Mercedes-Benz E osztály

címke rss

Dízel-hibridként a legjobb, és már a tolvajok eszén is túljár

Auto2020.08.14, 06:25

Nagyszabású modellfrissítéssel várja az őszt a Mercedes. A kozmetikázott GLA, a GLB és a nagyobb SUV-ok már be is költöztek a szalonokba, a nagygenerálon átesett E-osztály pedig a napokban érkezik meg melléjük.

Semmi sem állítja meg a legőrültebb terepkombit

Auto2017.07.21, 18:05

Egy gyári mérnök nem volt elégedett a Mercedese terepjáró képességével, ezért alaposan átalakította a kocsit.

Egy ideig ez lesz a mérce – Mercedes-Benz E220d teszt

Auto2016.11.19, 07:01

Négyhengeres dízel autót kevesen vesznek közel 25 millió forintért, de a varázsszőnyegként sikló, gázolajcseppekkel megelégedő, dizájnotthonokat megszégyenítő belsejű, NASA-irányítóközpontot idéző műszerezettségű, magát vezetni képes Mercedes E osztály sokat is ad az áráért.

Taxisok és a topmenedzserek egyformán szeretni fogják

Auto2016.04.22, 18:20

A Mercedes E-osztály legújabb nemzedéke már Magyarországra is megérkezett. Számos olyan trükköt tud, amire még a kétszer ennyibe kerülő S-osztály sem képes: távirányítással parkol, kulcs helyett a telefont is elfogadja, autópályán és dugóban robotpilótával vezet, és sávot is vált, megóv a megsüketüléstől, és még kommunikálni is képes az utakon futó többi E-osztállyal. Persze autónak sem utolsó, különösen a kipróbált, új kétliteres dízelmotorral, ami 3,9 literes átlagfogyasztást és 7,3 másodperces gyorsulást ígér.

Nincs okosabb autó ma az új Mercedesnél

Auto2016.01.11, 15:08

A Detroitban leleplezett új E-osztály technikája még az S-osztályén is túltesz, az alapára 11,86 millió forint.

Így néz majd ki az új Mercedes E-osztály

Auto2016.01.04, 12:03

Az S osztályét is veri majd az új generáció technikája, a bemutató január 11-én lesz Detroitban.

Magyar gumik az E osztályos Merciken

Auto2013.09.11, 08:53

A Hankookot választotta a Daimler a frissített Mercedes-Benz E osztály gyári szerelésű abroncsainak beszállítójaként.

Nincs vége a lóerőháborúnak - Mercedes E 63 AMG-menetpróba

Auto2013.04.29, 08:25

Az új Mercedes E 63 AMG menetpróbáján kiderült, hogy a világ egyik legkényelmesebb autóülése is képes nyomni az ember hátát, persze nem a támla formája, hanem az 585 lóerős biturbó V8-as motor miatt.

Előző
Következő