Dull Szabolcs

címke rss

DK-s hatalomátvétel a régi Indexnél: mától Dull Szabolcs is főszerkesztő

Nagyvilág2021.01.25, 18:07

Újabb fejezet a baloldali propagandasajtó talán legkomikusabb történetében: mától kettő darab főszerkesztője van az egykori indexesek blogjának. A régi, aki október óta volt főszerkesztő, továbbra is az marad. Legalábbis papíron. Ő közismerten a Momentumhoz áll meglehetősen közel. Viszont ma megjelent Dull Szabolcs, akinek a híváslistája bizonyította: rendszeresen hívogatta Gyurcsány Ferencnét. Azaz, a bukott miniszterelnök feleségének bizalmasa visszatért, mi több, vezetőként.

A volt indexesek blogjának főszerkesztője Karácsony emberével egyeztetett

Itthon2021.05.17, 09:45

Dull Szabolcs, a volt indexesek blogjának, a Telexnek a társfőszerkesztője és Dorosz Dávid május 8-án, szombaton találkoztak egy, a Király utcában található bárban. Az esti találkozó rendkívül jó hangulatban telt, érezhetően a felek régóta ismerik egymást. Az összejövetel pont egy héttel azelőtt volt, hogy Karácsony Gergely bejelentette indulását a baloldali előválasztáson – írta a PestiSrácok.hu.

Több hónapja készülhettek a transindexesek a váltásra

Nagyvilág2022.02.19, 16:12

Újabb információk láttak napvilágot azzal kapcsolatban, hogy mi állhat az erdélyi Transindex újságíróinak felmondása mögött. Ahogy azt az Átlátszó Erdély megírta, a Transindex 2017-es, csődközeli helyzete után az RMDSZ alapította Communitas Alapítvány számottevő összeggel segítette a portált, azonban 2021-ben bejelentették, megszüntetik a támogatást. Eközben az utóbbi években balliberális irányt vett portál tulajdonosváltás előtt is állt, és mivel az újságírók nem tudták, ki fogja megvásárolni a lapot, az olvasói adományok pedig nem bizonyultak elegendőnek a folytatáshoz, új projektbe kezdtek - írja a Magyar Nemzet.

300 millió forintnyi dollárt kapott a régi indexesek új blogja a Biden-kormányzattól

Itthon2022.12.08, 17:46

A régi indexesek új blogjának főszerkesztője, a Gyurcsánynéval rendszeresen telefonálgató Dull Szabolcs arról számolt be, hogy a most induló „oktatási" projektjüket az amerikai DRL (Bureau of Democracy, Human Rights, and Labor) több mint 740 ezer dollárral (majdnem 300 millió forint) támogatja. A Telex nevű baloldali propagandaorgánum vezetője azt azonban „elfelejtette" megemlíteni, hogy a DRL a washingtoni Külügyminisztérium egyik szerve, amely az amerikai adófizetők pénzéből működik. Emlékeztetőül: a 2022-es országgyűlési választási kampányban a magyarországi baloldal részére több mint 3 milliárd forintnak megfelelő dollár érkezettt ...

Előző
  • 1
  • 2
Következő