. A LIBE ülésén Hidvéghi Balázs elutasította az alaptalan vádakat és helyretette a Soros-blogger hazudozásait.

Schmidt Mária: A Nyugat máig nem tulajdonít jelentőséget az antikommunista forradalomnak

Itthon2019.10.29, 08:01

A Nyugat máig nem tulajdonít jelentőséget a kelet-európai antikommunista forradalomnak - vélekedett Schmidt Mária történész az M5 csatorna Ez itt a kérdés című, hétfő esti műsorában.

Így mentegeti a Soros-média az Echo TV stábját kidobató Sargentinit

Itthon2019.02.05, 16:06

Ahogy arról mi is beszámoltunk, nagy botrányt váltott ki, hogy a válogatott hazugságoktól hemzsegő Soros-Sargentini jelentést összeállító Judith Sargentini holland európai parlamenti képviselő január 28-i, az Amszterdami Egyetem jogi karán tartott előadásáról mondvacsinált okokra hivatkozva egyszerűen kidobatta az Echo TV munkatársait, ráadásul az ott jelenlévő magyar nagykövet kérdéseire sem válaszolt. Egy hét kellett ahhoz, hogy rájöjjenek Amszterdamban, mennyire kínos volt Sargentini hisztériája, a magyarellenes előadás egyik szervezője az esemény után egy héttel haknizta végig a Soros-médiát, azt hazudva, hogy nem is dobatta ki ...

Sargentini beszél a sajtószabadságról, de nem szereti

Nagyvilág2019.01.29, 14:59

A magyar jogállamiságról tartott előadást a hazánkat elítélő Soros-Sargentini jelentés megfogalmazója, Judith Sargentini zöldpárti holland európai parlamenti képviselő Amszterdamban. Az eseményre hiába regisztrált az Echo TV stábja is, a biztonsági őrök kivezették a televízió munkatársait. Sargentini ugyanis a magyar tévéstáb jelenlétében nem volt hajlandó megtartani az előadást. Úgy látszik, hogy a magyar sajtó- és szólásszabadságért állandóan „aggódó" holland politikus ezeket az elveket nem vonatkoztatja saját magára is.

A meleglobbi már nyíltan fellép a sajtószabadság ellen

Nagyvilág2018.11.19, 10:16

Egy neves ausztrál esküvői magazint fenyegettek meg a melegjogi aktivisták, mert a keresztény beállítottságú újság nem szívesen működött együtt azonos nemű párokkal. A melegek emiatt tönkretették a lapot, ami végül csődbe ment.

Ukrajnában kinyírják a sajtószabadságot, de Soros nem tiltakozik ez ellen

Nagyvilág2018.10.21, 16:55

A kijevi parlament a befolyásos Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanácshoz (RNBO) fordult azzal a kéréssel, hogy vizsgálja meg szankciók bevezetésének lehetőségét a 112 Ukrajina és a NewsOne hírtelevíziókkal szemben. A javaslatban a sugárzási engedély visszavonása is szerepel. Ennek ellenére Soros György és emberei nem tiltakoznak a sajtószabadság és a szabad véleménynyilvánítás lábbal tiprása ellen, hiszen Kijevben a bevándorláspárti spekuláns üzlettársai vannak hatalmon.

Viccesnek tartja a Jobbik, hogy korlátozza a sajtószabadságot

Itthon2017.12.06, 12:25

Egy Bud Spencer-Terence Hill fimrészlettel válaszolt az Origónak a Jobbik sajtóosztálya arra a kérdésünkre, hogy miért nem ment el Havas Henrik a Vona Gáborról írt könyve bemutatójára, és miért korlátozták a sajtószabadságot. A nyíltan antiszemita alakulat viccesnek szánt válasza azt mutatja, hogy nincsenek válaszaik a kérdésekre.

Előző
Következő