hírműsor

címke rss

Komoly baki az RTL-es Híradóban

Tévé2012.06.21, 09:41

Az RTL Klub szerda esti Híradó-jában Erős Antónia elhunytként beszélt Bara Margit színésznőről.

Hangproblémák miatt nem indult el az RTL Klub Híradója

Tévé2012.05.01, 22:13

18.30-kor nem indult el az RTL Klub Híradó-ja: a csatorna hírigazgatója az [origo]-nak elmondta, hogy technikai átállásban vannak, ezért csúszik a hírműsor.

Kiskorú megalázása miatt tízmilliós büntetést kapott a TV2

Tévé2012.04.20, 10:11

Tízmillió forintos büntetést kapott a TV2, mert egy szexuális visszaélés gyermekkorú áldozatát ismételten megalázó módon szerepeltette a Tények-ben.

Etikai hibát és új irányelveket emleget a TV2

Tévé2012.04.20, 21:03

A Médiatanács 10 millió forintra büntette a TV2-t egy Tények-riport miatt, a csatorna pedig belátta, hogy hibázott, és állítja, hogy "megfelelő intézkedéseket" hozott annak érdekében, hogy a jövőben ne sérüljön kiskorúak méltósága műsoraiban.

7,5 milliós bírságot kapott a TV2 reggeli riportok miatt

Tévé2012.03.02, 10:08

Ötmillió forintos büntetést kapott a TV2 a Médiatanácstól, mert egy gyilkosság áldozatának kiskorú gyerekeit - köztük egy 9 évest - megalázó módon szerepeltette a Mokká-ban. További 2,5 millió forintos bírság járt a tévének egy korhatári besorolást sértő hírműsorért.

Húzzál zsákot a Lomnici fejére - nyilvános a retusálásos köztévériport készítőjének levele

Itthon2012.01.30, 23:23

Az összes név kitakarásával hozta nyilvánosságra a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság azt a levelet, amelyet a köztévék híradóiban december elején lement, Lomnici Zoltán volt főbíró kitakarásával készített riport készítője írt a médiatanács egy tagjának, és arról számol be benne, hogy milyen utasításokat kapott a botrányt kavaró riport elkészítéséhez feletteseitől. Az azóta az ügy miatt kirúgott hírfőnök az [origo]-nak azt mondta, nem volt ilyen utasítás.

Másodjára a Híradó és a Fókusz gyűrte le a Tényeket

Tévé2012.01.04, 15:15

Január 3-án már nem tudott nyerni a hosszabb Tények az RTL-es Híradó és Fókusz ellen.

Csúsztatja adását a Duna új csatornája

Tévé2011.12.25, 10:44

A Duna2 nevű, kulturálisnak szánt tévé helyett január 1-jén indul a Duna World, amely főbb hírműsorait más kontinensek időzónáihoz igazítja.

Bemutatott Obama nevére egy orosz tévébemondónő

Nagyvilág2011.11.23, 16:07

Középső ujját mutatta, miközben Barack Obama amerikai elnök nevét olvasta be a hírekben egy orosz tévébemondónő. A díjnyertes bemondó feltehetően azt hitte, már nem őt mutatja a kamera. Nézze meg videón!

Egyórás lesz a Tények, korábban kezd az Aktív

Tévé2011.11.03, 09:15

Csak ideiglenesen lett száműzve késő esti időpontra az Aktív, januártól átalakítva visszatér. A Tények egyórás lesz, Magyarországon szokatlan módon reklámblokkot is rak bele a Tv2.