Index.hu

címke rss

Hazudott és hamisított: elítélték a Simicska-Index egyik újságíróját

Elítélte a bíróság Simicska Indexének újságíróját, Nyilas Gergelyt, mert okiratot hamisított, és megpróbálta félrevezetni a hatóságot. Az ítélet jogerős, megrovásban részesítették, és a perköltség megfizetésére kötelezték.

Simicska Lajos Indexe összekeverte a filozófiát a víziló fiával

Itthon2017.10.31, 12:20

Hogy ne maradjon titokban, most elmondjuk, hogy bár meglepően hangzik, Magyarországon voltaképpen két valóság is létezik egymás mellett: az igazi, meg az Indexé. Ez mára teljesen biztossá vált, hiszen csak így fordulhatott elő, hogy ugyan Soprontól Nyíregyházáig mindenki úgy tudta, hogy Orbán Viktor pert nyert Gyurcsány Ferenc ellen, az Indexen mégis a totális fordítottját lehetett olvasni a hírnek. Egészen 14 napig, amikor is Simicska Lajos hírportáljára rárúgta az ajtót az élet.  

A Simicska-féle Index olyan cikket közölt, hogy akár fel is köthetjük magunkat

Itthon2017.10.13, 15:24

Ha ön eddig olyasmikre költötte a pénzét, ami magyar, akkor ön bizony hihetetlenül hülye, és nem érti a világot. Szerencsére itt van nekünk az Index, aki elmondja, hogyan kellene élni. Élvezzék a tudást!

Simicska menekül?

Itthon2017.09.21, 16:30

Egy amerikai közvetítővel tárgyalt teljes médiabirodalma eladásáról Simicska Lajos unokaöccse, Nagy Ajtony Csaba ügyvéd. Ő egyébként a Simicska-féle Index egyik igazgatósági tagja. Egy budapesti kávézóban találkoztak. Úgy tudjuk, Simicska könyörgött, hogy ne nyilvános helyen legyen a találkozó, de az amerikai közvetítő nem akart Simicska veszprémi házában tárgyalni. Mint közismert, Simicska médiumai óriási, többmilliárdos veszteséggel működnek. Az idei finanszírozási hiány eléri a 3 milliárd forintot. A Hír TV, a Lánchíd Rádió, az Index és a Magyar Nemzet szinte biztos, hogy a választások után már nem Simicskáé lesz. Simicska Lajos ...

Összeveszett az Index és a 24 újságírója, hogy ki kapja a Soros-pénzt

Itthon2017.07.27, 09:58

Különös beszélgetésbe botlottunk bele a Facebookon. A téma az Index.hu egyik újságírójának a furcsa közel-keleti utazása volt, amely során migránsokról közölt riportokat. Apró szépséghiba, hogy a túrát a bevándorlás megszállottja, Soros György egyik alapítványa finanszírozta, így talán joggal merülhet fel, hogy az ilyen pénzen elkészült anyagok objektivitása mennyiben áll meg. Az újságíró most újabb utazásra készül Szíriába, szintén Soros támogatásából. Több ezer dollárról van szó, ez pedig kiverte a biztosítékot a 24 egyik munkatársánál. Tanulságos veszekedés kerekedett ki az ellenzéki propagandaoldalak irigy háborújából.   

Egyre nagyobb a káosz Simicska Lajos újságjánál

Itthon2017.07.26, 17:31

A Jobbik-barát milliárdos, Simicska Lajos internetes újságja, az Index újabb vezetővel gazdagodott. Az eddigi főszerkesztő-helyettesek mellé kineveztek egy harmadikat. Egészen komikus magyarázattal indokolták a kinevezést, a másik ellenzéki propagandaoldal, a 24 pedig minderről nagy komolyan be is számolt.

Spéder valamire készül

Itthon2017.07.14, 08:53

A Figyelő hosszabb összeállítást közölt a magyar médiapiacról, amely jelentős átalakulás előtt áll. A hetilap úgy tudja, hogy Spéder Zoltán, miután eladta Simicska Lajosnak az Index.hu-t, a teljes médiaportfólióját is értékesítheti.

Manipulálta a fideszes képviselő nyilatkozatát az ellenzéki propagandaoldal

Itthon2017.06.26, 08:11

A Pesti Srácok számolt be róla, miként próbálta lejáratni a kormányt egy manipulált videóval a 24 nevű ellenzéki propagandaoldal. Révész Máriusz országgyűlési képviselő szavait hamisították meg, hogy a Fideszre vonatkozó ellenzéki bírálatokat megerősítsék.

Megpróbálta elhallgatni a jobbikos zsidózást Simicska Indexe

Itthon2017.06.10, 16:13

Másfél napig nem írtak semmit a rendszerváltás utáni egyik leggyalázatosabb botrányról, mert nem illik gazdájuk Jobbik-propagandájába.

Kínzó kérdés: miért éppen egy alapítványnak adta Simicska az Indexet?

Itthon2017.05.19, 09:23

Simicska Lajosnak sok pénze van, állítólag 200 milliárd forintnál is nagyobb vagyona. Bár lenne miből, azt mégse pletykálják róla, hogy megrögzött adakozó volna, vagy hogy előszeretettel jótékonykodna. Ezért is volt furcsa, amikor április vége felé bejelentették, hogy ugyan megvette az ország egyik legnagyobb híroldalát, arról önként lemondott, és a tulajdonjogokat egy alapítványnak adta át. Azt mondták, a lépésre azért volt szükség, hogy az Index független maradhasson. Vagyis, hogy Simicska saját magától megvédje saját tulajdonát. Csakhogy van itt egy másik, kevésbé vicces magyarázat is, mégpedig hogy az egész műveletet azért csináálták, ...

Számolja a Fidelitas, hányan mondanak fel a Simicska-féle Indexnél

Itthon2017.05.18, 13:27

Felmondás-számlálót indított el a Fidelitas, a Fidesz ifjúsági szervezete azt gyűjti, hogy hányan mondanak fel a Simicska Lajos birtokába került Index.hu szerkesztőségéből. A napokban váratlanul távozó Dudás Gergely főszerkesztő az első, aki felkerült a listára.

Egy éve trónól Simicska az Indexen

Itthon2017.05.17, 18:05

Az eddigi, Index által felállított verzió szerint az Index tulajdonosváltása azért történt úgy, ahogy, hogy az ország egyik legnagyobb hírportálja megőrizze a függetlenségét. Az új főnök, Bodolai László, és a tegnap leköszönt Dudás Gergely főszerkesztő is azt állította, hogy igaz, hogy Simicska Lajosnak opciós joga volt az Indexre (egyébként 2014 óta, amit az Origo mindig leírt és az Index mindig letagadta), az opciós jogot le is hívta, de a Jobbik közeli milliárdos kvázi adományként egyből tovább is passzolta egy alapítványnak a tulajdonjogokat. Így aztán az Indexre semmilyen befolyása nincs a kormányváltásért dolgozó milliárdosnakk, ...

Kommunizmus, ötvenes évek – 100%-os szavazás Simicska Indexében

Itthon2017.05.17, 17:44

Miután tegnap lemondott Dudás Gergely, az Index főszerkesztője, azonnal megmondták, ki lesz az utódja. Tóth-Szenesi Attila, akiről köztudott, hogy ő Simicska embere. Hogy a demokrácia látszatát tettessék, egynapos internetes szavazás kezdődött a munkatársak között, hogy egyetértenek-e a jelölttel. Csoda történt. Egyetértettek. 85-ből 85-en.

Simicska Lajosé az Index, lehívta az opcióját

Itthon2017.04.20, 22:00

Közleményben jelentette be az Index.hu Zrt., hogy mostantól nem Spéder Zoltán a tulajdonos, hanem egy bizonyos Magyar Fejlődésért Alapítvány. A közleményből mintegy mellékesen kiderül azonban, hogy már eddig sem Spéder irányított, hanem opciós jogát érvényesítve a Simicska Lajoshoz köthető Pro-Ráta Holding Zrt. Simicska most - a közlemény szerint - átruházta a tulajdont az alapítványra, aminek a hátteréről azonban keveset tudunk. Annyit azért mindenképpen, hogy szorosan kapcsolódik Simicskához. Sok más mellett azért is, mert az igazgatótanács tagja a saját unokaöccse. Kerestük Simicska Lajost telefonon, de egyelőre nem értük el.

Index-ügy: Simicska opciós jogának rejtélyei

Itthon2016.06.17, 15:14

A héten napvilágra került hírek szerint Simicska Lajos élénken érdeklődik az Index iránt, elképzelhető, hogy egy korábban megkötött opciós szerződésnek köszönhetően már csak a nagyvállalkozó döntésén múlik, mikor válik ő a tulajdonossá. Az általunk megkérdezett jogász szerint Simicska a vásárlási opciója érvényesítése nélkül is befolyást gyakorolhat a portálra. 

Újabb offshore-szálak: megszólalt Bajnai Gordon

Itthon2016.05.09, 14:16

Újabb offshore cégekre bukkantak az Index.hu portál tulajdonosai között – írja a Ripost.hu. A lap úgy fogalmaz, hogy az egyiknek az egykori szocialista miniszterelnök, a Gyurcsány Ferencet váltó Bajnai Gordon volt a kézbesítési megbízottja. Bajnai Gordon válaszolt az Origo ezzel kapcsolatos kérdésére.

Dudás Gergely lesz az Index főszerkesztője

Itthon2013.03.06, 15:02

Dudás Gergelyt kérte fel főszerkesztőnek az Indexet kiadó CEMP - írja a Kreatív. A szakember a lap szerint elfogadta a felkérést, de bizalmi szavazást kért a szerkesztőségtől.

Távozik Uj Péter az Indextől

[origo] Post it2011.09.12, 10:14

Bejelentette távozását Uj Péter, az Index főszerkesztője. A lap által közzétett közlemény szerint a szakember új kihívásokat keres. A döntést maga hozta meg, közös megegyezéssel távozik a posztról, de az Index.hu Zrt. igazgatóságának tagja marad. Ismerőseihez eljuttatott levelében Uj Péter - aki 2000 óta vezette a szerkesztőséget - úgy fogalmazott, hogy a szerződésében rögzített kényszerpihenő után újrakezdi az újságírói munkát.

Előző
  • 1
Következő