Cselényi László

címke rss

Magyar Nemzet: Hűtlen kezelés miatt nyomoznak a Duna Tv-nél

Hűtlen kezelés miatt nyomoz a rendőrség a Duna Tv és egy magánklinika közötti szerződés miatt a Magyar Nemzet információja szerint. A szerződés alapján közpénzből fizettek ki 8 millió forintot a tévé korábbi vezetőinek magánorvosi ellátásáért. Az ügyben az új vezérigazgató tett feljelentést.

Magyar Nemzet: Közpénzből fizették Duna-Tv-s vezetők magánorvosi szolgáltatásait

Itthon2010.12.13, 10:16

A Duna Tv korábbi elnöke és gazdasági igazgatója magánorvosi ellátásait a televízió költségvetéséből fedezték. A Magyar Nemzet birtokába került szerződés szerint a jogosultak listáján vannak a vezetők feleségei is, a hároméves ellátás 8 millió forintba került a televíziónak.

Offshore cégtől vett vitatható áron szappanoperát a Duna Tv

Itthon2011.11.16, 09:37

Közel százmillió forintért vásárolta meg egy offshore cégtől a Duna Tv a Második esély című szappanoperát, amelyet már több magyar nyelvű csatorna is bemutatott, és egy filmforgalmazással foglalkozó szakértő szerint legfeljebb 20 millió forintot ér. A csatorna ezt a sorozatot is abból a többmilliárdos rendkívüli állami támogatásból vette, amelyből más, ellentmondásos szerződésekre is költöttek.

"Láthatja, producer vagyok, nem stróman" - találkozás a Duna Tv rejtélyes partnerével

Itthon2011.11.16, 09:38

Hosszas keresgélés után sikerült megtalálni azt a vállalkozót, aki a hozzá kötődő cégek révén a Duna Tv több százmilliós szerződései körül kirobbant ügy egyik kulcsszereplője. A referenciaként többek között a Lagzi Lajcsival való közös munkát emlegető Turi János Sándor szerint minden rendben van azokkal a szerződésekkel, amelyeknek szerepük lehetett a csatorna elnökének lemondásában is, és állítja, hogy "nem arcátlan összeget" keresett a Duna Tv-s üzleteken.

Könnyek között búcsúzott el a Duna Tv-től Cselényi

Itthon2010.07.22, 15:13

Élő adásban, a Piramis együttes Szállj fel magasra című számára, könnyek között búcsúzott el a Duna Televízió munkatársaitól Cselényi László elnök, akire az utóbbi hetekben komoly nyomás nehezedett a csatorna több vitatott szerződése miatt.

A Duna Televízió hivatalos válasza

[origo] Post it2010.07.26, 14:27

A közelmúltban az [origo] több írást közölt a Duna Televíziónál zajló eseményekről. A 2010. július 21-én, "Egy villanyszerelő és egy takarító vette meg a Duna Tv rejtélyes partnercégeit" címmel megjelent cikkünkre a Duna Televízió levélben reagált, ennek szövegét az alábbiakban teljes terjedelmében, változtatás nélkül közöljük.

Egy villanyszerelő és egy takarító vette meg a Duna Tv rejtélyes partnercégeit

Itthon2011.11.16, 09:36

Újabb fordulat történt a Duna Tv vitatott szerződéseinek ügyében: két szakmunkás vásárolta meg néhány millióért azokat a cégeket, amelyek sok százmillió forintos megbízásai miatt már a kuratórium is vizsgálódik. Az üzleteket pár nappal azután kötötték, hogy kiderült, a cégek bejelentett címén csak egy üres ház áll, a sorozatokat pedig más vállalkozások forgatják a szerződéses ár töredékéért. Az [origo] birtokába került egy újabb szerződés is, amely szerint a Duna Tv elnöke azt a sorozatot is megvette, amely miatt Ragáts Imrének 2003-ban távoznia kellett az MTV éléről.

Rendőrséghez fordulnak a Duna Tv fideszes kurátorai a külsős szerződések miatt

Itthon2010.07.22, 08:07

A Duna Tv kifogásolt külsős szerződései a Fideszes és a KDNP-s kurátorok szerint a hanyag, súlyosabb esetben a hűtlen kezelés gyanúját is felvetik, ezért átadják az iratokat a rendőrségnek. A kurátorok szerint nem kaptak pontos tájékoztatást a tévé elnökétől a szerződésekről.

Az új médiatörvénnyel indokolja lemondását a Duna Tv elnöke

Itthon2010.07.16, 01:10

A médiatörvény tervezett elfogadásának napján, július 22-én közös megegyezéssel távozik posztjáról Cselényi László, a Duna Tv elnöke. Cselényi azzal indokolta lemondását, hogy az új szabályozás elveszi a Duna Tv függetlenségét. Közel 50 millió forint végkielégítést kap.

Meg nem erősített hírek szerint benyújtotta lemondását a Duna Tv sokat támadott elnöke

Itthon2010.07.09, 22:40

Az MTI információja szerint benyújtotta lemondását Cselényi László, a Duna Tv elnöke, de az értesülést sem a Duna Tv, sem a kuratórium elnöke nem erősítette meg. Cselényi a múlt héten kényelmetlen helyzetbe került, miután a televízió működését felügyelő közalapítvány fideszes kurátora bejelentette, gyanús szerződéseket talált a televíziónál. A csatorna több mint egymilliárd forint értékben kötött megállapodásokat olyan rejtélyes körülmények között működő cégekkel, amelyek aztán a műsorok gyártását továbbadták más vállalkozásoknak.

Előző
  • 1
  • 2
Következő