rádiófrekvencia

címke rss
Sebestyén Balázs: Andy Vajna nem haragszik

Sebestyén Balázs: Andy Vajna nem haragszik

Azt beszélik, hogy az Andy Vajna tulajdonába került Rádió 1 kapja meg a Class FM országos frekvenciáját. Az NMHH pár napja jelentette be, hogy nem hosszabbítja meg a Class FM 2009 óta tartó szerződését.

Budapesti frekvenciákra lehet pályázni

Itthon2014.05.06, 14:14

Négy körzeti és egy helyi budapesti közösségi rádiós frekvencia pályázatának tervezetét jelentette meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a honlapján.

Horváth Éva rádiófrekvenciákkal „edz"

Archívum2014.01.31, 17:21

Sok nő elhagyja magát a harmadik X után, de nem a tévés babérokra törő szépségkirálynő, aki a sport mellett még egy spéci technikát is bevállal a tökéletes formáért.

Pénteken éjfélkor elhallgat a Neo FM

Itthon2012.11.09, 11:36

Pénteken éjfélkor elhallgat a Neo FM, a hírt a rádió tulajdonosa jelentette be a rádió reggeli műsorában.

Nem fizeti ki a tartozását a Neo FM tulajdonosa

Itthon2012.11.09, 14:56

A rádió egymilliárd forint frekvenciadíjjal tartozik. A Neo FM éjféltől csak az interneten lesz elérhető.

Nem sok van már hátra a Neo FM-nek

Itthon2012.11.07, 18:52

Nincs helye a Neo FM-nek a médiaszolgáltatási piacon a Fővárosi Ítélőtábla szerdán hozott végzése szerint. A bíróság a rádió és a médiahatóság vitájában az utóbbi javára döntött, és úgy ítélte meg, hogy jogosan mondták fel a közel egymilliárd forintos adósságot felhalmozó csatorna szerződését.

Nem indul az idén az állami mobilszolgáltató

Techbázis2012.09.17, 18:49

Nem indulhat el az idén az állami mobilcég, mivel egy bírósági döntés szerint újra kell pályáztatni azoknak a rádiófrekvenciáknak a használatát, amelyeket az MPVI Zrt. is használt volna működéséhez.

Tovább harcol frekvenciájáért a Neo FM tulajdonosa

Itthon2012.09.11, 20:11

Megfellebbezi a bíróság elutasító határozatát a Neo FM rádiót működtető FM1 Zrt. A cég rádió médiaszolgáltatási szerződésének felmondása miatt támadta meg a bíróságon a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot. Szerintük a hatóságnak nem lett volna joga felmondani a szerződést.

A bíróság szerint sem érvényes a Neo FM szerződése

Itthon2012.09.04, 13:18

A Neo FM azok után fordult bírósághoz, hogy a felhalmozott tetemes adósság miatt a médiahatóság felmondta a szerződését. A bíróság az NMHH-nak adott igazat. A rádió fellebbez.

Hétfőtől újra szól a Bumeráng

Itthon2012.08.21, 13:44

A Neo FM korábbi műsora egy hétig a Music FM rádión szól majd.

Véletlenül megy a zene a Neo FM-en

Itthon2012.08.07, 17:22

Zene szól kedd délután a Neo FM-en, mivel információnk szerint véletlenül újraindult az adásvezérlő program. A rádió kedd reggel némult el, mert a dolgozók hétfőn azonnali hatállyal felmondtak az elmaradt bérük miatt. Még néhány óráig szólhat a zene a rádióban, amíg "le nem pörögnek" a már korábban betárazott dalok.

Nincs adás a Neo FM-en

Itthon2012.08.07, 08:25

Nem sugároz adást a Neo FM, a rádió budapesti frekvenciáján semmi sem hallható. A rádió dolgozói hétfőn mondtak fel, miután nem kaptak fizetést az új tulajdonostól.

Mindenki felmondott a Neo FM-nél, a Bumerángnak is vége lehet

Itthon2012.08.06, 15:59

Bérük kifizetésének elmaradása miatt hétfőn délelőtt felmondtak a Neo FM dolgozói, akikkel a Bumeráng stábja is szolidáris. A rádiót működtető céggel júniusban bontott szerződést a Médiatanács, miután a megadott határidőig nem rendezte 750 millió forintos médiaszolgáltatási díjtartozását. Az FM1 Zrt. a döntés után csődvédelmet kért, majd a céget egy forintért vásárolta meg az új tulajdonos, aki akkor azt ígérte: továbbra is működtetni akarja a rádiót és kifizetni az adósságot.

Elölről kezdődik a Klubrádió kálváriája

Itthon2012.07.12, 18:29

A másodfokú bíróság döntése szerint elölről kezdődik az a per, amit a Klubrádió a 92,9-es frekvenciáért indított még 2010-ben. A rádió elnyerte a frekvenciát, mégsem kötött vele szerződést a Médiatanács. 

Egy tucat pályázatot érvénytelenített a Klubrádió miatt a Médiatanács

Itthon2012.07.06, 08:30

Egyetlen döntéssel három folyamatban lévő kiírás összes pályázatát érvénytelenítette a Médiatanács. A testület arra hivatkozott, hogy a Klubrádió által perelt 95,5 MHz-es frekvencia ügyében született bírósági döntést hajtják végre, vagyis lényegében a Klubrádió önmagát zárta ki a pályázatból.

Felmondta a Neo FM szerződését a Médiatanács

Itthon2012.06.20, 14:43

Felmondta a Neo FM szerződését a Médiatanács, a rádió 30 napon belül fellebbezhet a döntés ellen. A Neo FM indulása óta veszteséges, az NMHH szerint több mint hétszázmillió forintos tartozást halmozott fel. A Neo FM szerint a Médiatanácsnak nem lett volna joga felmondani a szerződést, és a bíróságra akarják bízni a rádió sorsát.

Hétfőig adott időt a Neo FM-nek a Médiatanács

Itthon2012.06.15, 16:25

Legkésőbb hétfőig várja a Médiatanács a Neo FM rádió vezetésének válaszát arra, hogy elfogadja-e az általa kívánt feltételeket. A rádió a nehéz anyagi helyzetre hivatkozva nem fizeti a díjakat, a tanács ugyanakkor legfeljebb a késedelmi kamatot hajlandó elengedni.

Utoljára még megmenti a Neo FM-et a Médiatanács

Itthon2012.06.06, 14:12

A Neo FM az elmúlt években már több mint 700 millió forint adósságot halmozott fel, ebben az évben pedig még semmit nem fizetett a Médiahatóságnak. Most elengednek nekik 40 millió forint késedelmi kamatot, de ha ezzel a lehetőséggel sem élnek, akkor úgy veszik, hogy a tulajdonosok meg akarják szüntetni az adót.  

Elsumákolt díjjal hömpölyög tovább a rádióbotrány

Itthon2012.03.29, 08:59

Titokzatos módon csökkentette a médiahatóság a Class FM és a Neo FM által az államnak fizetendő díjat, pedig a rádiók ezekre az összegekre hivatkozva kapták meg a frekvenciákat a 2009-ben nemzetközi vihart is kavaró pályázaton. A hatóság csak a csökkentést ismeri el, de az adók érdekeire hivatkozva nem teszi közzé, pontosan mekkora díjat kell most fizetniük az eredetileg nagyon bőkezű ajánlatot tevő cégeknek.

Elutasították a mobilszolgáltatók fellebbezését

Techbázis2012.03.12, 15:44

Másodfokon is helybenhagyta a negyedik, állami tulajdonú magyar mobilszolgáltató megjelenését biztosító frekvenciaárverés eredményét a hírközlési hatóság. A már piacon lévő cégeket negyedik mobiltársasággal való együttműködésre kötelezik, de a döntést a Fővárosi Törvényszéknél megtámadhatják.

Fidesz-közeli háttérember üzlettársa nyerte el a Juventus frekvenciáját

Itthon2011.12.27, 12:22

A Fidesz egyik legfontosabb gazdasági háttéremberének tartott Nyerges Zsolthoz köthető az a cég, amely a Médiatanács múlt heti döntése értelmében elnyerte a Juventus rádió frekvenciáját - írja a Magyar Narancs. A hetilap cikke szerint az idén augusztusban, ötvenmillió forint alaptőkével alapított Prodo Voice Kft. egyszemélyes tulajdonosa, Gerardus Petrus Jacobus Ligtenberg hosszú ideje üzlettársa Nyerges Zsoltnak, valamint a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséget (NFÜ) vezető Petykó Zoltánnak.

Médiatanács: Provokáció volt a Klubrádió pályázata

Itthon2011.12.23, 19:46

A Médiatanács arra panaszkodik, hogy megalakulásuk óta folyamatos hazai és nemzetközi nyomás nehezedik rájuk, szerintük ennek része volt a Klubrádió "gyenge" pályázata is. A határozatból kiderül, hogy a Klubrádió csak egy ponttal szerzett kevesebbet a nyertesnél.  

Rádiófrekvenciás műtét: a legjobb megoldás a visszerek eltüntetésére

Life.hu2011.10.20, 11:37

A rádiófrekvenciás visszérműtétnek rengeteg előnye van a régi megoldásokkal, technikákkal szemben. A kezelés során csak 120 fokra melegítik fel a szöveteket, ami miatt kisebb a környezeti roncsoló hatás, sokkal kevesebb fájdalommal jár a gyógyulás, kisebb a szövődmények kockázata is, és ezzel még nincs vége. Dr. Szabó József sebész, a Videoklinika szakértője számos más előnyt is felsorol, miért érdemes ezzel az új, modern megoldással eltüntetni a visszereket.

WikiLeaks: Parlamenti korrupciót látott az USA a Sláger Rádió kisakkozásában

Itthon2011.09.03, 20:04

"Nyilvánvaló", hogy politikai befolyás alatt született döntés a Sláger Rádió és a Danubius Rádió frekvenciáinak elvételéről - írta kiszivárgott jelentéseiben az USA budapesti nagykövetsége. A WikiLeaks-akták szerint az amerikai diplomaták rendszeresen Bajnai Gordon miniszterelnök szemére hányták a 2009-es rádiótendert, de a kormányfő is a munkájára mért csapásnak tartotta az ügyet. Bajnai azt állította, hogy "nincs hatalma" a politikusok felett, ezért nem tudta megakadályozni a visszaéléseket.

Építkeznek az egyházi adók az átalakuló rádiós piacon

Itthon2011.07.20, 13:01

Nagy átalakulás megy végbe tavaly év vége óta a rádiós piacon. A Médiatanács újraosztja a lejárt vagy a közeljövőben lejáró frekvenciákat. Az eddigi tapasztalatok szerint a legfőbb nyertesek az egyházi adók, amelyek összesen 12 új frekvenciát kaptak, de komoly növekedésnek indult a Lánchíd Rádió is.

Először igazolták, hogy a mobiltelefon sugárzása hat az agy anyagcseréjére

Egészség 20102011.02.22, 22:54

Az első tudományos megfigyelést közölték arra vonatkozóan, hogy mobiltelefonos beszélgetés során fokozódik az antennához legközelebb eső agyi területek anyagcseréje. A hatás egészségügyi jelentősége egyelőre ismeretlen, de ennek alapján is javasolható a fülhallgatók és headsetek használata, és az, hogy ne telefonáljunk autóban.

Tovább sugározhat a Klubrádió és a Rádió 1

Itthon2011.02.02, 15:50

Hatvan napra meghosszabbította a Klubrádió és a Rádió 1 februárban lejáró budapesti műsorszolgáltatási jogosultságát a médiatanács.

Médiatanács: Az új pályázatok kiírásáig tovább működhetnek a rádiók

Itthon2011.01.18, 12:26

Az újabb pályázatok kiírásáig a rádiók folytathatják az adást a megadott frekvencián, ugyanis lehetőségük van a hosszabbításra - közölte Kiricsi Karola, a Médiatanács szóvivője. Ennek egyetlen feltétele, hogy ne legyen díjtartozása az adott rádiónak. Mintegy ötven adó sorsa bizonytalan.

Szombattól eltűnik az éterből a Katolikus Rádió

Itthon2011.01.14, 16:22

Nem kérte a szerződésének meghosszabbítását a Magyar Katolikus Rádió, amely szombattól nem sugároz többé az eddigi, középhullámú frekvenciáin. A katolikus adó korábban megpályázott egy budapesti frekvenciát, amit azonban a Klubrádió nyert meg. Decemberben a Médiatanács eredménytelenné nyilvánította a pályázatot, így hamarosan mindkét adó frekvencia nélkül maradhat.

Nem segít a Katolikus Rádión a Klubrádió bukása

Itthon2011.01.12, 11:59

Vasárnaptól a Katolikus Rádió, februártól pedig a Klubrádió is frekvencia nélkül marad, mert a Médiatanács érvénytelenítette azt a pályázatot, amelyen mindkét rádió indult. A pályázatot elismerten a Katolikus Rádióra szabták, a Médiatanács és a Klubrádió közötti vita azonban oda vezetett, hogy várhatóan bizonytalan ideig a katolikus adó is eltűnik a rádiósávokról. Az új médiahatóságnak 59 másik rádióadó sorsáról is dönteni kell rövid időn belül.

GVH-engedéllyel az RTL Klubba vásárolhatja magát az új médiamágnás

Gazdaság2010.11.09, 18:28

A Gazdasági Versenyhivatal engedélyt adott az Infocenter nevű médiaipari cégnek, hogy megvásárolja az RTL Klub 31 százalékát tulajdonló és a tévének például az X Faktor című műsort gyártó IKO Media Holding összes részvényét.

Mindenki győztesnek érzi magát a frekvenciaháború újabb ütközetében

Itthon2010.07.20, 11:57

Nem fog egyhamar kiderülni, mi lesz a sorsa az egykori Sláger és a Danubius Rádió frekvenciáját elnyerő Neo FM-nek és Class FM-nek annak ellenére, hogy most már jogerős bírósági ítélet mondja ki, hogy nem is indulhattak volna azon a pályázaton, amelyet ők nyertek meg. A két cég állítja, ez még nem jelenti azt, hogy vissza kellene adniuk a frekvenciájukat, a Sláger és a Danubius viszont követeli a régi műsorszolgáltatási jogát.

Zavart kelthet a wifi az éterben

Techbázis2010.07.16, 16:57

Gondolta volna, hogy egy nem jól beállított wifi routerrel megzavarhatja a meteorológiai lokátorok működését, egy nem megfelelő zsinór nélküli telefon vagy távirányítós autó pedig a mobilinternetben kelthet zavart? A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) zavarvizsgáló szakembereit arról is megkérdeztük, manapság is léteznek-e kalózrádiók, és milyen módon mérik be ezeket nem hétköznapi terepjáróikkal.

Jogerős ítéletre hivatkozva visszakéri frekvenciáját a Sláger Rádió

Itthon2010.07.14, 18:49

Megnyerte az ORTT ellen indított pert a Sláger Rádió és a Danubius Rádió, amelyek múlt ősszel vesztették el országos rádiófrekvenciájukat. A Sláger képviselője szerint az ítéletben az áll: a végül győztesként kihírdetett Neo FM pályázatát ki kellett volna zárni, így jogszerűtlen a velük kötött szerződés, a Sláger Rádiónak vissza kell kapnia a frekvenciáját. A Neo FM viszont azt állítja, az ítélet mellettük szól, a bíróság is kimondta, hogy nem kell felbontani a velük kötött műsorszolgáltatási szerződést.

Az utolsó pillanatban ütötte ki a katolikus adót a Klubrádió

Itthon2010.04.29, 10:20

Az utolsó pillanatban vitte el a Katolikus Rádió elől a mostaninál jobb vételi lehetőséget biztosító, utolsó fővárosi rádiófrekvenciát a Klubrádió. Az ORTT fideszes tagja a rádiófrekvenciáról döntő ülésen a jegyzőkönyv szerint azt állította, hogy a pályázatot gyakorlatilag a Katolikus Rádiónak ígérték, bár ezt több másik tag vitatja. A Klubrádió egyetlen ponttal nyerte a pályázatot, de az egyik fideszes ORTT-tag nem volt ott a szavazáson.

A Klubrádiónak adta az utolsó fővárosi frekvenciát az ORTT

Itthon2010.04.21, 19:23

A két MSZP-s és az SZDSZ-es delegált szavazatával a Klubrádiónak adta az utolsó szabad budapesti rádiófrekvenciát az ORTT. A testület fideszes tagja, Szalai Annamária támadta a döntést, szerinte így akarják elhallgattatni a frekvenciára szintén pályázó Katolikus Rádiót. A szocialisták által delegált Gyuricza Péter visszautasította Szalai vádjait.

Lesöpörte az ORTT a Sláger frekvenciája miatt kapott ügyészségi dorgálást

Itthon2010.03.16, 17:44

Hiába kérte az ügyészség az ORTT-t, hogy indítson eljárást a Sláger Rádió utódja, a Neo FM tulajdonosi szerkezete miatt, a médiahatóság nem ért egyet a kifogásokkal és nem hajlandó kivizsgálni az ügyet. Pedig a Majtényi László egykori ORTT-elnök kezdeményezésére eljáró ügyészség megállapította, hogy a Neo FM megsértette az összeférhetetlenségi szabályokat, amikor megnyerte a Sláger Rádió országos frekvenciáját. Az ügyészség szerint az ORTT mulasztott, amikor nem lépett fel ez ellen.

Jogsértő lehetett az ORTT-s szavazás elhalasztása

Itthon2010.02.22, 19:48

Az Országgyűlés elhalasztotta az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) elnökének megválasztását, pedig a médiatörvény szerint szavazniuk kellett volna a képviselőknek. A rádiópályázati botrány miatt lemondott korábbi elnök tanácsadójaként dolgozó Polyák Gábort az államfő mellett Bajnai Gordon is javasolta a posztra, de végül a szocialisták sem akartak szavazni róla.

Jogsértő módon pályáztatták a Sláger Rádió frekvenciáját a bíróság szerint

Itthon2010.01.19, 15:05

Jogsértő módon járt el az ORTT, amikor a Sláger Rádió frekvenciájára kiírt pályázaton győztesnek nyilvánította az FM1 konzorciumot, amely Neo FM néven indított rádiót. A bíróság nem jogerős ítélete szerint a pályázatot jogellenesen bírálták el, így nem nyerhetett volna a cég. A bíróság ugyanakkor nem rendelkezett a már megkötött műsorszolgáltatási szerződésről, amely az ORTT szerint így továbbra is érvényes. 

Újrakezdte műsorát Boros és Bochkor

Itthon2010.01.18, 14:15

Újraindult Bochkor Gábor és Boros Lajos reggeli műsora a NeoFM-en hétfőn. A Sláger Rádiótól átvett Bumeráng csapatából az új rádió csak a hírszerkesztőt nem tartotta meg: Bochkoréktól a Neo legalább akkora hallgatottságot vár, mint amennyit a Slágernél produkáltak.

Jogsértő módon lett a Classé a Danubius frekvenciája a bíróság szerint

Itthon2010.01.05, 15:31

Jogsértőnek találta a Fővárosi Bíróság a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájára kiírt ORTT-pályázatot. Keddi, nem jogerős ítéletében a bíróság azért adott igazat a Danubiusnak, mert a médiahatóság nem zárt ki a pályázatból egy olyan indulót, amelyik megszegte a szabályokat. Később ez a pályázó szerezte meg a Danubius frekvenciáját hét évre. Szalai Annamárai fideszes ORTT-tag szerint viszont csak egy kérdésben adott igazat a bíróság a Danubiusnak, ez ellen pedig fellebbezni fognak.

Januárig elnapolták a Danubius perét

Itthon2009.12.17, 10:30

Januárig elnapolták az egykori Danubius Rádió ORTT elleni perét. A médiahatóságot azért perelte be a rádió tulajdonosa, mert októberben másnak adta oda hét évre az országos frekvenciát, amelyet addig a Danubius használt.

Elkezdődött a Sláger Rádió pere

Itthon2009.12.17, 16:59

Elkezdődött a Sláger Rádió pere, a frekvenciáját októberben elvesztő rádió azt szeretné, hogy a Fővárosi Bíróság kimondja: jogellenesen adta másnak a frekvenciát az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT). A Danubius is pert indított.

Visszaszólt Majtényi a Sláger frekvenciáját megnyerő cég vezetőinek

Itthon2009.12.14, 13:51

Visszautasítja Majtényi László egykori ORTT-elnök a Sláger Rádió frekvenciáját megszerző Neo FM vezetőinek csütörtöki nyílt levelében megfogalmazott bírálatát. Majtényi azt állítja, törvénytelen pályázaton döntöttek a Sláger és a Danubius utódjáról.

Nem mutogatják Obamának Magyarország szégyenfoltját

Itthon2009.12.11, 09:10

Iráni verőemberekkel, bloggerek bebörtönzőivel és terrorista csoportokkal is egy osztályba került Magyarország azzal, hogy kedden határozatban ítélte el az amerikai képviselőház a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájának megpályáztatását. A határozatból nem lesz törvény és valószínűleg Barack Obama amerikai elnökhöz sem jut el. A Külügyminisztérium nem kívánt reagálni az [origo]-nak a határozatra, a frekvenciákról döntő ORTT pártdelegáltjai viszont csak legyintettek.

Fizetett hirdetésben védi magát a Sláger Rádió utódja

Itthon2009.12.10, 15:38

Elődjét, a Sláger Rádiót, és az ORTT lemondott elnökét, Majtényi Lászlót is bírálja országos napilapokban megjelentetett hirdetésében a Neo FM. A rádió a magyarországi befektetésekért aggódó nagykövetek novemberi nyilatkozatára reagált nyílt levelével, amelyben azt bizonygatja, nincs pártkötődése, és szabályosan nyert az országos rádiófrekvencia üzemeltetésére kiírt pályázaton.

Elítélte a rádiópályázatokat az amerikai képviselőház

Nagyvilág2009.12.09, 06:51

Az amerikai törvényhozás alsóháza, a képviselőház kedden határozatban ítélte el az ORTT októberi rádiófrekvenciákról szóló döntését. A határozatot felszólítja Magyarországot, hogy bánjon tisztességesen a külföldi befektetőkkel. A Sláger rádió, amelynek nem hosszabbították meg a működési engedélyét amerikai tulajdonban van.

Kell-e törődni a külföldről érkező Magyarország-kritikákkal?

Vélemény2009.12.09, 12:28

Előbb kilenc Budapestre akkreditált nagykövet figyelmeztető levele, aztán az USA képviselőházának elítélő határozata fogalmazott meg súlyos kritikákat a magyar állam és gazdaság működéséről. A politikai osztály és a közügyek iránt érdeklődő közvélemény egyaránt hajlamos arra, hogy az ilyesmit egyszerűen sértésnek tekintse, olyasminek, amin érdemben el sem kell gondolkodni. Jót teszünk-e magunknak ezzel a hozzáállással? 

Távozott a Sláger vezére

Gazdaság2009.12.01, 14:50

Távozott a cégtől az egykori Sláger Rádiót működtető társaság, az Emmis vezérigazgatója. Az MTI értesülését Heal Edina kedden megerősítette.

Előző
  • 1
  • 2
Következő