News Corporation

címke rss

Megszűnik a világ első iPad-napilapja

Nem vásárolta elég ember Rupert Murdoch kizárólag iPadre kiadott napilapját, ezért december 15-én megszűnik a több tízmillió dollárból elindított The Daily digitális magazin.

Boszorkányüldözéstől félnek a brit Sun újságírói

Nagyvilág2012.02.15, 09:50

Immár tíz újságírót és munkatársat gyanúsítanak korrupcióval Nagy-Britannia legnagyobb példányszámú bulvárlapjánál, a Sunnál. Miközben az ügy valóságos polgárháborút gerjesztett a lap és kiadója, a Rupert Murdoch médiacézár által birtokolt és a tavalyi lehallgatási botrányban magát megégető News International között, sokan a sajtószabadság sérülésétől tartanak.

Rendőröket megvesztegető újságírókat vettek őrizetbe Londonban

Nagyvilág2012.01.28, 15:49

A Sun című bulvárlap három szerkesztőjét és egy riporterét azzal gyanúsítják, hogy pénzért vettek meg sztorikat a rendőröktől. Egy londoni rendőrt is elkaptak.

A kalózok vezérének nevezte a Google-t a médiamogul

Techbázis2012.01.16, 15:49

A News Corp. médiabirodalmat birtokló Rupert Murdoch szerint  a Google az internetes kalózok vezére, Obama elnök pedig a Szilícium-völgyi cégek csatlósa lett.

Elindítja ipades újságját Rupert Murdoch

Techbázis2011.02.02, 15:16

Az ausztrál származású médiamágnás vállalata, a News Corporation ma délután leplezi le a The Daily nevű, teljes egészében iPadre tervezett, fizetős napilapját New Yorkban.

Fillérekbe kerül Murdoch új ipades napilapja

Techbázis2011.02.03, 09:37

A News Corporation érdekes középutat talált a fizetős és az ingyenes online tartalmak között: a The Daily nevű új amerikai napilap előfizetve sem drága, csak 99 centbe kerül egy hétre, de a belőle megosztott cikkeket ingyen is el lehet olvasni.

Legtöbb olvasója otthagyta a Times online kiadását

Archívum2010.11.03, 11:15

Töredékére esett vissza a brit Times és Sunday Times lapok online kiadásainak látogatottsága azt követően, hogy kiadójuk fizetőssé tették ezek tartalmainak elérését, a működtetők mégis elégedettek a tartalmakra előfizető felhasználók számával.

A tapilap a kiadók álma

Techbázis2009.12.11, 18:03

Színes, nagy képernyős, netkapcsolattal rendelkező, filmek és játékok futtatására is alkalmas tábla PC-ben látja a magazinok jövőjét Rupert Murdoch, a News Corporationt vezető médiamogul. Ha nem is kért rá minket, mi mégis utánajártunk, milyen internetes eszközök vannak a piacon, miknek a megjelenését várja a pletyka, és megmenthetik-e ezek a kütyük a kiadókat.

A Microsoft fizetne a netes újságokért

Archívum2009.11.25, 13:48

Szövetségest talált az online lapjainak fizetőssé tételét tervező Rupert Murdoch médiamogul. A Financial Times értesülései szerint a Microsoft fizetne is a The Sun-t és a Wall Street Journalt tulajdonló csoportnak, ha kitiltanák a Google keresőrobotját oldalaikról.

Harcra kelne a Google-lel Rupert Murdoch

Archívum2009.11.09, 17:38

A Google kitiltását fontolgatja Rupert Murdoch médiamogul, a számos népszerű lapot tulajdonló News Corporation médiacsoport elnöke. Murdoch az online lapok fizetőssé tétele után tervezi végrehajtani a változást - adta hírül a BBC.

Végveszélybe került a Kirch Gruppe

Archívum2002.02.08, 09:12

Nehezen megoldható dilemma elé, potenciálisan pedig a csőd szélére került a Kirch Gruppe, Németország egyik legnagyobb médiabirodalma. A súlyosan eladósodott vállalatcsoporttal szemben számos cég, így a német Axel Springer és a brit News Corporation is érvényesíteni kívánja vásárlási opcióját, így a Kirchnek záros határidőn belül összesen több mint 2,5 milliárd eurót kellene kifizetnie. Ha a Kirch csődbe megy vagy külföldi kézre kerül, a német médiapiac a felismerhetetlenségig megváltozhat. A fiaskó ráadásul igen kellemetlen helyzetbe hozhatja a csoport legnagyobb hitelezőjét, a felerészt bajor tartományi tulajdonban lévő Bayerischee ...

A General Motors eladta műholdas televíziós cégét

Archívum2001.10.29, 10:47

Az amerikai General Motors autógyár hétfőn megerősítette, hogy mintegy 31,5 milliárd dollárnyi készpénzért és sajátrészvényekért eladja műholdas televíziós leányvállalatát, a Hughes Electronics Corporations-t az EchoStar Communications-nek, miután a Rupert Murdoch fémjelezte News Corporation másfél éves küzdelem után elállt a további rivális ajánlattételtől.

Előző
  • 1
Következő