Hír TV

címke rss

Így szervezi Gyurcsány Ferenc a Jobbik felfalását

Itthon2018.03.18, 10:47

A Simicska-féle Hír TV egyik propagandistája megosztott Facebook-oldalán egy fényképet, amelyen ő (ki más persze) látható, de ott van Vona Gábor, de ami érdekes: Karácsony Gergely és Szél Bernadett társaságában. És mindez akkor készült, amikor éppen a Simicska-tévé a Gyurcsány-propagandafilmet készítette.

Orbán Gödöllőn: a Hír TV "fake news csatorna"

Itthon2018.03.10, 12:40

A miniszterelnök HÉV-vel utazott a gödöllői végállomásig, ahol a helyi fideszes képviselőjelölt, Vécsey László várta őt. A miniszterelnököt már a sínek mellett megpróbálta letámadni a Hír TV lesben álló stábja, de Orbán Viktor egyértelművé tette, hogy ezt az orgánumot "fake news" csatornának tekinti, és nem hajlandó nyilatkozni nekik. Orbán Viktor úton Gödöllőre middle on 2738 1825 A fake news kifejezést Donald Trump amerikai elnök tette világhírűvé, számos alkalommal nevezte így az őt elfogultan, inkorrekt módon támadó médiumokat. Orbán Viktor gödöllői programjáról a nap folyamán még tudósítunk.

Miért nem tudja elengedni Czeglédy Csaba kezét az ellenzék?

Nagyvilág2018.03.04, 15:24

Czeglédy Csaba ismét börtönben. A hatmilliárdos költségvetési csalással gyanúsított ügyvéd egy napig mászkálhatott szabadon, mert a demokrácia törvényeit kijátszva, trükkösen elérte, hogy mint képviselőjelöltet ki kelljen engedni. Nyolc és fél hónapot volt addig börtönben. Miután kiszabadult, a legfőbb ügyész a mentelmi jogának az ismételt felfüggesztését kérte, és a választási bizottság fel is függesztette. Ezután vitte vissza a NAV a börtönbe Czeglédyt. A szombathelyi ügyvéd a gyanú szerint diákok százait csapta be, nem fizette ki nekik a munkabérüket. Korábban, egy más ügy miatt, jogerősen börtönre is ítélték. És egy ilyen embertt ...

A nagy visszatérés: Simicskánál újra klubtag a zsidózó, cigányozó jobbikos

Itthon2018.02.06, 13:27

Valóságos tömegek lélegezhettek fel január utolsó napjaiban, amikor közel két hónapos szünet után végre újra felbukkant Simicska Lajos tévéjében Magvasi Adrián. A Hír TV-nél valamiért ragaszkodnak hozzá, hogy a radikális Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom egykori elnökségi tagját főszerkesztőként mutassák be a nézőknek, holott Magvasi a Jobbik országgyűlési képviselőjelöltje és választókerületi elnöke. De akad még itt más is, amit nem mondanak el a cukipárt üdvöskéjéről.    

Teljes a csőd a Magyar Nemzetnél: mindenki menekül

Itthon2017.12.19, 14:08

Teljes az anyagi csőd a Magyar Nemzetnél, a legfrissebb hírek szerint a lapigazgató és több újságíró is felmondott. Simicska Lajos lapjánál csak a legbizalmasabb emberei maradnak, a többieknek úgy tűnik már túlságosan sok a Jobbik- és Havas Henrik-propaganda. A Simicska-médiabirodalom csak idén több mint hárommilliárd forintos veszteséget termelt, és ezért a trágár és alpári üzletember maga is menekülne, szeretné minél hamarabb eladni a portfólióját. 

Kálmán Olga már a gyomorforgató nyugdíjasgyalázás miatt is védi Vona Gábort

Itthon2017.08.25, 17:17

Kevés viccesebb szereplője van a magyar televíziózásnak, mint Kálmán Olga. Hiszen kevés tévériporternél figyelhető meg jobban a kétségbeesett küzdelem a fizetéséért. A küzdelem, hogy hiba nélkül szolgálja a gazdáját. Tegnap (csütörtökön) is teljesíteni kellett és teljesített is. Ezúttal Vona Gábor nyugdíjasokat gyalázó mondatait védte meg. A Jobbik elnököt a jobbikos Simicska Lajos televíziójában. A Simicska-tévé egy másik műsorából pedig az derült ki, hogy a Jobbik feltehetően lemondott az idős emberekről.

Kálmán Olga helyett Csintalan Sándor lesz a műsorvezető

Tévé2017.07.10, 15:58

Csintalan Sándor fogja vezetni a napi esti beszélgetős műsort Simicska Lajos tévéjében, a Hír TV-ben. A vezérigazgató-helyettes állítása szerint csak ideiglenesen, és amikor két hét múlva Kálmán Olga befejezte a nyaralását, akkor visszajön.

A milliárdos Simicska Lajosé a Jobbik

Itthon2017.04.02, 18:36

Újabb szintre lépett a Jobbik és Simicska Lajos kapcsolata: a párt plakátkampányt indított Simicska plakáthelyein. A kampány költségeit újságírói kérdésre sem árulják el, fennáll a gyanú, hogy azért, mert esetleg nincsenek - vagyis a milliárdos nagyvállalkozó ingyen adja a felületet az álbaloldali fordulattal kísérletező rasszista pártnak.

Óriási bukás Kálmán Olga műsora Simicska Lajos tévéjében

Itthon2017.03.29, 19:02

Március közepén indult Kálmán Olga műsora a jobbikossá lett milliárdos, Simicska Lajos Hír TV-jében. Kálmán Olga, ahogy többször megírtuk, a karácsonyi partin mondott fel előző munkahelyén, az ATV-nél. Egyes hírek szerint 4 millió forintot keres havonta Simicskánál, bár ezt Kálmán Olga tagadta. 

Simicska-Jobbik-Kálmán Olga együtt: Simicska tévéjében Kálmán Olga Vona Gáborral indított

Itthon2017.03.14, 08:04

Az ATV-nél megbukott műsorvezető nyájas Vona-beszélgetéssel próbálta szalonképessé tenni a Jobbikot, már az első munkanapján.

Tömeges felmondási hullám indult Simicska tévéjénél

Itthon2017.01.31, 17:15

Az elmúlt napokban összesen 20 dolgozó jelentette be távozását Simicska Lajos hírtelevíziójában. A távozás oka az ATV-ben bizonyos értelemben megbukott Kálmán Olga érkezése. 

Teljes pálfordulás: Kálmán Olga sajátos útja Simicska Lajos szolgálatáig

Itthon2017.01.05, 11:13

2015 előtt még oligarcházta Simicska Lajost Kálmán Olga, de azóta jelentősen megváltozott a műsorvezető gondolkodása ebben a tekintetben, aminek az lett – legalábbis eddig – a csúcspontja, hogy átment a Hír TV-hez. 

Csatornát vált Kálmán Olga

Tévé2016.12.17, 20:57

Kálmán Olga, az ATV műsorvezetője februártól a HírTV-nél folytatja.

Puzsér évekre tervez, épp a Frizbi műsorsávjában

Tévé2016.10.23, 14:05

Miközben a két nagy csatorna játszótere a vasárnap este (Sztárban sztár, X-Faktor, korábban Kicsi Óriások), a kisebb csatornákon is zajlik a harc a nézőkért.

Lehet rettegni Puzsér tízes listáitól

Tévé2016.10.17, 23:15

Sznobjektív címmel önálló igazságshow-val jelentkezett Puzsér Róbert kritikus, aki már a műsor beharangozójában jó előre jelezte: nem szolgálja ki a közönség igényeit, hanem kulturálisan formálni igyekszik a nézők véleményét. Nyílt lapokkal játszik, nem manipulál, és szórakoztat is.

Kirúgások Simicska médiacégeinél, a 24 éves fiú a vezető

Itthon2016.10.16, 13:58

Több embert elküldtek a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft.-től, amely a Magyar Nemzet, az Mno.hu és a HírTV tulajdonosa, és amelyet lapértesülés szerint teljesen átalakítanak. A társaság vezetését áprilisban vette át a súlyos beteg Simicska Lajos 24 éves fia, Simicska Ádám Lajos.

Simicska Lajos fia régóta készül új szerepére

Itthon2016.04.26, 10:40

Simicska Ádám már hónapok óta ismerkedik édesapja médiabirodalmával, ráadásul április közepétől ő a Nemzet Kft. ügyvezető igazgatója. Simicska fiáról azt mondják, hogy agilis, és arra készül, hogy átvegye az irányítást.

Teszári Nóra a Hír Tv-hez igazolt

Life.hu2016.04.19, 09:34

Teszári Nóra hosszú hónapokig keresgélt, mire újra munkába állt.

Teszári Nóra a Hír TV-nél folytatja

Tévé2016.04.18, 17:01

Az RTL Klub reggeli műsora után a Reggeli Járat nézői találkozhatnak vele.

Szöllősi Györgyi: "20 kiló felesleg volt rajtam"

Life.hu2016.02.25, 10:51

A Hír TV műsorvezetője szerencsés alkatnak vallja magát: különösebb erőfeszítés nélkül sikerült visszanyernie szülés előtti alakját.

Nyomoznak a roma önkormányzat ülésén megvert tévés ügyében

Itthon2015.11.24, 12:45

Tanúk meghallgatásával folytatja a nyomozást a mohácsi rendőrkapitányság vizsgálati osztálya a két hete az Országos Roma Önkormányzat ülésén gyomorszájon vágott tévés ügyében. A Hír TV technikusát egy ideges résztvevő ütötte meg a felfokozott hangulatú ülésen.

A kormány tagadja, hogy kézivezérelte a Hír TV-t

Itthon2015.10.07, 20:51

Visszautasította a kormány, hogy korábban, még az Orbán-Simicska-háború előtt beleszólt volna a Hír TV műsorainak témaválasztásába, illetve a hírek feldolgozásának módjába. Erre a csatorna vezérigazgató-helyettese utalt, aki szerint ennek a gyakorlatnak a megszűnését felszabadulásként élték meg.

A TV2 volt programigazgatója főszerkesztő lett a Hír TV-nél

Tévé2015.10.07, 15:38

Poich Lóránd 11 évig volt a TV2-nél, most a Hír TV programstruktúrájáért felel.

A Kossuth Rádióhoz igazol a kirúgott Hír TV-s

Itthon2015.09.22, 23:50

Felelős szerkesztőként a Vasárnapi Újság című műsornál fog dolgozni szeptember 23-tól Nagy Katalin, a Hír TV korábbi szerkesztő-műsorvezetője. Az újságíró nem maga jött el a Simicska Lajos tulajdonában álló csatornától: megmondták neki, hogy ott nem számítanak a munkájára.

Lebontaná a Hír TV köré épült gettót az új vezetés

Tévé2015.09.22, 16:38

Régi-új műsorvezetőkkel, friss műsorokkal, szabad véleményformálással igyekszik erős őszt produkálni a február óta építkező csatorna. Az év végére megdupláznák a nézettséget, és azt üzenik, nem lehet őket ellehetetleníteni. 

Simicska klasszikusa is elhangzik Simicska tévéjében

Tévé2015.09.21, 11:47

A sokat látott Tereskova is csak kapkodta a levegőt, amikor Veiszer Alinda feltette neki a kérdést.

Itt vannak az új Hír TV-sek imázsfotói

Tévé2015.09.21, 10:42

Kikerültek a megújuló Hír TV új arcainak portréképei.

Reisz András és Kovács Kokó István is a Hír TV-hez ment

Tévé2015.09.14, 15:51

Veiszer Alinda, Szöllősi Györgyi mellett további képernyősök érkeztek a csatornához.

Veiszer Alinda leszerződött a Hír TV-hez

Tévé2015.09.14, 14:48

Az egykori közmédiás heti négyszer lesz képernyőn.

Kedden aláír a Hír TV új képernyőse

Tévé2015.09.07, 17:55

Szöllősi Györgyi az MTVA-s évek után tér vissza a Hír TV-re. Politikai háttérműsort kapott, este lesz képernyőn.

Kitérő választ adott Veiszer Alinda

Tévé2015.07.10, 11:52

Lapértesülések szerint a Hír TV-hez szerződik Veiszer Alinda, ő azonban egyelőre nem mond semmit az ügyben.

Politikai sztárújságírót igazolt a Hír TV

Itthon2015.05.19, 16:53

Fordult a trend: az elmúlt hónapokban inkább a Simicska-Orbán médiaháborút megelégelő Hír TV-sek mentek át a közmédiához, most viszont a Hír TV igazolt le egy sztárújságírót a közmédiától.

Újabb Hír TV-ssel erősít a közmédia

Tévé2015.05.12, 19:18

Gyurity Mónika lett az MTVA új programigazgatója. Az új vezető a Hír TV-ben éveken keresztül ugyanilyen feladatot látott el, később pedig a csatorna koordinációs vezérigazgató-helyettese volt.

Balog Zoltán kimondta, miért nem nyilatkozik a Hír TV-nek

Itthon2015.05.07, 20:00

Balog Zoltán megmagyarázta a Hír TV stábjának, miért nem nyilatkozik a csatornának. 

HírTV-s válthatja Borsa Miklóst

Itthon2015.04.23, 08:50

A HírTV-ben felmondott Kovács Andrea kerülhet a múlt héten megvert Borsa Miklós helyére a köztévében. 

Csintalan: Rogán elvesztette a valósággal a kapcsolatot

Itthon2015.04.21, 11:26

Csintalan Sándor keményen visszaszólt Rogán Antalnak, aki szerint teljesen egyértelmű, hogy a Magyar Nemzet, a Hír TV és a Lánchíd Rádió a szélsőjobb felé közeledik. 

Simicska-Jobbik tengelyt sejt Lázár János

Itthon2015.04.16, 20:28

A Jobbik kikérte magának, hogy Lázár János a Hír Tv-vel hozta őket össze. A miniszter a Jobbik és a Hír Tv "bimbózó kapcsolatát" emlegette, de nem kímélte Simicska Lajost sem.

Jobbikos lett a volt Hír TV-s

Itthon2015.04.13, 09:55

Kisberk Szabolcs lett a Jobbikhoz köthető N1TV főszerkesztője. A Hír TV Célpont című műsorának egykori szerkesztője a tapolcai választásról jelentkezett be először. Azt mondta, most is igyekszik majd pártsemleges maradni. Kisberk Simicska Lajosnak is üzent. 

Visszakérnek Simicskáéktól 22 milliárdot

Itthon2015.04.09, 18:19

Az M4 építésére eddig 62 milliárdot fizettek ki, mondta Lázár János, aki szerint az elvégzett munka valójában körülbelül 40 milliárd forint értékű. A fennmaradó 22 milliárd forintot vissza szeretnék szerezni. A Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint a kormány azt javasolja, hogy 5,3 százalék legyen a reklámadó maximális mértéke. A csütörtöki tájékoztatón szóba került a brókerbotrány is.

Orbános szelfivel búcsúzik egy Hír TV-s

Itthon2015.03.18, 13:30

Egy Orbán Viktorral készült közös fotóval búcsúzik a Hír Televíziótól Csapó Harold Gábor, a csatorna egyik kameramannja. A televízió indulása, azaz 2002 óta dolgozott a Hír Tv-nél. A képet a Facebook-oldalán osztotta meg. 

A kormány cáfolja a Magyar Nemzet és a Hír TV bojkottját

Itthon2015.03.17, 18:34

Nem kívánják bojkottálni a Hír Televízió műsorait és a Magyar Nemzetet a kormánypárti politikusok – értesült az Origo. Korábbi sajtóhírek szerint Rogán Antal arra kérte képviselőtársait, hogy ne nagyon nyilatkozzanak a Simicska-médiabirodalomban. Az Origónak nyilatkozó elemző szerint drasztikus lenne egy ilyen lépés, de nem példa nélküli a Fidesz történetében.

Kövér: A Magyar Nemzet és a Hír TV már ellenzéki

Itthon2015.03.14, 07:30

Az Országgyűlés elnöke szerint Simicska Lajos a magyar közélet betegségének egyik tünete, a Magyar Nemzet és a Hír Televízió nem kezelhető másként, mint ellenzéki orgánumként.

Nem biztos a tapolcai győzelemben a Fidesz

Itthon2015.03.08, 18:09

Nem okozna meglepetést a Fideszben, ha az április 12-i tapolcai választáson vereséget szenvednének – tudta meg az Origo. Kormánypárti berkekben az Orbán–Simicska-konfliktusnak sem örülnek, mivel a Magyar Nemzetet és a Hír Televíziót nem lehet egyik napról a másikra pótolni.

Távozott a Hír Televízióból a Híradó főszerkesztője

Itthon2015.03.03, 14:50

Távozik posztjáról a Hír Televízió Híradójának főszerkesztője, Mentes Katalin, aki tizenkét éve dolgozott a csatornánál. Múlt héten a csatorna legnézettebb műsorának, a Célpontnak a stábja állt föl. A Simicska-médiabirodalomban február 6-a óta, amikor a korábbi vezetők lemondtak, folyamatosak a távozások. 

Közreadták Simicska titokban rögzített beszélgetését

Itthon2015.03.02, 18:48

Fordulatot várt médiaérdekeltségeitől Simicska Lajos – az Orbán Viktorral háborúzó üzletember erről egy titkos hangfelvételen beszél.

Kevesebbet fizethetett Simicska Liszkaynak

Itthon2015.03.02, 11:56

Simicska Lajos akár kevesebbet is fizethetett az általa említett 100 millió forintnál Liszkay Gábornak médiapiaci tulajdonrészeiért, amelyektől nem sokkal később nagyrészt megvált.

Megbüntette a Hír TV-t a médiahatóság Maksa kínos poénja miatt

Tévé2015.02.26, 11:50

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa megállapította, hogy a szilveszteri Maksa-viccrovatban elhangzottak az emberi méltóság alapvető értékét nem sértették meg, de a műsorszám korhatár-besorolása túl alacsony volt, ezért 100 ezer forint bírságot szabott ki a műsor médiaszolgáltatójára, a Hír TV-re.

NMHH-eljárás miatt adhatta el Simicska cégei egy részét

Itthon2015.02.17, 17:31

Simicska Lajos eladta a Magyar Nemzetben, a Hír Televízióban és a Lánchíd Rádióban meglévő tulajdonának egy részét. A legvalószínűbb ok, hogy így akart elébe menni a médiahatóság eljárásának.

Menekülnek Simicska Hír TV-jéből a munkatársak

Itthon2015.02.10, 15:38

Felmondott a Hír TV egyik legismertebb műsorvezetője, Kovács Andrea, mert nem tudott azonosulni Simicska Lajos múlt heti kijelentéseivel. Sajtóhírek szerint a televízió több munkatársa is benyújtotta már a felmondását. 

Megvan a Magyar Nemzet új főszerkesztője

Itthon2015.02.06, 18:04

D. Horváth Gábor, a Magyar Nemzet korábbi főszerkesztő-helyettes lesz a lap új főszerkesztője, miután pénteken a teljes vezetés beadta a felmondását.  

Hova mehetnek Liszkayék?

Gazdaság2015.02.06, 18:40

Nem csak a jobboldali médiát érte váratlanul a Simicska-médiabirodalom vezérkarának távozása. Az még kérdés, hol landolnak majd a távozók. A közmédiába tartanak vagy valami teljesen új jön?

A Hír TV és az Origo is kapott Bolek Zoltántól

Itthon2015.01.24, 12:21

Rágalom, hogy pénzt tettem volna zsebre állami normatívából, nálunk minden forint nyomon követhető - cáfolta az erről szóló híreket a Magyar Iszlám Közösség elnöke. Bolek Zoltán az iszlám valódi arcáról tartott sajtótájékoztatót. Beszólt a Hír TV-nek, az Origón pedig számon kérte, hogy pontosan azt írtuk le, amit riporterünk diktafonjára mondott.

Beszólt az MNB a Hír TV-nek

Itthon2015.01.21, 00:21

Alaptalan támadást intézett a Hír TV a Magyar Nemzeti Bank ellen - állítja a pénzintézet. A televízió egyik műsorában a Matolcsy György vezette MNB politikáját bírálta a jegybank két korábbi elnöke.

Népszabadság: Jön az állami hírtévé

Gazdaság2014.12.29, 11:40

Új, állami hírcsatorna indulhat március 15-étől a Népszabadság információi szerint. A lap úgy tudja, lehet, hogy csak az M1 profilja alakulna át, de az is elképzelhető, hogy M5 néven új adó indul.

Tévés díjat kapott a Sztárban sztár, a Spektrum tévé

Tévé2014.12.17, 10:10

Átadták a 2014-es, televíziós Kamera Korrektúra díjait, több tévétársaság kapott elismerést. Az RTL-csoport tévéi nem indultak idén.

Megsértődött a Hír TV, lejárató kampányt emleget

Itthon2014.11.30, 17:46

A Hír TV lejáratására indult internetes kampány azután, hogy a csatorna beszámolt arról: a kormányellenes tüntetéseken felszólalóVárady Zsolt ellen kábítószerrel visszaélés miatt indult korábban büntetőeljárás - hangzott el a Hír Tv vasárnap déli hírműsorában, illetve jelent meg az mno.hu-n.

Hatalmas a Simicska-birodalom

Gazdaság2014.11.27, 11:29

Simicska Lajos hosszú utat tett meg, céghálóját lassan és jórészt rejtve építette fel. Gazdasági birodalma óriási, de kérdés, mire lenne elég, ha komolyan politizálni kezdene.

Mennyire politikus a magyar híradó?

Tévé2014.10.17, 12:16

A Nézőpont Intézet harmadik negyedévi elemzésében hat csatorna, a TV2, az RTL Klub, az M1, a Duna Televízió, a HírTV és az ATV esti híradóit vizsgálta, amiből képet kaphatunk az önkormányzati választásokat megelőző kampány dinamikájáról is.

Adókedvezményt kapnának a devizahiteleseket segítő bankok

Gazdaság2014.04.09, 06:24

Rogán Antal, a Fidesz parlamenti frakciójának vezetője a Hír TV Magyarország élőben című műsorában arra célzott, hogy a devizahitelesek problémájának megoldásában együttműködő bankok a különadóból akár kedvezményeket is kaphatnak.

Film készülhet Zuschlag könyvéből

Itthon2014.03.18, 13:04

Kálomista Gábor tévés producernek mindig is hiányzott egy rendszerváltó film, Zuschlag története szerint ideális lenne hozzá.

A Hír TV felhangosította a köteles beszólást Mesterházy beszédében

Itthon2014.01.31, 10:58

Felhangosították a „Kötelet!” bekiabálást, miközben ez a helyszínen alig volt hallható.

Ezek a legnépszerűbb TV-csatornák

Life.hu2014.01.08, 18:50

Kiderült, hogy mely tévécsatornák voltak a legnézettebbek 2013-ban. Íme, a rangsor, ami bőven tartogat meglepetéseket.

Tarlós ószövetségezett a Hír TV-ben

Itthon2013.08.30, 09:56

A főpolgármester nem akart semmit sem mondani arról, hogy miért mindig az Ószövetségnél nyílik ki a DK-sok Bibliája, csak finoman megállapította ezt a tényállást.

Felfüggesztett börtön a HírTV-t megtévesztő férfinak

Itthon2013.02.22, 13:38

B. Miklós a HírTV riportereit keverte drogügybe, és egy ügyvédet is átvert.

Bevitték a rendőrök a Hír TV riporterét

Itthon2012.09.18, 12:13

Rendőrök vezették elő a Hír TV egyik riporterét kedden hajnalban, mert néhány hónapja nem jelent meg egy bírósági tárgyaláson - számolt be a hatósági intézkedésről híradásában és online felületén a televíziós csatorna.

Hír TV: Több száz kiló kormányzati iratot találtak egy szeméttelepen

Itthon2010.04.24, 00:10

Több száz kiló kormányzati iratot talált a Fidesz egy budapesti szeméttelepen a Hír TV szerint. A zsákokban talált iratokon a csatorna szerint több miniszter aláírása szerepel. A kormányszóvivő azt mondta, csak az iratok valódiságának tisztázása után lehet dönteni a további intézkedésekről.

Eltávolították a katonai ügyészség szóvivőjét a Hír TV-s elszólása miatt

Itthon2010.02.19, 10:06

Visszavonták a Budapesti Katonai Ügyészség szóvivőjének megbízatását, aki a Hír TV-nek a Honvédelmi Minisztérium egyik cégét "gengszterszervezetnek" nevezte - olvasható a Hír TV honlapján. Az ügyészség szerint a szóvivő átgondolatlan magánvéleményét mondta, amelyet a Hír TV a tudta nélkül rögzített.

Mentés másként a Hír TV-n

Tévé2009.10.08, 17:30

Október 11-én új, hungarikumokkal foglalkozó műsor indul a Hír TV-n.

Csalással vádolják a Hír TV-seket droggyanúba keverő férfit

Itthon2009.05.28, 15:28

Vádat emeltek az ellen a férfi ellen, aki droggyanúba keverte tavaly a Hír TV két munkatársát. Az ügyészség többek között csalással vádolja a férfit, aki a tévések és az akkori pénzügyminiszter kampányfőnöke közötti rossz viszonyból próbált hasznot húzni, úgy, hogy az egyik felet droggyanúba keverte, és ezt a másik félre kente. Három évet kaphat, ha bűnösnek találják.

Digitálisan fizetős lesz az ATV és a Hír TV

Itthon2008.12.03, 10:52

Átáll a digitális sugárzásra ATV és a Hír TV is. Mindkét digitális adás kódolt lesz, nézésükhöz külön dekóder kell majd - írja a Népszabadság.

Hamis vádat gyanítanak a Hír TV-s drogügyben

Itthon2008.12.01, 18:57

Újabb fordulatot vett a Hír TV munkatársainak állítólagos lejáratási ügye: a Fővárosi Főügyészség szerint valótlanul vádolta meg B. Miklós a tévé két riporterét kábítószer-fogyasztással. B. Miklóst ezért hamis vád gyanújával hallgatták volna ki, de nem tett vallomást.

Gyanúsítás nélkül zárulhat le a voksvásárlási ügy

Itthon2008.10.22, 09:57

Szerdán jár le szabolcsi voksvásárlási ügyben indított nyomozás határideje. Az ügyet az robbantotta ki, hogy a Hír TV egyik munkatársa a pénzügyminiszter kampányfőnökének nevében hívott föl több roma vezetőt, akiktől arról érdeklődött, hogy mennyiért lehetne megvenni a szavazatukat. A Népszabadság úgy tudja, az ügynek nincs gyanúsítottja.

Leállt a nyomozás Kálmán László nyelvész ügyében

Itthon2008.10.04, 08:34

Bűncselekmény hiányában megszüntette a nyomozást a Fővárosi Főügyészség abban az ügyben, amely arra adott volna választ, hogyan kerültek az Országos Választási Bizottságnál (OVB) korábban népszavazási kezdeményezést tett Kálmán László nyelvész személyes adatai a Hír Tv-hez - írta a szombati Népszava, hozzátéve, hogy az érintett panasszal élt.

Elviccelte Kiss Péter kormányfői álmait

Itthon2008.09.02, 11:06

Kiss Péter kancelláriaminiszter nem vetné meg a kormányfői posztot - állítólag ez derül ki egy felvételből, amin Kiss Zoltai Gusztávval, a Mazsihisz ügyvezetőjével beszél. A beszélgetést a Hír Tv rögzítette. Kiss Péter neve korábban többször felmerült, mint a kormányfői poszt egyik esélyese.

Nem találták meg Csintalan bántalmazóit

Itthon2008.08.19, 15:20

A rendőrség megszüntette az eljárást Csintalan Sándor, a Hír TV műsorvezetője megverésének ügyében. A nyomozást azért szüntették meg, mert nem találták meg az elkövetőket.

Tagadja a bocsánatkérést a Hír TV riportere

Itthon2008.08.08, 17:51

Újabb ellentmondásokkal bővült a Hír TV munkatársainak állítólagos lejáratási ügye. Az ügy egyik szereplője, Baráth Miklós az [origo]-nak korábban azt mondta, a Magyar Nemzet székházában agyalták ki az egész történetet, ezt azonban az egyik állítólagos résztvevő és a lap főszerkesztő-helyettese is tagadja. Baráth azt is mondta, hogy Kisberk Szabolcs riporter elnézést kért tőle az állítólagos manipulációik miatt, a tévés azonban ezt is tagadja.

Közös agyalásra emlékszik a Hír TV forrása

Itthon2008.08.07, 22:04

Hét-nyolc ember találta ki a Hír TV által kirobbantott állítólagos lejáratási ügy drogos részét a Magyar Nemzet székházában - állította az [origo]-nak Baráth Miklós, az ügy egyik szereplője. A Hír TV hírigazgatója, Szikszai Péter szerint Baráth hazudik és hülyeségeket beszél. Baráth viszont állítja, hogy a csatorna manipulál a titokban rögzített felvételekkel. A hírigazgató azt mondta, egyelőre nem hozza nyilvánosságra a vágatlan felvételeket.

Már csak egy ember hallgat a Hír TV-s drogügyben

Itthon2008.08.06, 18:57

Későbbre ígéri Tóth Viktor, a pénzügyminiszter egykori kampányfőnöke, hogy megszólal a Hír TV által kirobbantott drogügyben. A csatorna egyik műsorában azt sugallta, hogy Tóth áll annak hátterében, hogy két munkatársukat állítólag le akarták járatni. A szövevényes történetben minden szereplő mást állít. Az [origo] egy ki kicsodával próbál segíteni az eligazodásban.

Kitálalt a Hír TV-s drogügy egyik szereplője

Itthon2008.08.06, 10:54

Megszólalt a Hír TV által kirobbantott kábítószerügy állítólagos drogdílere, és Veres János pénzügyminiszter volt kampányfőnökét, valamint a tévé újságíróit is megvádolta. Baráth Miklós szerint Tóth Viktor kereste meg azzal, hogy valamilyen "kellemetlen" ügybe kellene keverni a tévéseket, az állítólagos drogügyletet viszont állítása szerint a televízió munkatársai találták ki. A Hír TV hírigazgatója szerint nem ők találták ki a "drogsztorit". Az ügyben szintén érintett Helmeczy László ügyvéd pedig közölte: beperli a Hír TV-t.

Felvétellel védi magát a drogügyben megvádolt ügyvéd

Itthon2008.08.04, 23:44

Saját védelme érdekében nyilvánosságra hozott Helmeczy László ügyvéd egy hosszabb - általa rögzített - hangfelvételt az egyre zavarosabb drogügyben, amit a Hír Tv indított el péntek este. A felvétel szerint nem ő akarta megbízni a drogdílert azzal, hogy csempésszen kokaint két Hír Tv-s kocsijába, hanem a férfi kereste meg őt ezzel az ajánlattal. Közben negatív lett a tévé egyik riporterének önként vállalt drogtesztje.

A Hír TV szerint csapdába akarták csalni munkatársaikat

Itthon2008.08.01, 23:08

A Hír TV pénteki híradása szerint a pénzügyminiszter kampányfőnöke által Helmeczy László ügyvédnek ajánlott bűnöző kábítószert akart elrejteni két riporterük autójába; a bűncselekményre felbujtással hírbe hozott ügyvéd szerint az elhangzott állításokból egy szó sem igaz.

A kormány kérte a Kurucinfo leállítását

Itthon2008.07.21, 12:38

Magyar közbenjárásra állította le a Kurucinfo radikális honlapot az Egyesült Államokban a szolgáltató - ismerte el szombaton a Hír Tv-ben az igazságügyi miniszter. Az oldal készítői korábban annyit közöltek: a szolgáltató egy bejelentés nyomán, a felhasználási feltételek megsértésére hivatkozva szüntette meg a honlapot.

A Hír TV-től Doktor House-ig

Tévé2008.06.13, 21:12

Másfél hónapja indult sorozatunkban tévéseket kérdezünk ugyanarról: minden héten öten válaszolnak. Tudjuk, van-e példaképük, tudjuk, hogy melyik a kedvenc rajzfilmjük és miért, most pedig arra kérdeztünk rá, mely csatornára kapcsolnak először, mely műsorok kihagyása okoz nekik fájó hiányérzetet.

Mégsem lépnek be a Gárdába az okányi romák

Itthon2008.06.06, 09:09

Csak tesztelni akarták a Magyar Gárdát - ezzel indokolta a Hír TV-nek tagfelvételi kérelmük visszavonását az a három okányi roma férfi, akik a múlt héten jelentkeztek a gárdisták közé. A Magyar Gárda helyi kapitánya közölte: tudomásul vették a kérést, és törlik őket a várományosok közül.

A Hír TV-t nézi az ORTT

Tévé2008.05.15, 10:40

Az ORTT Csintalan Sándor Hír TV-n vezetett adását, a Vonalban című betelefonálós műsort vizsgálja.

Infarktust kapott egy folyosón váratott beteg

Itthon2008.04.12, 22:36

Nem volt remény annak a betegnek a megmentésére, aki kedden - a Hír TV beszámolója szerint - a győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórházban, a folyosón várakozva halt meg - ezt állítja az intézmény főigazgatója. A család szerint a kevés beteghordó miatt nem jutott időben a szívinfarktusban elhunyt asszony a kardiológiára.

Négy szabolcsi álküldöttet találtak az SZDSZ-ben

Itthon2008.03.27, 22:45

Bíró Árpádné, szabolcsi küldött sem volt jelen az SZDSZ tavaly márciusi elnökválasztó küldöttgyűlésén, helyette más valaki szavazott - állítja a Hír TV. Közben még hárman állítják, hogy nem voltak ott. Így a négy borsodi mellett négyre nőtt a szabolcsi álküldöttek száma. Jüttner Csaba a borsodi ügyet vizsgáló szabolcsi elnök rendőrségi bejelentést tesz.

Bukósisakban mentek Vereshez a Hír tv-sek

Itthon2008.03.18, 15:43

A Hír Tv munkatársai bukósisakban és sajtó feliratú mellényben jelentek meg a Pénzügyminisztérium keddi tájékoztatóján. A tévé munkatársai valószínűleg azért mentek védőruhában, mert Veres János hétfőn meglökte a televízió munkatársait.

Veres kampányfőnökének adta ki magát a Hír Tv

Itthon2008.02.24, 15:31

A Fidesz választ vár az ügyészségtől és a pénzügyminisztertől a hétvégén kirobbant szavazatvásárlási üggyel kapcsolatban. Az ügy előzménye: a Hír Tv újságírója Veres János kampányfőnöke nevében Szabolcs megyei önkormányzati képviselőket hívott fel. A tévé a beszélgetések alapján állítja: az MSZP pénzt kínál a környékbeli romáknak azért, hogy otthon maradjanak a népszavazás napján.

Nyomoznak az SZDSZ-es elnökválasztás ügyében

Itthon2008.02.19, 07:32

A BRFK hétfőn nyomozást indított az SZDSZ tavalyi elnökválasztásán történt állítólagos szabálytalanságok ügyében. A párt ellen egy civil szervezet és egy polgármester is keresetet nyújtott be. A Hír TV által korábban megszerzett jelenléti ív szerint álszavazók vettek részt a szabad demokraták tavaly márciusi elnökválasztásán.

Kókának is gyanús az SZDSZ elnökválasztása

Itthon2008.02.16, 14:00

Bár maga mögött érzi a pártvezetést, vizsgálatot rendelt el a tavalyi tisztújító küldöttgyűlés miatt Kóka János. Az SZDSZ elnöke kész újra ringbe szállni, ha a vizsgálat után is gyanú maradna a testületek tagjaiban. A Hír TV és a Magyar Nemzet állítja, olyan küldöttek helyett is szavaztak, akik nem is voltak jelen.

A Hír TV szerint aláírás bizonyítja a SZDSZ-es csalást

Itthon2008.02.13, 19:22

Aláírási minták bizonyítják, hogy jogtalan szavazatokkal nyert Kóka János az SZDSZ tavalyi elnökválasztásán - állítja a Hír TV. A hiányzó Borsod megyei küldöttek helyett állítólag mások szavaztak, mégpedig a megyei elnök, T. Asztalos Ildikó buzdítására, aki azonban közleményében minősíthetetlen vádaskodásnak nevezte az információkat. Az elnökválasztás vesztese, Fodor Gábor a párt belső ügyének tartja a kérdést.

Új nézőket csábítana a Hír TV

Tévé2008.01.18, 14:42

Szombat esténként talkshow-val rukkol elő a hírcsatorna. A műfaj hagyományainak megfelelően vendégekkel - műsoronként hárommal - beszélget a volt MTV-s, a Játék határok nélkül-ből vagy a Főtér-ből is ismert Borbás Marcsi, de minden adásban három dalt is előad a Bolyki Brothers.

A folyosón fektették le a betegeket a gyöngyösi kórházban

Itthon2008.01.10, 14:21

Vizsgálatot indított a betegjogok betartása felett őrködő Egészségbiztosítási Felügyelet a gyöngyösi kórház ellen, mivel az intézményben napokig a folyosókon kezeltek több beteget. Az esetről a Hír Tv számolt be. A kórházat üzemeltető Hospinvest elismeri a történteket. Szerinte az okozta a rendkívüli helyzetet, hogy a két ünnep között jóval több beteg érkezett hozzájuk, mint amennyit egyszerre el tudtak látni.

Gyanúsított lett a dögei polgármester

Itthon2007.12.22, 07:10

Gyanúsítottként hallgatta meg a dögei polgármestert a hivatali vesztegetés miatt nyomozó nyíregyházi ügyészség - írja a Népszabadság. Az ügyet pár hónapja robbantotta ki a Hír TV, amikor bemutatott egy felvételt, amelyen kenőpénzről esett szó, és amelyen állítólag a politikus is beszél.

Magára vállalta egy szervezet Csintalan megverését

Itthon2007.12.16, 13:31

A Hír Televíziónak küldött elektronikus levélben magára vállalta egy szervezet Csintalan Sándor műsorvezető megverését. Csintalant kedden támadták meg lakásának mélygarázsában. A rendőrség jelenleg is vizsgálja a levél valóságtartalmát.

Enyhe sérülései vannak Csintalannak

Itthon2007.12.12, 14:25

Nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedett csupán Csintalan Sándor. A HírTV műsorvezetőjét, volt szocialista országgyűlési képviselőt lakásának mélygarázsában támadták meg. A nyomozók vizsgálják, a támadásnak köze volt-e Csintalan közéleti tevékenységéhez.

Helyreigazítási pert nyertek Veres fiai

Itthon2007.11.16, 10:31

Helyreigazításra kötelezte a bíróság a Magyar Nemzetet és a Hír TV-t, amiért valótlan állításokat tettek közzé Veres János pénzügyminiszter két, üzleti vitába keveredett fiáról. A politikus gyerekeit védelmi pénz szedésével, zsarolással és erőszakos fenyegetéssel kapcsolatba hozták, a bíróság szerint jogsértő módon. Az ítélet nem jogerős.

Tudtak a titkos kazettáról Kiskunhalason

Itthon2007.09.27, 22:10

Képtelenségnek tartja a kistérségi megbízottakat korábban felügyelő Nagy Sándor volt MeH-es államtitkár, hogy uniós pályázatok lefölözéséből származó pénzeket csepegtettek volna vissza bármilyen minisztériumba. A módszer a Hír Tv szerdán este nyilvánosságra hozott felvételein beszél egy férfi, aki a televízió szerint maga is kistérségi megbízottként dolgozott. A Bács-Kiskun megyei Főügyészség egy hete nyomoz befolyással való üzérkedés miatt.

A pszichiátriáról börtönbe szállították Kabait

Itthon2007.09.24, 17:54

A rendőrség hétfőn az OPNI-ból a büntetés-végrehajtás Nagy Ignác utcai épületébe szállította Kabai Károlyt, Veres János pénzügyminiszter egykori üzlettársát, akit többek között adócsalás miatt ítéltek el. A vállalkozó a bírósági ítélet után nem vonult be a börtönbe, férfit a Hír Tv munkatársai találták meg pénteken az OPNI-ban.

Előző
  • 1
  • 2
Következő