köztelevízió

címke rss

Leváltották a lengyel köztévé elnökét

Leváltotta kedden az újonnan felállított lengyel Nemzeti Médiatanács a lengyel közszolgálati televízió januárban kinevezett főigazgatóját, Jacek Kurskit – közölte több lengyel hírportál.

A Fideszesek vasárnap nem nézték a köztévét

Itthon2015.03.16, 23:18

Ünnepeltek, választóikkal foglalkoztak, ezért nem nézték a megújult köztelevízió hírcsatornáját a politikusok. Pedig lett volna mit látni az M1-en, hiszen nyolc és fél óra adás után a sorozatos technikai hibák következtében elsötétült a képernyő. Mindenesetre az általunk megkérdezett honatyák bíznak abban, hogy kijavítják a hibákat.  

Elindult az új görög köztévé

Itthon2013.08.21, 10:09

Az EDT nevű csatornán eddig főleg régi görög filmek mentek. A szerda reggelt azonban egy kétórás hírműsorral indították.

Hír Tv-s újságíró lett az MTVA kommunikációs vezetője

Itthon2012.05.03, 10:24

A TV2-nél és a Hír Tv-nél, illetve a köztelevíziónál is megfordult Tóth István Zoltán lett az MTVA kommunikációs igazgatója. A szakember az első Orbán-kormány idején az Országimázs Központ vezetője volt.

Napi Gazdaság: Megveszi az állam a köztévé székházát

Ingatlan2011.04.07, 11:36

Közös megegyezéssel felbontja a Wallis leánycége és az állam a köztévé óbudai gyártóbázisának bérléséről szóló szerződést, és az állam megveszi az ingatlant - áll a Napi Gazdaság mai cikkében.

Meg nem erősített hírek szerint benyújtotta lemondását a Duna Tv sokat támadott elnöke

Itthon2010.07.09, 22:40

Az MTI információja szerint benyújtotta lemondását Cselényi László, a Duna Tv elnöke, de az értesülést sem a Duna Tv, sem a kuratórium elnöke nem erősítette meg. Cselényi a múlt héten kényelmetlen helyzetbe került, miután a televízió működését felügyelő közalapítvány fideszes kurátora bejelentette, gyanús szerződéseket talált a televíziónál. A csatorna több mint egymilliárd forint értékben kötött megállapodásokat olyan rejtélyes körülmények között működő cégekkel, amelyek aztán a műsorok gyártását továbbadták más vállalkozásoknak.

Kilenc összeférhetetlent találtak az MTV-nél

Itthon2008.02.26, 12:59

A majd kétezer munkatárs közül kilenc esetében merült fel, hogy valamilyen, az MTV-nél végzett munkájával összeférhetetlen tevékenységet végez - közölte a köztelevízió. Az MTV nem nevezte meg, pontosan kiknek kell választaniuk tévés munkájuk és egyéb tevékenységeik közt, de korábban már kiderült, köztük van Aczél Endre, aki a Nap-kelte mellett a Klubrádiónál és a Népszabadságnál is dolgozik.

Bojkottálja a Nap-keltét a Fidesz és a KDNP

Itthon2006.10.11, 15:49

A Fidesz és a KDNP politikusai nem mennek el a köztelevízió reggeli műsorába, a Nap-keltébe - ezt a Kossuth téri ellenzéki gyűlésen jelentette be Semjén Zsolt, a KDNP elnöke. Semjén szerint a műsorban "agitprop tevékenység" folyik. A Nap-kelte producere az [origo]-nak azt mondta, sajnálja a döntést.

Közel tíz éve először nyereséges az MTV

Gazdaság2006.05.17, 11:30

A Magyar Televízió (MTV) csaknem egy évtized után pozitív eredménnyel zárta a 2005-ös évet. A köztelevízió üzemi eredménye tavaly 1,8 milliárd forint, mérleg szerinti eredménye pedig 1,6 milliárd forint volt - írja a Napi Gazdaság.

Előző
  • 1
Következő