Magyar Televízió

címke rss

Jakupcsek, Csiszár, Bagi és Nacsa is az MTV-n folytatja

Tévé2011.09.15, 13:59

Októberben új műsorstruktúrával folytatja az MTV: új műsort kapott a csatornán Jakupcsek Gabriella, Csiszár Jenő, átigazolt a Bagi-Nacsa humoristapáros, D. Tóth Kriszta pedig stílust vált és tévéshow-val lesz képernyőn.

Elveszítik lépéselőnyüket a sportcsatornák

Sport2011.09.11, 16:24

A médiatörvény szerint a kiemelten nagy jelentőséggel bíró események közvetítéséből nem lehet kizárni a hazai közönség jelentős részét, ezért a fontos, magyar érdekeltségű sportesemények átkerülhetnek az M1, a Tv2 vagy az RTL Klub műsorára. A Médiatanács 14 pontos, gyakorlatilag minden sikersportágra kiterjedő listát állított össze, ezek jó részét eddig a tematikus sportcsatornák közvetítették, amelyeknek párhuzamos közvetítés esetén le kell mondaniuk a kiemelkedő nézettségről.

A Der Standard szerint "tisztogató akció" a közmédiás leépítés

Nagyvilág2011.07.09, 12:59

Az utolsó kritikus újságírók is elveszthetik az állásukat - írja a Der Standard című liberális osztrák napilap a magyar közszolgálati médiában zajló leépítésekről. A lap szerint ősszel további ezerfős leépítés várható.

Hatszáz embert küldenek el a közmédiából

Itthon2011.05.24, 09:40

Csoportos létszámleépítést jelentett be a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatója. A bejelentés szerint hatszáz embert küldenek majd el a Magyar Televíziótól, a Duna Televíziótól, a Magyar Rádiótól és az MTI-től. Az elbocsátásokról szóló egyeztetés várhatóan a jövő héten kezdődik.

Elfogult volt Az Este, figyelmeztetést kapott a Médiatanácstól az MTV

Itthon2011.04.28, 19:10

A Médiatanács figyelmeztette a Magyar Televíziót (MTV), mivel egy vizsgált időszakban csak a kormányzati álláspontot jelenítette meg Az Este című műsorában. A tanács döntött vidéki rádiófrekvenciák kiosztásáról is.

Jó hírnevének megsértése miatt pert indít Rákay Philip

Itthon2011.03.11, 17:42

Pert indít jó hírnevének megsértése miatt Rákay Philip a Blikk című napilap, dr. Helmeczy László ügyvéd és azon sajtóorgánumok ellen, amelyek átvették a napilap csütörtöki cikkét - közölte az M1 és az M2 intendánsa pénteken. A Blikk csütörtöki cikke szerint a napilap olyan "hivatalos dokumentumok" birtokába jutott, amelyek szerint a Fejér Megyei Önkormányzat 40 millió forint értékben kötött megbízási szerződéseket Rákay cégével, a Contact Média Kft.-vel. Rákay "nem érti, hogyan számolták a fenti összeget", és egyértelműen politikai támadást sejt a háttérben.

Rákay Philip perre készül a Blikk cikke miatt

Tévé2011.03.10, 16:05

Az M1 és az M2 intendánsa a közmédiumok sajtótájékoztatója után újságírói kérdésre válaszolva elmondta, hogy olvasta a Blikk március 10-ei cikkét, amely a cége által megszerezett önkormányzati megbízásokról szól, de úgy véli, valótlanságok vannak a szövegben, így pert is kilátásba helyezett.

Elsötétül az MTV egy 2008-as Híradója miatt

Itthon2011.03.02, 09:03

Hírműsor miatt korábban még egyetlen tévé sem kapott olyan súlyú szankciót, amilyet a Magyar Televízió kapott egy 2008. decemberi Híradója miatt.

Kinevezték az MTV két csatornájának új vezetőit

Tévé2011.01.02, 10:54

Rákay Philipet és Süveges Gergőt nevezte ki Medveczky Balázs, a Magyar Televízió vezérigazgatója az m1, illetve az m2 vezetőjévé. Feladatuk az átalakuló csatornák új profiljának megteremtése lesz.

Az új főnök szerint "nem lesz mészárszék" a Magyar Rádiónál

Itthon2010.12.13, 17:30

Egy közös munkáltatója lesz a köztévéknél és a közrádiónál dolgozóknak - derült ki azokon a tájékoztatókon, amelyeket hétfőn délben tartottak az intézményeknél. A Magyar Rádiótól vezérigazgatója szerint egyébként minden marad a régiben, "nem lesz mészárszék".