ORTT

címke rss

Két film miatt bűnhődik elsötétítéssel az RTL Klub

Tévé2010.06.28, 11:10

Egy 2008-as és egy 2009-es film miatt függesztette fel az ORTT az RTL Klub műsorszolgáltatási jogát: június 28-án kétszer másfél órára elsötétül a csatorna képernyője.

Hétfőn kétszer is elsötétül az RTL Klub, új időpontban a Barátok közt

Tévé2010.06.26, 14:46

Korábbi ORTT-büntetések következtében június 28-án, hétfőn, este nyolckor és tízkor is elsötétül az RTL Klub képernyője.

Ősellenségeket hozott össze a Fidesz villámgyors médiareformja

Itthon2010.06.15, 09:55

Az egymással is gyakran vitatkozó ellenzéki pártok - az MSZP, a Jobbik és az LMP - mindegyike támadja a Fidesz által benyújtott médiacsomagot, mert szerintük az a kormánypárt embereinek bebetonozásáról szól. Az sem tetszik nekik, hogy a Fidesz rendkívül gyorsan, néhány nap alatt keresztülvinné a törvények egy részét. A vita váratlan helyzetet teremtett, amelyben a jobbikos Pörzse Sándor is azon csodálkozik, hogyan kerülhetett az MSZP-vel egy oldalra.

Az utolsó pillanatban ütötte ki a katolikus adót a Klubrádió

Itthon2010.04.29, 10:20

Az utolsó pillanatban vitte el a Katolikus Rádió elől a mostaninál jobb vételi lehetőséget biztosító, utolsó fővárosi rádiófrekvenciát a Klubrádió. Az ORTT fideszes tagja a rádiófrekvenciáról döntő ülésen a jegyzőkönyv szerint azt állította, hogy a pályázatot gyakorlatilag a Katolikus Rádiónak ígérték, bár ezt több másik tag vitatja. A Klubrádió egyetlen ponttal nyerte a pályázatot, de az egyik fideszes ORTT-tag nem volt ott a szavazáson.

A Klubrádiónak adta az utolsó fővárosi frekvenciát az ORTT

Itthon2010.04.21, 19:23

A két MSZP-s és az SZDSZ-es delegált szavazatával a Klubrádiónak adta az utolsó szabad budapesti rádiófrekvenciát az ORTT. A testület fideszes tagja, Szalai Annamária támadta a döntést, szerinte így akarják elhallgattatni a frekvenciára szintén pályázó Katolikus Rádiót. A szocialisták által delegált Gyuricza Péter visszautasította Szalai vádjait.

Nem palástolta volna a Fidesz a közmédia politikai felügyeletét

Itthon2010.04.20, 16:04

A Fidesz módosítaná a médiatörvényt, ha kétharmados többséget szerez - jelentette be hétfőn Kövér László, a párt országos választmányának elnöke. A párt illetékese ugyan nem nyilatkozik, de készült már egy olyan, ötpárti egyeztetéseken kidolgozott javaslat az elavult médiatörvény lecserélésére, amelynek több elemét a tárgyalásokon résztvevő politikusok szerint a Fidesz is támogatta. A tervezet őszintébbé tette volna a közmédiumok politikai felügyeletét és elválasztotta volna egymástól a büntetéseket kiszabó médiahatóságot és a pénzosztó feladatokat.

Az ORTT a tévék közül az RTL Klubot vizsgálta legtöbbször

Tévé2010.04.16, 13:02

2010 első negyedévében mindössze 28 panasz érkezett az ORTT Panaszbizottságához, a tévék közül az RTL Klubot kritizálták legtöbbet.

Lesöpörte az ORTT a Sláger frekvenciája miatt kapott ügyészségi dorgálást

Itthon2010.03.16, 17:44

Hiába kérte az ügyészség az ORTT-t, hogy indítson eljárást a Sláger Rádió utódja, a Neo FM tulajdonosi szerkezete miatt, a médiahatóság nem ért egyet a kifogásokkal és nem hajlandó kivizsgálni az ügyet. Pedig a Majtényi László egykori ORTT-elnök kezdeményezésére eljáró ügyészség megállapította, hogy a Neo FM megsértette az összeférhetetlenségi szabályokat, amikor megnyerte a Sláger Rádió országos frekvenciáját. Az ügyészség szerint az ORTT mulasztott, amikor nem lépett fel ez ellen.

188 ezren panaszolták be a Family Guy egy részét

Tévé2010.03.01, 11:14

Az amerikai ORTT-hez, vagyis az FCC-hez a Family Guy egyik epizódjára érkezett eddig a legtöbb panasz.

Jogsértő lehetett az ORTT-s szavazás elhalasztása

Itthon2010.02.22, 19:48

Az Országgyűlés elhalasztotta az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) elnökének megválasztását, pedig a médiatörvény szerint szavazniuk kellett volna a képviselőknek. A rádiópályázati botrány miatt lemondott korábbi elnök tanácsadójaként dolgozó Polyák Gábort az államfő mellett Bajnai Gordon is javasolta a posztra, de végül a szocialisták sem akartak szavazni róla.

Ha forog a kamera, leteszik a cigit

Tévé2010.02.19, 15:52

Törökországban két tévétársaságnak is büntetést kell fizetnie, amiért dohányzást ábrázoló képsorokat küldött képernyőre. Egyre több országban vezetnek be hasonló tilalmakat, annak ellenére, hogy filmen a cigarettázás dramaturgiai vagy jellemábrázoló eszköz is lehet - itthon a médiatörvény nem foglalkozik ezzel, a dohányáruknak csupán a reklámozását tiltja.  

A pártoknak üzent a kormány Majtényi tanácsadójának jelölésével

Itthon2010.02.18, 15:14

Majtényi László volt ORTT-elnök egykori tanácsadóját, Polyák Gábort jelölte az államfő és a kormányfő a médiafelügyeleti szerv élére. Polyák Gábor a Pécsi Tudományegyetem jogi karán működő kommunikációs tanszék oktatója. Az  [origo] egy kormányhoz közeli forrásból úgy értesült, Polyák jelölését üzenetnek szánják, direkt olyan embert kerestek, aki Majtényihoz hasonlóan ellenáll a pártok befolyásának.

Az RTL Klub Híradójában a legtöbb az erőszakos jelenet

Tévé2010.02.17, 17:07

Az RTL Klub Híradója mutatta be a legtöbb erőszakos jelenetet 2009 első félévében az Országos Rádió és Televízió Testület elemzése szerint; a testület négy kereskedelmi, két közszolgálati és két hírtelevízió hírműsorait vizsgálta.

Betett a Tv2-nek az elsötétítés

Tévé2010.02.05, 14:48

Február 4-én este 91 percig sötét maradt a Tv2 képernyője, a nézettség ennek megfelelően - az adott sávban - minimálisra csökkent.

Szúrópróba vezet a tévék elsötétítéséhez

Tévé2010.02.03, 16:12

Egy közel hétéves ügy miatt csütörtökön elsötétül a Tv2, mely tízmillió forintot is veszíthet a kieső bevételek miatt. A kereskedelmi tévék ismétlődő jogsértéseinek egy része ugyanakkor ORTT-intés vagy retorzió nélkül marad, hiszen hivatalból havonta csak egy-egy napon vizsgálják a nagyobb csatornák műsorát, tehát amennyiben nézői panasz vagy testületi tagtól észrevétel nem érkezik, akkor nem is lesz ügy egy-egy merészebb képsorozatból, nem megfelelő korhatár-karikából, meztelenkedésből. Az adott napokon is csak délután négy és este kilenc óra közt ellenőrzik a csatornákat, a többi sávot már nem figyeli automatikusan az ORTT.

Ismét az Esti Showdert vizsgálja az ORTT

Tévé2010.02.01, 13:44

A január 14-i adásban hallott káromkodások miatt panaszolta be a műsort egy néző az ORTT-nél.

91 percre elsötétül a Tv2

Tévé2010.01.29, 13:02

Valószínűleg jövő csütörtökön, február 4-én 91 percre elsötétül a Tv2, egy korábbi, nem megfelelő időpontban és nem megfelelő korhatárral leadott film miatt. Az ORTT-nek nem tetsző jeleneteket még 2001-ben és 2003-ban vetítette a csatorna, de 2010-ig húzódott az ügy.

Jogsértő módon pályáztatták a Sláger Rádió frekvenciáját a bíróság szerint

Itthon2010.01.19, 15:05

Jogsértő módon járt el az ORTT, amikor a Sláger Rádió frekvenciájára kiírt pályázaton győztesnek nyilvánította az FM1 konzorciumot, amely Neo FM néven indított rádiót. A bíróság nem jogerős ítélete szerint a pályázatot jogellenesen bírálták el, így nem nyerhetett volna a cég. A bíróság ugyanakkor nem rendelkezett a már megkötött műsorszolgáltatási szerződésről, amely az ORTT szerint így továbbra is érvényes. 

Újrakezdte műsorát Boros és Bochkor

Itthon2010.01.18, 14:15

Újraindult Bochkor Gábor és Boros Lajos reggeli műsora a NeoFM-en hétfőn. A Sláger Rádiótól átvett Bumeráng csapatából az új rádió csak a hírszerkesztőt nem tartotta meg: Bochkoréktól a Neo legalább akkora hallgatottságot vár, mint amennyit a Slágernél produkáltak.

35 millió forintra büntették a Tv2-t a sittes Hal a tortánért

Tévé2010.01.15, 16:15

A Hal a tortán öt műsora miatt 28,7 millió forintot, az előzetesek miatt pedig 6,7 milliót kellene fizetnie a Tv2-nek, de a csatorna bírósághoz fordul. A Tasnádi Péter, Stadler József, Zalatnay Sarolta, Nagy Éva és Pápai Joci szereplésével készült gasztroreality az ORTT szerint hátrányosan befolyásolta a 12-16 éves fiatalok fizikai, erkölcsi vagy szellemi fejlődését, ráadásul a korábban elkövetett bűnöket elbagatellizálták a műsorban.

A Magyar Rádió és az RTL Klub ellen érkezett a legtöbb panasz

Tévé2010.01.15, 11:10

Megduplázódott a panaszok száma 2009 utolsó negyedévére.

Jogsértő módon lett a Classé a Danubius frekvenciája a bíróság szerint

Itthon2010.01.05, 15:31

Jogsértőnek találta a Fővárosi Bíróság a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájára kiírt ORTT-pályázatot. Keddi, nem jogerős ítéletében a bíróság azért adott igazat a Danubiusnak, mert a médiahatóság nem zárt ki a pályázatból egy olyan indulót, amelyik megszegte a szabályokat. Később ez a pályázó szerezte meg a Danubius frekvenciáját hét évre. Szalai Annamárai fideszes ORTT-tag szerint viszont csak egy kérdésben adott igazat a bíróság a Danubiusnak, ez ellen pedig fellebbezni fognak.

Januárig elnapolták a Danubius perét

Itthon2009.12.17, 10:30

Januárig elnapolták az egykori Danubius Rádió ORTT elleni perét. A médiahatóságot azért perelte be a rádió tulajdonosa, mert októberben másnak adta oda hét évre az országos frekvenciát, amelyet addig a Danubius használt.

Elkezdődött a Sláger Rádió pere

Itthon2009.12.17, 16:59

Elkezdődött a Sláger Rádió pere, a frekvenciáját októberben elvesztő rádió azt szeretné, hogy a Fővárosi Bíróság kimondja: jogellenesen adta másnak a frekvenciát az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT). A Danubius is pert indított.

Visszaszólt Majtényi a Sláger frekvenciáját megnyerő cég vezetőinek

Itthon2009.12.14, 13:51

Visszautasítja Majtényi László egykori ORTT-elnök a Sláger Rádió frekvenciáját megszerző Neo FM vezetőinek csütörtöki nyílt levelében megfogalmazott bírálatát. Majtényi azt állítja, törvénytelen pályázaton döntöttek a Sláger és a Danubius utódjáról.

Nem mutogatják Obamának Magyarország szégyenfoltját

Itthon2009.12.11, 09:10

Iráni verőemberekkel, bloggerek bebörtönzőivel és terrorista csoportokkal is egy osztályba került Magyarország azzal, hogy kedden határozatban ítélte el az amerikai képviselőház a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciájának megpályáztatását. A határozatból nem lesz törvény és valószínűleg Barack Obama amerikai elnökhöz sem jut el. A Külügyminisztérium nem kívánt reagálni az [origo]-nak a határozatra, a frekvenciákról döntő ORTT pártdelegáltjai viszont csak legyintettek.

Fizetett hirdetésben védi magát a Sláger Rádió utódja

Itthon2009.12.10, 15:38

Elődjét, a Sláger Rádiót, és az ORTT lemondott elnökét, Majtényi Lászlót is bírálja országos napilapokban megjelentetett hirdetésében a Neo FM. A rádió a magyarországi befektetésekért aggódó nagykövetek novemberi nyilatkozatára reagált nyílt levelével, amelyben azt bizonygatja, nincs pártkötődése, és szabályosan nyert az országos rádiófrekvencia üzemeltetésére kiírt pályázaton.

Ügyésszel vizsgáltatná a rádiópályázatot az ORTT távozó elnöke

Itthon2009.11.23, 12:55

A legfőbb ügyészhez fordult a két országos kereskedelmi rádiófrekvenciára kiírt pályázat miatt Majtényi László, az ORTT távozó elnöke, mert törvénysértőnek tartja az eljárást. A pályázat azzal zárult, hogy a Sláger és a Danubius Rádió frekvenciáit két új rádió vette át, de Majtényi szerint a velük megkötött műsorszolgáltatási szerződés a pályáztatás hibái miatt jogsértő. Bajnai Gordon kormányfő hétfőn azt mondta, tisztázni kell a pályáztatás kérdését, ezért támogatja, hogy parlamenti vizsgálóbizottság alakuljon az ügyben.

Káromkodás terén ötletesek a tévések

Tévé2009.11.22, 08:37

Itthon szaftos káromkodás is adásba kerülhet anélkül, hogy 18-as karikát kapna, a nézők pedig ritkán protestálnak az ORTT-nél a trágár szöveg miatt. Sok amerikai sorozatot is nézünk, ezekben sem fogják vissza magukat a természetességre törekvő színészek, illetve a dialógusok írói: egy felmérés szerint a trágár szavak száma nemcsak határozottan nő, de sorra jelennek meg új káromkodási formák is.

Megköszönte Majtényi munkáját Bajnai

Itthon2009.11.22, 15:43

Bajnai Gordon levélben köszönte meg a Majtényi Lászlónak, az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) lemondott elnökének munkáját. Bajnai szerint Majtényi lemondása figyelmeztetés, hogy a közérdek szolgálata nem érvényesül megfelelően az ORTT működésében.

Helyi rádiók tűnhetnek el az átrendeződésben

Gazdaság2009.11.18, 16:42

Olcsóbb, de nehezebben is fenntartható egy hálózatba szervezett rádió. A Sláger és a Danubius mégis nekivághat, hogy újra helyi szinten felépítse azt, amit az ORTT országos frekvenciákról szóló döntése miatt elveszített. Ezáltal viszont a sikeres, de kis tőkéjű helyi rádiók kerülnek veszélybe, ha a médiapolitika nem tesz semmit a megmentésükért.

A gazdasági erő és a tulajdon hatalma: hova álljunk?

Vélemény2009.11.12, 18:43

A tulajdonjog olyan elidegeníthetetlen jog, mint a vallásszabadság. A kereskedelmi rádiók és a pécsi vízmű kvázi államosítása mégis azt bizonyította, hogy a magyarországi tulajdonjoggal rendelkezők ki vannak szolgáltatva a politika önkényének. Miért veszélyes ez hosszú távon? Miért befolyásolja az egy főre jutó jövedelem növekedését, illetve csökkenését?

Idén elmarad a tévés népünnepély

Tévé2009.11.12, 20:54

Kilenc év után idén nem lesz Kamera Hungária, ahol televíziós műsorok versengenek egymással különböző díjakért. A szervező szerint azért marad el a fesztivál, mert az ORTT kevesebb támogatást adott, mint tavaly és emiatt sok más szponzor is visszatáncolt. Az ORTT szerint kevés a pénz, és azt nem szerintük bulvár, hanem minőségi műsorok és rendezvények támogatására szeretnék elkölteni.

Csak az SZDSZ sürgeti a rádiópályázatot vizsgáló bizottságot

Itthon2009.11.09, 14:33

Nem tárgyal az Országgyűlés sürgősséggel arról, felállítsanak-e az országos kereskedelmi rádiófrekvenciák megpályáztatását vizsgáló parlamenti bizottságot. Az SZDSZ kivételével valamennyi pár elutasította a kérdés sürgős napirendre vételét, de az MSZP állítólag utalt rá, hogy később talán hajlandó megvitatni.

Nem kellett az ORTT-nek az új rádió önfeláldozása

Itthon2009.11.09, 14:11

Úgy mentesítette átmenetileg az ORTT a médiatörvény összeférhetetlenségi szabályai alól a Sláger Rádió frekvenciáját októberben elnyerő FM1 konzorciumot, hogy a cég a pályázathoz beadott nyilatkozatában akár azt is vállalta volna: győzelme esetén feltétel nélkül és azonnal eleget tesz a jogszabály előírásainak. A cég pályázatában jelezte, hogy szeretné megtartani a Sláger frekvenciája mellett másik rádióadóját is.

Spártai életmódot és nagy pénzeket ígérnek az új rádiók

Itthon2009.11.04, 16:52

Aláírták a műsorszolgáltatási szerződést a Sláger és a Danubius Rádió helyén induló két új rádió, a Neo és a Class képviselői. A Neo spártai gazdálkodást és rengeteg közéletí műsort ígér, a zenék harmada magyar lesz. A Class inkább a régebbi magyar slágerekből válogat, de lesz olyan műsor is, amelyben a hallgatók megoszthatják gondolataikat ismert emberekkel. Az ORTT fideszes tagja reméli, hogy nagyon fognak örülni a hallgatók.

A Zene Rádió Zrt. is beperli az ORTT-t

Itthon2009.11.04, 12:04

Valószínűleg pert indít az ORTT ellen a Danubius és a Sláger Rádió után a Zene Rádió Zrt. is. A céget azért zárta ki az országos rádiófrekvenciákért folyó versenyből a médiahatóság, mert irreálisnak ítélte az üzleti tervét.

Alányúlt az ORTT a két új rádiónak

Itthon2009.11.04, 15:09

Kedvezményt adott keddi ülésén az ORTT annak a két cégnek, amelyik a múlt héten megnyerte a Danubius és a Sláger Rádió frekvenciáját - értesült az [origo]. A Sláger frekvenciáját elnyerő FM1-nek megengedték, hogy még fél évig megtartsák másik rádiójukat, pedig a pályázat során az [origo] információi szerint vállalták, hogy erről lemondanak. A másik nyertes cégnek, az Adveniónak sem kell visszaadnia az érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádió frekvenciáját, igaz, ők ezt nem is vállalták a pályázat során.

Este elsötétül a Tv2

Tévé2009.11.03, 12:04

Öt évvel ezelőtti műsorért kirótt képernyő-elsötétítést hajt végre kedd este a Tv2.

Felszabadult az ORTT lemondott elnöke

Itthon2009.10.30, 08:15

Felszabadultnak érzi magát Majtényi László, az ORTT szerdán lemondott elnöke, aki erről egy rádióinterjúban beszélt péntek reggel. A november 30-val távozó elnök nem fogja aláírni a rádiópályázat győzteseivel kötendő szerződést, miután emiatt a döntés miatt mondott le posztjáról.

Inognak az �j r�di�k milli�rdos tervei

Gazdaság2009.10.29, 16:28

Annyira biztos nem nagy �zlet ma Magyarorsz�gon kereskedelmi r�di�t m�k�dtetni, mint amennyit - a p�ly�zatok kisziv�rgott adatai szerint - a k�t orsz�gos frekvencia tendernyertesei felaj�nlottak a bev�tel�kb�l koncesszi�s d�jk�nt - legal�bbis ezt �ll�tja az egyik, a�p�ly�zaton�vesztes r�di� igazgat�s�gi tagja. Ha a k�t �jonnan�ind�tand� ad� az eddig sug�rz� Sl�gerhez �s Danubiushoz�k�pest�n�veli a besz�lget�s m�sorok ar�ny�t, akkor m�g kevesebb bev�telre sz�m�that.

Lemondott az ORTT elnöke

Itthon2009.10.29, 19:29

Egy nappal az országos rádiófrekvenciák működtetéséről hozott ORTT-döntés után bejelentette lemondását a testület elnöke, Majtényi László. Az ORTT-elnök többször bírálta a pályázatok lebonyolítását és konfliktusba került a testület több pártok által delegált tagjával. Lemondását azzal indokolta: lehetetlenné vált a megválasztásakor kitűzött célja, nem tudja távol tartani a médiahatóság működésétől a pártpolitikát. Majtényi a döntéséről csütörtökön személyesen tájékoztatta Sólyom Lászlót.

Aggasztotta a rádiópályázat a versenyhivatal elnökét is

Itthon2009.10.29, 12:05

A rádiófrekvenciákról döntő ORTT-ülés előtt a Gazdasági Versenyhivatal elnöke, Nagy Zoltán levelet írt a médiahatóság elnökének, Majtényi Lászlónak. Nagy a levélben, az [origo] információi szerint a tisztességes pályáztatás fontosságát jelezte, és különösen fontosnak nevezte, hogy tiszta versenyben dőljön el a rádiók sorsa. Az ORTT szerdai döntése szerint a Danubius és a Sláger Rádió helyett novembertől új adók jelennek meg a piacon.

Szerdán együtt izgul Sólyom és Bajnai - eldőlhet a rádiópályázat sorsa

Itthon2009.10.28, 11:13

Sólyom László államfő és Bajnai Gordon kormányfő is aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy nem piaci szempontok alapján dől el két országos rádiófrekvencia sorsa. A Sláger és a Danubius Rádió frekvenciáiról döntő ORTT-ben kemény vita robbant ki az elmúlt hetekben: a testület elnöke szerint jogsértő volt a pályázatok elbírálása, néhány pályázónak indokolatlan módon kedveztek az ORTT pártdelegáltjai. Szerdán eldőlhet a két frekvencia sorsa, öten vannak versenyben, kövesse az eseményeket az [origo]-n!

Novembertől nincs többé Sláger és Danubius Rádió

Itthon2009.10.28, 18:10

Két új cég indíthat rádióadót november közepétől a Danubius és a Sláger Rádió frekvenciáján - döntöttek az ORTT szerdai ülésén a testület Fidesz, KDNP és MSZP által delegált tagjai. Az SZDSZ-es tag nem szavazott, az ORTT elnöke pedig nem vett részt a szavazáson, már korábban távozott az ülésről. A Danubius frekvenciáját az Advenio nevű cég, a Slágerét az FM1 nevű konzorcium kapja hét évre, így megjelenhet a Klassz Rádió és a Neo FM.

Félti a végjátéktól a rádiófrekvenciákat az ORTT-elnök

Itthon2009.10.27, 19:57

Az ORTT szerdai ülésén javasolni fogja Majtényi László, az ORTT elnöke, hogy további pályázókat zárjon ki a médiahatóság a két országos kereskedelmi rádiófrekvenciáért versenybe szálló cégek közül. Az elnök azt kifogásolja, hogy míg egy pályázót a testület korábban kizárt irreális üzleti terve miatt, ezt más, szerinte szintén megalapozatlan ígéretekkel próbálkozó rádióknál nem tette meg. Szerdán véglegesen eldőlhet, mi lesz a Sláger és a Danubius jelenlegi frekvenciájával.

"Nem tudom, kinek hiányoznak botrányok" - interjú az ORTT elnökével

Itthon2009.10.21, 16:09

Küzdeni kell azért, hogy a két országos kereskedelmi rádió frekvenciájáért folyó verseny tiszta maradjon - állította az [origo]-nak adott interjúban Majtényi László, a frekvenciák sorsáról döntő ORTT elnöke. Szerinte több pályázat irreális és feltűnően amatőr, ráadásul az ORTT-ben ülő pártdelegáltak nem hajlandók megindokolni, hogy ezeket miért nem zárták ki a pályázatból. A politikai és a diplomáciai nyomás is nagy - állította -, pedig a hallgatók azzal járnának jól, ha ezek nem befolyásolnák a döntést.

ORTT: kevesebb panasz

Tévé2009.10.16, 13:58

Drasztikusan csökkent az Országos Rádió és Televízió Testület panaszbizottságához beadott kifogások száma a harmadik negyedévben.

Elsötétül a TV2 Jakupcsek korábbi műsora miatt

Tévé2009.10.15, 13:08

Jogerős a döntés a TV2 Az igazság ára című műsorával kapcsolatban, félórás elsötétítés lesz - bár a TV2 nem fogadja el a Fővárosi Ítélőtábla döntését, megtámadja a Legfelsőbb Bíróságon.

Bepanaszolták a Tv2-t a vacsorázó Tasnádiék miatt

Itthon2009.10.13, 15:27

Több panasz is érkezett az ORTT-hez, melyek szerint túllépi a jóízlés határát, hogy hétfőn este a Tv2 műsorában büntetett előéletű embereket szerepeltettek. A csatorna Hal a tortán című műsorában "börtönviselt celebek" szerepeltek, köztük Tasnádi Péter, Zalatnay Sarolta és Stadler József. Tasnádi a műsorban lófejjel és agyonveréssel viccelődött.

Előző
Következő