rádiófrekvencia

címke rss

Újrakezdte műsorát Boros és Bochkor

Itthon2010.01.18, 14:15

Újraindult Bochkor Gábor és Boros Lajos reggeli műsora a NeoFM-en hétfőn. A Sláger Rádiótól átvett Bumeráng csapatából az új rádió csak a hírszerkesztőt nem tartotta meg: Bochkoréktól a Neo legalább akkora hallgatottságot vár, mint amennyit a Slágernél produkáltak.

Jogsértő módon lett a Classé a Danubius frekvenciája a bíróság szerint

Itthon2010.01.05, 15:31

Jogsértőnek találta a Fővárosi Bíróság a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájára kiírt ORTT-pályázatot. Keddi, nem jogerős ítéletében a bíróság azért adott igazat a Danubiusnak, mert a médiahatóság nem zárt ki a pályázatból egy olyan indulót, amelyik megszegte a szabályokat. Később ez a pályázó szerezte meg a Danubius frekvenciáját hét évre. Szalai Annamárai fideszes ORTT-tag szerint viszont csak egy kérdésben adott igazat a bíróság a Danubiusnak, ez ellen pedig fellebbezni fognak.

Januárig elnapolták a Danubius perét

Itthon2009.12.17, 10:30

Januárig elnapolták az egykori Danubius Rádió ORTT elleni perét. A médiahatóságot azért perelte be a rádió tulajdonosa, mert októberben másnak adta oda hét évre az országos frekvenciát, amelyet addig a Danubius használt.

Elkezdődött a Sláger Rádió pere

Itthon2009.12.17, 16:59

Elkezdődött a Sláger Rádió pere, a frekvenciáját októberben elvesztő rádió azt szeretné, hogy a Fővárosi Bíróság kimondja: jogellenesen adta másnak a frekvenciát az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT). A Danubius is pert indított.

Visszaszólt Majtényi a Sláger frekvenciáját megnyerő cég vezetőinek

Itthon2009.12.14, 13:51

Visszautasítja Majtényi László egykori ORTT-elnök a Sláger Rádió frekvenciáját megszerző Neo FM vezetőinek csütörtöki nyílt levelében megfogalmazott bírálatát. Majtényi azt állítja, törvénytelen pályázaton döntöttek a Sláger és a Danubius utódjáról.

Nem mutogatják Obamának Magyarország szégyenfoltját

Itthon2009.12.11, 09:10

Iráni verőemberekkel, bloggerek bebörtönzőivel és terrorista csoportokkal is egy osztályba került Magyarország azzal, hogy kedden határozatban ítélte el az amerikai képviselőház a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájának megpályáztatását. A határozatból nem lesz törvény és valószínűleg Barack Obama amerikai elnökhöz sem jut el. A Külügyminisztérium nem kívánt reagálni az [origo]-nak a határozatra, a frekvenciákról döntő ORTT pártdelegáltjai viszont csak legyintettek.

Fizetett hirdetésben védi magát a Sláger Rádió utódja

Itthon2009.12.10, 15:38

Elődjét, a Sláger Rádiót, és az ORTT lemondott elnökét, Majtényi Lászlót is bírálja országos napilapokban megjelentetett hirdetésében a Neo FM. A rádió a magyarországi befektetésekért aggódó nagykövetek novemberi nyilatkozatára reagált nyílt levelével, amelyben azt bizonygatja, nincs pártkötődése, és szabályosan nyert az országos rádiófrekvencia üzemeltetésére kiírt pályázaton.

Kell-e törődni a külföldről érkező Magyarország-kritikákkal?

Vélemény2009.12.09, 12:28

Előbb kilenc Budapestre akkreditált nagykövet figyelmeztető levele, aztán az USA képviselőházának elítélő határozata fogalmazott meg súlyos kritikákat a magyar állam és gazdaság működéséről. A politikai osztály és a közügyek iránt érdeklődő közvélemény egyaránt hajlamos arra, hogy az ilyesmit egyszerűen sértésnek tekintse, olyasminek, amin érdemben el sem kell gondolkodni. Jót teszünk-e magunknak ezzel a hozzáállással? 

Elítélte a rádiópályázatokat az amerikai képviselőház

Nagyvilág2009.12.09, 06:51

Az amerikai törvényhozás alsóháza, a képviselőház kedden határozatban ítélte el az ORTT októberi rádiófrekvenciákról szóló döntését. A határozatot felszólítja Magyarországot, hogy bánjon tisztességesen a külföldi befektetőkkel. A Sláger rádió, amelynek nem hosszabbították meg a működési engedélyét amerikai tulajdonban van.

Távozott a Sláger vezére

Gazdaság2009.12.01, 14:50

Távozott a cégtől az egykori Sláger Rádiót működtető társaság, az Emmis vezérigazgatója. Az MTI értesülését Heal Edina kedden megerősítette.