444.hu

címke rss

Ripost: Soros szlovák és cseh emberei a 444 vezetésében

Itthon2017.04.16, 12:59

Régóta sejthető, hogy egyes baloldali közéleti hírportálok mögött Soros György áll. Például a 444.hu kiadójának igazgatóságában az amerikai magyar üzletember két régi, külföldi kollégája is megtalálható: egyikük a Open Society vagyis a Nyitott Társadalom alapítvány vezetőjeként bizonyított, másikuk Soros médiafejlesztési alapjánál vezeti az internetes tanácsadórészleget.

Hiába tagadta Juhász Péter, kiderült: mégis hazudott

Itthon2016.12.26, 15:01

Megjelent a helyreigazítás a 444-en, amely szerint - Juhász Péter állításaira támaszkodva - valótlanul híresztelték, hogy Rogán Antal Dubajban járt. Juhász Péter néhány napja a Hír TV-ben azt állította, hogy nem igaz, hogy a bíróság helyreigazításra kötelezte a 444.hu-t, az Indexet és a Népszavát. Az Együtt alelnöke többek között azt állította Facebook-oldalán, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda vezetője november 3-án Dubajban járt, és például egy halloweenpartin vett részt. Mindezekről kiderült, hogy egy szó sem igaz belőlük.

Amerikai külügyi közlemény a Népszabadságról

Nagyvilág2016.10.21, 12:24

Aggodalmát fejezte ki közleményben az amerikai külügyminisztérium a magyar sajtószabadság miatt pénteken.

Előző
Következő