bulvársajtó

címke rss

A Sunday Times is illegális információszerzés gyanújába keveredett

Nagyvilág2011.07.12, 09:55

Dagad az utóbbi évtizedek legsúlyosabb nagy-britanniai sajtóbotránya: hétfőn már a Sunday Times is illegális információszerzés gyanújába keveredett, és a Murdoch-sajtóbirodalom brit lapjai által elkövetett hasonló vétségek áldozatai között lehet Károly brit trónörökös és Gordon Brown volt kormányfő is - értesült a BBC.

"Szomorún, de büszkén" búcsúzott a lehallgatásokba belebukó brit bulvárlap

Nagyvilág2011.07.10, 16:06

Megduplázott példányszámban adta ki utolsó számát vasárnap a News of the World, a brit telefonos lehallgatási botrány középpontjában álló bulvárlap. Az újság, amelynek tagjai éveken át közéleti személyiségek telefonjait hallgatták le, a címlapon mondott búcsút olvasók millióinak, és egész oldalas vezércikkben kért bocsánatot sötét ügyeiért. A vasárnapi kiadással véget ért a világ legnagyobb példányszámú angol lapjának 168 éves története.

Letartóztatták a lehallgatási botrányba keveredett brit bulvárlap szerkesztőjét

Nagyvilág2011.07.08, 15:26

Korrupció és lehallgatás vádjával letartóztatta a brit rendőrség a News of the World egyik szerkesztőjét, aki a gyanú szerint érintett lehet a bulvárlap lehallgatási botrányában.

Megundorodtak a britek a meggyilkolt tini telefonját feltörő újságíróktól

Nagyvilág2011.07.07, 11:49

David Cameron brit miniszterelnök undorítónak nevezte szerdán a News of the World brit bulvárlapot, miután felmerült a gyanú, hogy a lap munkatársai egy meggyilkolt tinilány telefonját lehallgatták, hogy információkhoz jussanak a bűncselekményről. A lap lehallgatási botránya évek óta dagad, a gyanú szerint több ezer brit híresség telefonjáról hallgattak le üzeneteket. A legkínosabb pedig az, hogy mindez vélhetően egy olyan szerkesztő irányítása alatt történt, aki idén januárig a kormányfő sajtófőnöke volt.

Megszűnik a meggyilkolt tini telefonját feltörő brit bulvárlap

Nagyvilág2011.07.07, 21:27

Vasárnap jelenik meg utoljára a súlyos etikai botrányba keveredett legnagyobb hétvégi brit bulvárlap, a News of the World. A döntés előzménye, hogy a héten kiderült, hogy a lap néhány éve feltörte és lehallgatta egy elrabolt és meggyilkolt kislány mobiltelefonjának üzenetrögzítőjét, exkluzív értesülésekre vadászva.

Beckham 25 millió dollárra perli az őt hírbe hozókat

Sport2010.09.26, 15:23

Keményen meg akarják leckéztetni David Beckham ügyvédei az angol labdarúgó világsztárt hírbe hozó boszniai prostituáltat és a fiatal nő sztoriját közlő pletykamagazin szerkesztőit, akik ellen vasárnapi londoni sajtóértesülés szerint 25 millió dolláros (több mint ötmilliárd forintos) kártérítési keresetet nyújtottak be az illetékes kaliforniai bíróságon.

Megbotlott a Fehér Ház magyar strébere

Nagyvilág2010.01.12, 17:07

Peter Orszag, a Fehér Ház költségvetési igazgatójának hódításaitól hangos az amerikai sajtó. A magyar származásával nem büszkélkedő közgazdász még tavaly jött össze egy kikapós tévériporterrel, de a múlt héten kiderült, hogy az új barátnőért állítólag otthagyott egy állapotos másikat. Az orosz származású tévés, a szexi strébernek tartott Orszag és egy görög hajómágnás megesett lányának szerelmi háromszöge megmozgatta az amerikaiak fantáziáját.

Újabb per vár Hajdú Péterre

Tévé2009.12.17, 12:36

Másképp értelmezi a szerződést a két fél: a Sanoma tévécsatornája a legnézettebb műsora, az Esti Frizbi elvesztését fájlalja, Hajdú pedig már fél éve váltani akar. A bulváros talkshow valóban erős a semleges Story tévén, de amennyiben a Tv2-n folytatja, az RTL-es celebek aligha kapnak engedélyt arra, hogy elmenjenek a felvételre.

Mégsem kerül egy kézbe a Bors és a Blikk

Gazdaság2009.06.26, 19:25

A Ringier Kiadói Kft. elállt a Bors nevű bulvárlapot kiadó Híd Rádió Zrt. megvásárlásától, a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) beadott fúziós kérelmét pedig visszavonta. A versenyhatóság emiatt az ügyben folytatott eljárását megszünteti. A Ringier közben sérelmezi, hogy üzleti titkait a GVH a nyilvánosság elé tárta.