444.hu

címke rss

Ismét álhírt gyártott a Soros-blog, ezúttal Szlávik Jánosról és Győrfi Pálról

Soros György blogja most Győrfi Pálról és Szlávik Jánosról hazudott, miszerint pénzt kérnének egy-egy előadásuk után. Mindkét fél visszautasította a rágalmakat. Persze, nyilvánvaló, hogy Müller Cecília után miért éppen Győrfi Pálról és Szlávikról hazudott a 444. A baloldal, amely nemhogy segíteni, de inkább hátráltatni próbálja a védekezést, lassan-lassan kifejezetten ellenségként tekint a járvány elleni védekezés sikeres, ismert embereire.

Újabb fake newst terjesztett Soros blogja

Itthon2020.10.12, 14:26

Újabb álhírt terjesztett Soros blogja, a 444. Ezúttal a hitelekről nem mondtak igazat.

Hivatalosan veszteséges, folyamatosan az olvasóktól kér pénzt, de mégis új embereket vesz fel a 444

Itthon2020.08.11, 10:32

Miután az Index szerkesztőségében szinte az összes újságíró felmondott, azt lódítva, hogy ennek politikai oka van (kiderült: pénzt szereztek és új internetes újságjuk lesz), sajátos módon az egyik baloldali újság, a 444 a maga javára kezdett el gyűjtést szervezni. Azt állítják, hogy az akció eredményeképpen létszámbővítés következhet a Soros-blognál, a tervek szerint több munkatársat is felvesznek. A felületet működtető cég, a Magyar Jeti Zrt. alapítása óta sohasem tudott (hivatalosan) nyereséget elérni. Miközben Soros György lapja terjeszkedni kezdett a magyar médiapiacon, addig az Index felmondott munkatársai egy új lap megalapítáásába ...

Baloldali újságíró ismerte el, hogy a 444, a 24 és a hvg közreműködött az Index szétverésében

Itthon2020.08.06, 16:49

Bodolai László után újabb baloldali szereplő ismerte el, hogy a baloldalnak köze volt az Index szétveréséhez. Bodoky Tamás, az Átlátszó főszerkesztője arról beszélt a Reaktor Podcast adásában, hogy a 444, a 24 és a hvg üzletileg jól járt a helyzettel, és - ahogy fogalmazott - "fűtötték az Index-konfliktust"  Ezelőtt is voltak erre utaló jelek: Varga Zoltán, milliárdos üzletember, vörösbáró lapja, a 24 fizetett hirdetésekben kezdte el terjeszteni az Index szétesésével foglalkozó cikkeit. 

Belső háború tört ki az Indexben a régiek és az újak között

Itthon2020.06.23, 19:01

A baloldali pártokhoz hasonlóan a legnagyobb baloldali propagandalapban, az Indexben is kitört a belháború. A front két oldalán a régi és az új indexesek állnak. A belháború akkor tört ki, amikor az Indextől 2012-ben távozó egyik alapító, Gerényi Gábor az igazgatóságnak benyújtott egy tervet a hírek szerint durván veszteséges Index átszervezésére és racionalizálására. A terv - legalábbis a jelenlegi hírek szerint - gyorsan elbukott, ezután pedig azonnal megszólalt az Index 2011-ben megbukott és távozó főszerkesztője, Uj Péter. Érdekes az is, hogy az Index tulajdonosi kuratóriumának elnöke az a Bodolai László ügyvéd, aki szoros kapcssolatban ...

Varga Judit: Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud értelmezni egy sajtóközleményt

Itthon2020.06.18, 21:37

Sem a 444, sem Donáth Anna nem tud/akar helyesen értelmezni egy sajtóközleményt. Ha már itt tartunk, engem meg ez ijeszt meg. Nem kicsit, nagyon... - kezdte Facebook posztját Varga Judit igazságügyi miniszter. Az igazságügyi miniszter korábban azt mondta: a külföldről támogatott szervezetek átláthatóságáról szóló magyar szabályozás jogszerűségét a bíróság mai ítélete megerősítette.

Így hazudott a baloldali média a koronavírus-törvényről

Itthon2020.05.26, 12:50

Manipulatív szalagcímek, hazugságokkal teli írások - így nézett ki a hazai baloldali média működése az elmúlt két hónapban. A hvg-től a Magyar Narancson át a 444-ig mindennel megpróbálkoztak azért, hogy a nemzetközi közvélemény torz képet kapjon Magyarországról, és a magyar parlament által elfogadott koronavírus-törvényről. Ahogy a baloldali politikusok, ők sem kértek bocsánatot a hazugságokért.

Soros György emberei újabb hadjárattal próbálkoznak Magyarország ellen

Nagyvilág2020.04.16, 21:04

Az elmúlt időszakban megfigyelhető volt, hogy komoly erőket mozgósítanak Magyarország lejáratásának érdekében. A módszerek és az álhírek terjesztése mögött Soros György amerikai milliárdos emberei állhatnak – írja a V4NA nemzetközi hírügynökség.

''300'' - adományozó kezdeményezés

Itthon2020.03.19, 16:10

Míg a koronavírus-járvány miatt az Index és a 444 saját magának hirdetett gyűjtést, addig a Hír TV háromszáz munkatársa háromszázezer forint adományt gyűjtött a Szent László Kórház alapítványának. A hírcsatorna azzal indokolta döntését, hogy szemben másokkal nem nyerészkedni akar a válságon. 

Soros blogja a járvány idején is egy Trianon-emlékmű ötletpályázaton gúnyolódik

Itthon2020.03.17, 17:54

A 444.hu a koronavírus miatt kialakult helyzet ellenére is arra játszik, hogy az állampolgárok informálása helyett gúnyolódjon a magyarokon, illetve a kormány különböző intézkedésein. Ezúttal a Soros-blog egyik munkatársa a külhoni magyarokat és a nemzeti érzelmű belhoniakat sértegeti, azt találva problémának, hogy kiírtak egy ötletpályázatot a trianoni békediktátum centenáriuma kapcsán egy második nemzeti összetartozás emlékmű megalkotására. Ráadásképpen az ötletet egy álpályázattal kívánja kigúnyolni.

A 444-nek ismét fontosabb a nyílt társadalom, mint az emberéletek

Itthon2020.03.17, 21:01

Bede „az a baj, hogy tovább mennek" Márton, a 444 ügyeletes válságszakértője ismét egyedülálló cikket írt, aminek a lényege az, hogy ha emberéletek védelme és a nyílt társadalom szembekerül egymással, egyértelmű, hogy a nyílt társadalmat kell megvédeni. Jelen esetben hiába van világjárvány, Bede szerint a határokat akkor is tárva-nyitva kell tartani, mert a bezárkózás - világjárvány ide vagy oda -, nem lehet megoldás.

Német, svájci, sőt horvát szervezetek is pénzelik Soros magyarországi birodalmát

Itthon2020.01.24, 14:47

Számos külföldi országból finanszírozzák Soros hazai birodalmát, derült ki az Origóhoz eljutott dokumentumokból. Bár valamennyi helyi Soros-szervezet tagadja, hogy külföldi érdekeket szolgálna ki, azonban, ha jobban megnézzük ezeket a helyi leányvállalatokat, akkor azt láthatjuk, hogy szinte kizárólag csak külföldi forrásokból gazdálkodnak, így jogosan merül fel a kérdés, hogy milyen célokat és mi okból szolgálhatnak ezek a hazánkban bejegyzett egyesületek, alapítványok. Mert az ősi szabály szerint aki fizet, az diktál. A Századvég NGO-radarja is a Helsinki Bizottság tavalyi éves beszámolójával foglalkozik. Ebből kiderül, hogy a 4811 ...

Soros blogja megint hazudik

Itthon2019.12.14, 11:26

Soros újságírói már megint álhírt költenek.

Már a Színművészeti sem tudta tovább mentegetni Gothárt és kirúgta, de Soros blogja azért védeni próbálja

Itthon2019.12.10, 14:46

Talán sosem jelent még meg ennyire rosszul időzített cikk a 444-en: nem sokkal azután, hogy a Színház- és Filmművészeti Egyetem nem tudta tovább védeni féltve tisztelt egyik vezetőjét, a szexuális zaklatásával lebukott Gothár Pétert, Soros blogján megjelent egy, lényegét tekintve a "Kossuth-díjas ikon" védelmében írott véleménycikk. "Ha jelented a zaklatást, azzal kockára teszed mindenki sorsát körülötted, és a vallomásod segítségével tönkretehetnek mindent, amiért dolgoztál" - figyelmeztet a blog munkatársa, aki szerint (így értette: sajnos) "a kultikus tisztelet" sem védte meg a rendezőt. Látszólag egy más dimenzióba próbálja helyyezni ...

Soros blogja hisztérikusan reagált a miniszterelnök Erős Pistás bejegyzésére

Itthon2019.12.04, 07:21

Hisztérikus cikkben reagált Soros György blogja, a 444 arra, hogy Orbán Viktor miniszterelnök Erős Pistás szaloncukrot posztolt a Facebookra. Ahogy az Origo is megírta, a miniszterelnök harmadik napja posztol sorszámmal ellátott ünnepi témájú képeket, mi azt gyanítjuk, hogy adventi kalendáriumként.  

Hatalmas hazugságot terjeszt az ellenzéki propagandasajtó Németh Sándorról

Itthon2019.11.22, 00:26

Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezetője csütörtökön este közzétett Facebook-bejegyzésében tette világossá, hogy a hvg.hu úgy közölt egy róla szóló, a lelkésznek tulajdonított gondolatokat bemutató cikket, hogy ő semmilyen nyilatkozatot nem adott a portálnak. A néhány évvel ezelőtt hamis videót közzétevő hvg most egy hamis levelet publikált, a 444 és a 24 nevű ellenzéki propagandalapok pedig azonnal közölték.

Disznónak tartja a magyar szurkolókat Soros blogja

Itthon2019.11.16, 14:22

Ízléstelen és durván sértő kísérőszöveggel írta meg Soros blogja, a 444 azt a hírt, hogy megszökött egy disznó Budapest belvárosában, mert egy furgon szabálytalanul szállította. Tulajdonképpen azt a 67 ezer szurkolót disznózták le a maguk gyáva módján, akik a nemzeti stadion, a Puskás Aréna megnyitójára tartottak.

Határozottan cáfolta az Európai Bizottság a 444 újságírójának a hazugságait

Nagyvilág2019.11.05, 13:48

Az ügyvivői minőségben még hivatalban lévő, Jean-Claude Juncker által vezetett Európai Bizottság a szóvivőjén, Mina Andreeván keresztül egyértelműen és határozottan cáfolta a 444 egyik újságírójának az amerikai Demokrata Párthoz kötődő The New York Timesban magyarul is megjelent legújabb hazugságait az uniós agrártámogatások elnyerése és felhasználása ügyében. A Trump által folyamatosan bírált New York Times és a Soros-blogger érdeke furcsa mód találkozik: míg a 444 alkalmazottja Magyarország ellen próbál dolgozni, a NYT amerikai érdekeket képvisel: multinacionális cégek az ukrán mezőgazdaságba akarnak befektetni, ez pedig szembe meegy ...

Újabb Magyarországot szidó cikket írt a 444 dolgozója a New York Timesban, most magyarul

Itthon2019.11.03, 17:51

A bírálatok ellenére a 444 megismételte múlt héten bemutatott trükkjét: egyik munkatársuk ismét írt egy cikket a New York Timesnak (NYT), ami aztán úgy jelent meg a felületen, mintha azt az amerikai napilap írta volna. A különbség csupán annyi, hogy az írás ezúttal magyar nyelven is elérhető a NYT online felületén. A célpont azonban változatlan: ismét Budapestről próbálják meg Orbán Viktor kormányát külföldön befeketíteni. Soros blogja megint zárójelbe tette a sajtóetikai szabályokat, megint fittyet hányt a tájékoztatás alapelveire. 

A 444 magyarázkodni kezdett, miután lebuktak: a 444 dolgozója írta a Magyarországot szidó cikket, nem a New York Times

Itthon2019.10.28, 15:38

Bocsánatkérés helyett magyarázkodni kezdett a 444 a New York Times-os cikk miatt. Mint ismert, a blog úgy csinált, mintha az egyik munkatársuk által írt lejárató anyagot az amerikai napilap írta volna.

A 444 szerzője ír egy Magyarországot lejárató cikket a New York Timesban, majd a 444 úgy tesz, mintha észrevett volna egy Magyarországról szóló cikket a New York Timesban, és megjelenteti

Itthon2019.10.27, 16:22

Egészen szánalmas és nevetséges trükköt leplezett le Deutsch Tamás fideszes európai parlamenti képviselő. Történt ugyanis, hogy a 444 néven megjelentetett Soros-blog közölt egy New York Times-cikket, mintegy sopánkodva, hogy már Amerikában is tudják, mennyi gond van Magyarországon. Azonban Deutsch Tamás észrevette, hogy a cikket egy Novák Benjámin nevű ember írta, aki történetesen a 444 dolgozója. Vagyis: a 444 írt egy cikket a NYT internetes oldalára, ezután a 444 úgy tett, mintha hopp, véletlenül ott észrevett volna egy Magyarországot bíráló cikket, és mint amerikai, úgymond független véleményt (NYT és függetlenség, ez persze egy ...

Soros blogja már azért is mentegeti Karácsonyt, amit nem is írtunk róla

Itthon2019.08.06, 16:53

Miután tegnap az Origo elsőként megírta, hogy Karácsony Gergely ígérete ellenére takaréklángon kampányol az uborkaszezonban, Soros György amerikai milliárdos kiegyensúlyozott és mértékletes, mindig-nagyon-kifinomultan liberális blogja rögtön a védelmére sietett, és olyan dolgokért kezdte el mentegetni, amit mi nem is írtunk róla. Sorosék megint túlzottan lelkesek voltak, nem kellett volna.

Hiába erőlködött Soros blogja, nem talált fogást az Orbán-Trump találkozón

Itthon2019.05.19, 13:48

Boros Bánk Levente, a Médianéző ügyvezetője a Hír TV Troll című műsorában elmondta: Soros György blogja abban bízott, hogy valaki majd megcáfolja a barátságos hangulatú megbeszélést, a számításuk azonban nem jött be. Utolsó lehetőségként próbálkoztak az Egyesült Államok magyarországi nagyköveténél, ezzel viszont házhoz mentek a pofonért.

Már megint hazudott a Soros-blog

Itthon2019.04.11, 11:50

Tegnap érkezett a hír, miszerint a kormány munkásszállót létesít Újpesten, amit az amerikai milliárdos háziblogja úgy tálalt olvasóinak, hogy hajléktalanszállót épít a kormány Újpesten. A 444-nél képtelenek betelni a hazugságokkal, még a nehéz sorsú emberek ügyét is hajlandóak belekeverni annak érdekében, hogy főnökük igényeit maximálisan kiszolgálják.

Úgy ír múlt időben Novák Katalin beszédéről a 444, hogy a beszéd még el sem hangzott - Soros előre megrendelte alkalmazottaitól a szidalmakat

Itthon2019.03.30, 15:19

Újra lebukott Soros-blogja az előre megírt, tollba mondott hazugságaival. A 444 nevű álhírgyár egy olyan beszéd tartalmáról írt cikket, amit még el sem mondott Novák Katalin családügyi államtitkár Veronában a Családok Világkongresszusán. Erre csak ma délután fog sor kerülni, azonban a „beszámolót” már délelőtt megjelentette a 444. Miután Novák Katalin felhívta erre Facebook-oldalán a figyelmet, a Soros-blog szégyenszemre helyesbítette a cikket, és így írt: „Cikkünk egy korábbi verziójában azt írtuk, beszédet tartott az államtitkár, valójában beszédét csak szombat délután tartja meg. A hibáért az érintett és olvasóink elnézését kérjüük.” ...

Durva rasszizmus Soros blogján

Itthon2019.02.20, 17:49

Elképesztően durva, rasszista cím jelent meg szerda reggel Soros blogján, a 444-en. A magát haladó portálnak nevező lap egészen hihetetlen cigányozásba kezdett. A háttér egyértelmű: a Jobbik táborát egyre közelebb kell hozni a baloldalhoz, hogy elősegítsék az ellenzéki összeborulást. Ezért megmutatták, nem kell idegenkedni a liberálisoktól, ők pont olyan rasszisták, mint a Jobbik. 

Lelepleződött a hazug tüntetés: Soros blogja már magyarázkodik

Itthon2019.01.04, 07:08

Az Origo a birtokába került dokumentumok alapján beszámolt arról, hogy Soros György álcivil csoportosulásainak, az ellenzéki pártoknak és a hozzájuk kapcsolódó szakszervezeteknek a vezetői egy találkozót rendeztek, amin egyeztették a spontánnak hazudott tüntetések további menetét. A spekuláns blogja, a 444 azt hazudta, hogy a szervezői stáb rendezvénye nyilvános esemény volt, mellékeltek egy Facebook-képet is, de elfelejtették megszámolni, hányan vannak rajta. Persze, ha a létszám még stimmelne is, az sem magyarázna semmit, a Facebook bejegyzésben ugyanis semmi érdemi információ nincs a december 30-én megtartott - továbbra is - titkkos ...

Így provokálta a rendőröket Mohácsi Márk, akit a Soros-blog áldozatnak hazudott - videó

Itthon2018.12.15, 15:52

A 888 újságírója, Oláh Gellért tette közzé azt a felvételt, amelyen jól látszik, hogy a 444 által drámaian előadott, de eléggé gyenge lábakon álló rablómeséje, amely szerint az ártatlan forradalmár Mohácsi Márkot a rendőrök megbilincselték, bezárták, fojtogatták és ütlegelték, stb., stb., enyhén szólva eléggé megkérdőjeleződik. Sőt, egyértelmű: Mohácsi Márk, aki saját bevallása szerint megrongált egy rendőrautót (gördeszkájával letörte a tükrét), provokálta és rágalmazta a rendőröket, és Soros blogja álhírgyárhoz méltóan mindezt közzé is tette. Nos, Oláh Gellért videóján az is jól látszik, hogy a Soros-blog újdonsült mártír forradallmára, ...

Így tombolt a rendőrautót megrongáló, a rendőröket rágalmazó Mohácsi Márk már a Soros-egyetem tüntetésén is

Itthon2018.12.15, 14:30

A 444 számú, Soros-blog mártírgyártó különrovatot indított az elmúlt napok agresszív budapesti tüntetéseit követően. Mivel a rendőrség rendkívüli profizmussal, végtelen türelemmel kezelte az őket üvegekkel, füstbombákkal, tűzijátékkal dobáló néhány száz fős agresszív tömeget, így nagy sajnálatára nem tudott a 444 rendőri atrocitásokról, túlkapásokról készült felvételeket mutogatni, és azokat körbehordani a balliberális világsajtóban. Na de semmi gond, a 444 nevű Fake News gyár megoldja. Ha nincsenek, akkor gyártanak mártírokat.

A Honvédelmi Minisztérium is cáfolja a Soros-blog legújabb hazugságát

Itthon2018.11.23, 19:15

A Honvédelmi Minisztérium is reagált a Soros-blogban megjelent mai álhírre (fake news). A védelmi tárca közleménye alapján a 444 ismét hazudott.

Veszélyes bőröndről hazudott Soros blogja, de az álhírgyár azonnal lebukott

Itthon2018.11.15, 17:40

Soros blogja a kicsit is megbecsüli: ha éppen nem a magyar kormány egyik tagjáról talál ki valamit, akkor kapva kap a lehetőségen, hogy mondjuk a rendőrségről hazudozzon. A lényeg: szerintük bombafenyegetés volt Budapesten és a rendőrség nem csinált semmit, a valóság az, hogy a rendőrség azonnal megmozdult, aztán pedig kiderült, hogy természetesen nem volt semmilyen bombafenyegetés. Persze, nem történt semmi különös. Soros blogja megint hazudott és megint lebukott.

Soros beosztottja angolról magyarra lefordított egy cikket, ami véleménycikként jelent meg

Itthon2018.10.31, 13:02

A 444 fiatal fordítótehetsége megmutatta, nem is olyan nehéz dolog ez az újságírás!

Szánalmasan lebuktak megint a fake news-újságok, de azért tarhálnak tovább

Itthon2018.10.17, 14:20

Az elmúlt évek egyik legszánalmasabb, ugyanakkor legpimaszabb hazugságát produkálták az ellenzéki fake news-újságok: az LMP-s (volt szocialista) Demeter Márta (természetesen hazug) információi alapján boldogan azt írták, hogy Orbán Viktor miniszterelnök lányát katonai géppel hozták haza Ciprusról. Kiderült: egy másik Orbán Flóra utazott, aki 2 éves, és az édesapja egy százados, aki az ENSZ-misszió keretein belül Cipruson teljesített szolgálatot, és hivatalos engedéllyel, katonai gépen jött haza egész családjával. De nézzük meg, mit gondolnak magukról ezek a fake news-újságok, hogy próbálnak pénzt tarhálni a magyar emberektől, mondváán, ...

Így cenzúráz Soros blogja: titkolni kell a főnök érdekeltségeit

Itthon2018.10.15, 20:05

A portál munkatársa pillanatok alatt kiszedte az amerikai milliárdos nevét egy másik balos laptól átvett anyagban. Utaljanak ki minden sajtóterméknek egy ilyen szemfüles, nagymunkabírású cenzort!

A nagy szellemeskedésben a legismertebb színészt sem ismeri fel Soros blogja

Film2018.08.17, 17:44

Ma 75 éves Robert de Niro, az egyik legnagyobb színész. A kétszeres Oscar-díjas legendáról az egész világot rendszeresen kioktató Soros-blog, a 444 közismerten alkoholproblémákkal küszködő „szerkesztősége” gyomorforgató bejegyzést közöl.

Rasszizmusba fulladt Soros blogjának vb-döntő elemzése

Itthon2018.07.18, 12:17

Egy végtelenül bántó, a fehér és a fekete embereket egymásnak feszítő munkával értékelték a sportág legfontosabb eseményét: minden határt átlépve, egy felháborító, vállalhatatlan írásban népszerűsítették a rasszizmust.

Orbán Viktor kivételes diplomáciai sorozata, Keleten és Nyugaton

Itthon2018.07.17, 16:23

A balliberális véleményformáló "elit", nincs jobb szó rá, kinőtte az átlagos álhírgyártást, túlhaladt a műfaj kereteinek korlátain, és valami teljesen új, egyedi és formabontó dologhoz nyúlt: az utólagos történelemmódosításhoz. Most éppen úgy látják, hogy Orbán Viktor nagyon-nagyon elszigetelődött Európában, ezért gyorsan átpörgettük a miniszterelnök naptárát. Bárcsak mindenki úgy lenne elszigetelődve, mint ahogy Orbán Viktor a kontinens nyugati és keleti felén!

A Soros-blog formabontó módon, vezércikkben vette védelmébe az Origót

Itthon2018.07.14, 14:16

Kocsis-Cake Olivio párbeszédes politikus ügye késztette a 444-et a bátor kiállásra. Mindent megtettek, hogy alátámasszák állításainkat, egy vezércikket szenteltek a témának. Csont nélkül sikerült.

Miután megszűnt pártja, Soros blogjában brillírozott Juhász Péter

Itthon2018.06.07, 14:08

Itt van a legújabb instant klasszikus Juhász-interjú, tele kéregetős sztorikkal, Coelho-szintű gondolatokkal, és persze a választáson az egy százalékot is elérni képtelen Együtt kulisszatitkaival. A beszélgetésből kiderült, az Együtt nem jó brand, a nőverő politikus emiatt annyira megbukott politikusként, hogy inkább elmenne gyedre.

Így hamisít Soros György blogja - itt vannak a bizonyítékok

Itthon2018.04.25, 17:55

Tegnap a semmiből támadta meg portálunkat Soros blogja, a 444: olyan cikkel jelentkezett a lejáratásra szakosodott munkatársuk, hogy a szánk is tátva maradt. Sorosék a hvg kamu videója után szabadon megreformálták a balliberális hazugsággyár eszköztárát: ők nem átvettek egy hamis anyagot, ahogy egykor a hvg, hanem készítettek egyet. A csúcskategóriás hazugságot azonban könnyű leleplezni, egyetlen alapszabályt felejtettek ugyanis csak el: az internet nem felejt.

A vesztes és dühös ellenzéki szimpatizánsok új ellenzéket követelnek

Itthon2018.04.22, 14:31

Az LMP tárgyalni hívta az ellenzéki pártokat, erre a Facebook-on elszabadultak az indulatok, sokszor egészen szélsőséges trágárságokkal: a legtöbben új ellenzéket követelnek, és arra kérik a politikusokat, adják vissza a mandátumukat. Jelen állás szerint Gulyás Márton, Soros-aktivista szája íze szerint alakulnak a dolgok, az ellenzékváltás újabb lépcsőfokhoz érkezett.

Karácsony Gergely után Soros György a blogján keresztül az LMP-nek is üzent

Itthon2018.04.13, 10:37

Nem volt benne sok köszönet, lincshangulatban fenyegette meg a zöld párt politikusait Soros újságírója, aki barátilag tette fel a kérdést nekik: hogyan képzelik el a jövőjüket a politikában? Nem túlzottan kifinomultan, de zajlik az ellenzék sorosista megbüntetése. Úgy néz ki, Karácsony Gergely megdorgálása után (amiről tegnap részletesen beszámoltunk) az LMP-t nevezték ki bűnbaknak az ellenzék csúfos választási kudarcáért. Pontosabban, nevezte ki a bevándorláspárti spekuláns.

Soros magyar blogja a kormányt és a kárpátaljai magyarokat támadja

Itthon2018.04.01, 10:38

Egészen elképesztő cikkben állt az ukrán kormány mellé a botrányos ukrán oktatási törvénnyel kapcsolatban Soros blogja, a 444. Az írásban egyetlen "szakértőt" kérdeznek meg, egy ukrán kormánypárti kutatót, akinek véleményét minden kritika nélkül elfogadja a Soros-blog. A 888.hu hívta fel arra a figyelmet, hogy ez természetesen nem véletlen, a Soros által fizetett 444 azért támadja a magyar kormányt, és különösen Szijjártó Péter külügyminisztert, mert az ukrán válság és a 444 is ugyanazon tőről fakad: Soros áll a fonal végén. Tehát védeni kell a Gazda érdekeit, még akkor is, ha az teljesen ellentétes a kárpátaljai magyarok érdekeivel.

Hazudik a 444 és a direkt, hergelik a választókat

Itthon2018.03.28, 21:23

A 444.hu és a Direkt36 valóságtól elrugaszkodott cikkének kizárólag a választási hangulatkeltés a célja – állítja közleményében a Belügyminisztérium. Nem meglepő, tesszük hozzá: mindenfajta alap nélkül vádaskodik az ellenzéki kismédia.

Soros blogja lehazudta a csillagokat az égről a Fidesz plakátjai miatt

Itthon2018.01.31, 09:59

A kifinomult stílusáról híres 444 "ótvaros kamuként" jellemezte a Fidesz plakátjait, mert szerintük Soros György soha nem mondott olyasmit, hogy lebontaná a magyar kormány által felállított kerítést. A Soros-blog végre megmutatta, hogy valóban létezik olyan, hogy alternatív valóság, és úgy tűnik, ők el is hiszik az általuk kreált világ minden elemét. Álhírgyártás a csúcson.

Sorosékat nem érdekli, ha egy cikkük hazudik

Itthon2018.01.16, 19:25

A következő történet a maga nemében tulajdonképpen tökéletes. Arról szól, hogyan tünteti ki Soros egyik szervezete Soros másik szervezetét, majd amikor kiderül, hogy talán ezt most mégsem kellett volna, akkor Sorosék kiadnak egy közleményt azzal, hogy "és akkor mi van".

Jogerősen is hazudozott a Soros-blog "oknyomozó" újságírója

Itthon2018.01.12, 15:42

Jogerősen is pert vesztett a 444.hu cikksorozata, amelyet éppen tegnap tüntettek ki Soma-díjjal, mint az ország legjobb oknyomozó anyagát. Mindez meglepőnek tűnik, de voltaképpen tiszta sor: a Soros György-féle blogot a Soros György-féle Transparency International díjazta egy álhírért (lásd még: fake news). A helyzet roppant kínos, de azt még nem tudni, hogy visszavonják-e a díjat. 

Soros blogjának hazugságon lebukott újságírója kapta Soros újságírói díját

Itthon2018.01.12, 10:00

Már a kiindulási pont is olyan, mint egy paródia: Soros blogjának egyik szerzője kapta a Soros által finanszírozott Transparency International díját. Az pedig leírhatatlanul vicces, hogy egy olyan cikkért, amiről a bíróság megállapította: a szerző hazudott. Helyreigazításra is kötelezte Soros blogját, a 444-et. Azaz, nem elég, hogy saját magukat tüntetik ki (Soros szervezete Soros blogíróját), de ráadásul egy olyan cikkért, ami egy hazugság, egy csalás, egy nevetséges - kedvenc balliberális szó - fake news. 

Kétmilliójába került a 444-nek, hogy hazudott

Itthon2017.11.15, 08:25

Komoly zavar lehet az igazmondó médiabirodalom erőterében, miután kiderült, hogy az egyik nagyágyú, Soros György 444-e hazudott. Nem először, de a mostani esetről papír is van, miután a Fővárosi Ítélőtábla jogerősen kimondta, hogy a blog olyan állításokat fogalmazott meg Kálomista Gábor producerről, amelyek köszönőviszonyban sincsenek a valósággal. Az olvasóközönség ilyen fokú példás tájékoztatása kétmillió forintjába, plusz perköltségbe került a 444-nek. Hiába, az objektivitás nem olcsó. 

Soros blogja hazudott a ferencvárosi parkolásról

Itthon2017.10.27, 14:59

Számtalan pontban hazudott Soros blogja, a 444 a ferencvárosi parkolási rendszerről, ezért a IX. kerületi önkormányzat beperelte őket és a pert meg is nyerte. 

Előző
  • 1
  • 2
Következő