444.hu

címke rss

A 444-nek ismét fontosabb a nyílt társadalom, mint az emberéletek

Itthon2020.03.17, 21:01

Bede „az a baj, hogy tovább mennek" Márton, a 444 ügyeletes válságszakértője ismét egyedülálló cikket írt, aminek a lényege az, hogy ha emberéletek védelme és a nyílt társadalom szembekerül egymással, egyértelmű, hogy a nyílt társadalmat kell megvédeni. Jelen esetben hiába van világjárvány, Bede szerint a határokat akkor is tárva-nyitva kell tartani, mert a bezárkózás - világjárvány ide vagy oda -, nem lehet megoldás.

Német, svájci, sőt horvát szervezetek is pénzelik Soros magyarországi birodalmát

Itthon2020.01.24, 14:47

Számos külföldi országból finanszírozzák Soros hazai birodalmát, derült ki az Origóhoz eljutott dokumentumokból. Bár valamennyi helyi Soros-szervezet tagadja, hogy külföldi érdekeket szolgálna ki, azonban, ha jobban megnézzük ezeket a helyi leányvállalatokat, akkor azt láthatjuk, hogy szinte kizárólag csak külföldi forrásokból gazdálkodnak, így jogosan merül fel a kérdés, hogy milyen célokat és mi okból szolgálhatnak ezek a hazánkban bejegyzett egyesületek, alapítványok. Mert az ősi szabály szerint aki fizet, az diktál. A Századvég NGO-radarja is a Helsinki Bizottság tavalyi éves beszámolójával foglalkozik. Ebből kiderül, hogy a 4811 ...

Soros blogja megint hazudik

Itthon2019.12.14, 11:26

Soros újságírói már megint álhírt költenek.

Már a Színművészeti sem tudta tovább mentegetni Gothárt és kirúgta, de Soros blogja azért védeni próbálja

Itthon2019.12.10, 14:46

Talán sosem jelent még meg ennyire rosszul időzített cikk a 444-en: nem sokkal azután, hogy a Színház- és Filmművészeti Egyetem nem tudta tovább védeni féltve tisztelt egyik vezetőjét, a szexuális zaklatásával lebukott Gothár Pétert, Soros blogján megjelent egy, lényegét tekintve a "Kossuth-díjas ikon" védelmében írott véleménycikk. "Ha jelented a zaklatást, azzal kockára teszed mindenki sorsát körülötted, és a vallomásod segítségével tönkretehetnek mindent, amiért dolgoztál" - figyelmeztet a blog munkatársa, aki szerint (így értette: sajnos) "a kultikus tisztelet" sem védte meg a rendezőt. Látszólag egy más dimenzióba próbálja helyyezni ...

Soros blogja hisztérikusan reagált a miniszterelnök Erős Pistás bejegyzésére

Itthon2019.12.04, 07:21

Hisztérikus cikkben reagált Soros György blogja, a 444 arra, hogy Orbán Viktor miniszterelnök Erős Pistás szaloncukrot posztolt a Facebookra. Ahogy az Origo is megírta, a miniszterelnök harmadik napja posztol sorszámmal ellátott ünnepi témájú képeket, mi azt gyanítjuk, hogy adventi kalendáriumként.  

Hatalmas hazugságot terjeszt az ellenzéki propagandasajtó Németh Sándorról

Itthon2019.11.22, 00:26

Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezetője csütörtökön este közzétett Facebook-bejegyzésében tette világossá, hogy a hvg.hu úgy közölt egy róla szóló, a lelkésznek tulajdonított gondolatokat bemutató cikket, hogy ő semmilyen nyilatkozatot nem adott a portálnak. A néhány évvel ezelőtt hamis videót közzétevő hvg most egy hamis levelet publikált, a 444 és a 24 nevű ellenzéki propagandalapok pedig azonnal közölték.

Disznónak tartja a magyar szurkolókat Soros blogja

Itthon2019.11.16, 14:22

Ízléstelen és durván sértő kísérőszöveggel írta meg Soros blogja, a 444 azt a hírt, hogy megszökött egy disznó Budapest belvárosában, mert egy furgon szabálytalanul szállította. Tulajdonképpen azt a 67 ezer szurkolót disznózták le a maguk gyáva módján, akik a nemzeti stadion, a Puskás Aréna megnyitójára tartottak.

Határozottan cáfolta az Európai Bizottság a 444 újságírójának a hazugságait

Nagyvilág2019.11.05, 13:48

Az ügyvivői minőségben még hivatalban lévő, Jean-Claude Juncker által vezetett Európai Bizottság a szóvivőjén, Mina Andreeván keresztül egyértelműen és határozottan cáfolta a 444 egyik újságírójának az amerikai Demokrata Párthoz kötődő The New York Timesban magyarul is megjelent legújabb hazugságait az uniós agrártámogatások elnyerése és felhasználása ügyében. A Trump által folyamatosan bírált New York Times és a Soros-blogger érdeke furcsa mód találkozik: míg a 444 alkalmazottja Magyarország ellen próbál dolgozni, a NYT amerikai érdekeket képvisel: multinacionális cégek az ukrán mezőgazdaságba akarnak befektetni, ez pedig szembe meegy ...

Újabb Magyarországot szidó cikket írt a 444 dolgozója a New York Timesban, most magyarul

Itthon2019.11.03, 17:51

A bírálatok ellenére a 444 megismételte múlt héten bemutatott trükkjét: egyik munkatársuk ismét írt egy cikket a New York Timesnak (NYT), ami aztán úgy jelent meg a felületen, mintha azt az amerikai napilap írta volna. A különbség csupán annyi, hogy az írás ezúttal magyar nyelven is elérhető a NYT online felületén. A célpont azonban változatlan: ismét Budapestről próbálják meg Orbán Viktor kormányát külföldön befeketíteni. Soros blogja megint zárójelbe tette a sajtóetikai szabályokat, megint fittyet hányt a tájékoztatás alapelveire. 

A 444 magyarázkodni kezdett, miután lebuktak: a 444 dolgozója írta a Magyarországot szidó cikket, nem a New York Times

Itthon2019.10.28, 15:38

Bocsánatkérés helyett magyarázkodni kezdett a 444 a New York Times-os cikk miatt. Mint ismert, a blog úgy csinált, mintha az egyik munkatársuk által írt lejárató anyagot az amerikai napilap írta volna.