helyreigazítás

címke rss
Helyreigazítás: Több százmillió forintos csalás miatt tartóztattak le egy korábbi bírat

Helyreigazítás: Több százmillió forintos csalás miatt tartóztattak le egy korábbi bírat

A "Több százmillió forintos csalás miatt tartóztattak le egy korábbi bírát"  címmel 2019. év november hó 8. napján a Life.hu internetes portálon megjelent közleményben valótlanul állítottuk, hogy a gyanúsított a gyanú szerint a nyugdíjazásáig többek között a Fővárosi Ítélőtáblán dolgozott bíróként. Ezzel szemben a valós tény az, hogy a gyanúsított soha nem dolgozott a Fővárosi Ítélőtáblán. 

Ismét lebukott az indexes álhírgyár: most Kubatov Gáborról hazudtak

Itthon2018.11.07, 10:27

Ismét kiderült, hogy hazudott az Index nevű álfüggetlen fake news gyár, mivel Kubatov Gábor, a Fidesz alelnöke és egyben a Fradi elnöke pert nyert ellenük. A portál nem verte nagydobra, hogy helyre kellett igazítaniuk egy Kubatov Gáborról szóló cikküket, pedig kiderült, hogy hazugságokat állítottak. Nem ez az első eset, hogy a tarháló álfüggetlen portál kitalál híreket, és megírja.

Simicska Lajos Indexe összekeverte a filozófiát a víziló fiával

Itthon2017.10.31, 12:20

Hogy ne maradjon titokban, most elmondjuk, hogy bár meglepően hangzik, Magyarországon voltaképpen két valóság is létezik egymás mellett: az igazi, meg az Indexé. Ez mára teljesen biztossá vált, hiszen csak így fordulhatott elő, hogy ugyan Soprontól Nyíregyházáig mindenki úgy tudta, hogy Orbán Viktor pert nyert Gyurcsány Ferenc ellen, az Indexen mégis a totális fordítottját lehetett olvasni a hírnek. Egészen 14 napig, amikor is Simicska Lajos hírportáljára rárúgta az ajtót az élet.  

Soros blogja hazudott a ferencvárosi parkolásról

Itthon2017.10.27, 14:59

Számtalan pontban hazudott Soros blogja, a 444 a ferencvárosi parkolási rendszerről, ezért a IX. kerületi önkormányzat beperelte őket és a pert meg is nyerte. 

Gulyás Márton a 444-re is rátörhet

Itthon2017.09.21, 17:02

Ha esetleg Gulyás Márton született aktivista nem tájékozódott volna az objektív médiából, most szólunk neki, hogy a 444-et hétfőn elmarasztalta a bíróság, mert összevissza kamuztak a IX. kerületi önkormányzatról. Vártuk, de az első fokú ítéletnek nyoma sincs Soros-blogján, ez pedig azért lehet fontos információ az ország Marcijának, mert ha konzekvens mozgalmár, és nem csak egy ócska provokátor, akkor bizony lesz szíves befáradni néhány falragasszal a 444 szerkesztőségébe is.

Előző
Következő