Index

címke rss

Eladta Spéder Zoltán az Indexet, pánik és bizonytalanság a szerkesztőségben

Spéder Zoltán eladta a cemp-x online Zrt.-ben lévő közvetett tulajdonát. A lényegét tekintve Simicska Lajoshoz tartozó, a kampányban a Jobbiknak hízelgő Index igazgatótanácsából egyből kitették Simicska rokonát, Nagy-Ajtony Csabát, és Kereszty Gábort is, Sváby András egykori társát, a balliberális tévést. Bodolai László maradt, Kereszty helyett pedig egy másik baloldali egykori tévést vettek be a háromtagú igazgatóságba, Szombathy Pált, Horn Gyula felfedezettjét. Információink szerint a bizonytalanság tovább nőtt az Index szerkesztőségben, sok dolgozó a fizetéséért aggódik, nem túlzás pánikról beszélni.

Az exjobbikos Kovács Béla szerint ő nem kémkedett, csupán lobbizott

Itthon2018.08.08, 13:45

Nem hallgat tovább a Jobbikból távozott Kovács Béla európai parlamenti képviselő. Az unió intézményei elleni kémkedéssel és az EU kárára elkövetett költségvetési csalással vádolt politikus beszélt regénybe illő életéről, a Japánban, valamint a moszkvai Nemzetközi Kapcsolatok Intézeténél töltött éveiről. Megkésve ugyan, de részletesen nyilatkozott az Index „tényfeltáró” cikkében vele és feleségével szemben megfogalmazott állításokról is. Büntetőügyéről csupán annyit mondott, nem kémkedett, maximum lobbizást lehet kiolvasni az iratokból, ami viszont nem tilos.

Nem tud leállni az álhírgyártással az Index

Itthon2018.06.26, 19:58

Ismét ordas nagyot hazudott az Index a balatonfüredi Lóczy Lajos Gimnázium és Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakgimnáziumról. A Simicska-féle álhír portál most azt írta az intézményről, hogy várandóssága miatt rúgtak ki egy lányt, és ezért nem érettségizhetett le. Ezzel szemben, mint kiderült, a valóság az, hogy az érintett lány maga kérte, hogy elhagyhassa az intézményt. Korábban ugyanerről az iskoláról azt írták, hogy drogozás miatt rúgtak ki diákokat. Az is hazugság volt. Soha nem látott mélységben van a Simicska-féle álhír-portál. 

Megint összeomlott az Index

Itthon2018.06.21, 11:25

Megint elérhetetlen volt egy ideig Simicska Lajos internetes újságja, az Index. A technikai probléma azt mutatja, hogy egyre nagyobb bajban van a balliberális portál. Ahogy korábban írtuk, pánikhangulat van a portálnál, miután Simicska sorra szüntette meg újságjait.

Összeomlott az Index

Itthon2018.06.18, 15:01

Elérhetetlen volt egy ideig Simicska Lajos internetes újságja, az Index. A technikai probléma azt mutatja, hogy egyre nagyobb bajban van a balliberális portál. Ahogy korábban írtuk, pánikhangulat van a portálnál, miután Simicska sorra szüntette meg újságjait. 

Mitől olyan ideges Simicska Lajos újságja, az Index?

Itthon2018.01.26, 10:29

A Jobbik-tulajdonos Simicska Lajos internetes újságja, az Index hosszú ideje a baloldali-liberális érzelmű hírfogyasztók, illetve a baloldali politikai erők saját virtuális fészke. Az Index nemcsak ehhez a státuszához ragaszkodik, hanem valamilyen spirituális okból kifolyólag fenntartja magának azt a privilégiumot is, hogy az igazság őrkutyája egyedül ő lehet. Ahogy a lapot nevezte egykori főszerkesztője, aki éppen Simicska megnövekedett befolyása (másképpen: tulajdonosi lebukása) miatt távozott.

Vegetáriánus? Ezekben az országokban lesz jó utaznia

Travelo2017.11.27, 10:31

Vegetáriánus? Ezekben az országokban lesz jó utaznia

Itt az újabb bizonyíték: Simicska átvette az uralmat az Indexnél

Itthon2017.08.02, 12:29

Egyetlen nap alatt tett 180 fokos fordulatot a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Index véleménye a tusványosi találkozón Orbán Viktor beszédét megzavaró nő kivezetésének körülményeiről. A magát függetlenként feltüntető portál először még titokzatos férfiről írt, aki hátracsavarta a nő karját. Aztán hirtelen, mintegy vezényszóra, már szakszerű fellépésről számoltak be, és hogy a biztonsági cég vezetője a lány védelmében lépett föl. A hangnem változása mögött az állhat, hogy a tusványosi szabadegyetemet biztosító Dakota Security információink szerint Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik.

Álszentek: milliárdokat kapott az RTL és a Simicska-média

Itthon2017.07.27, 08:05

Most számon kéri az állami médiaköltéseket a Simicska Lajos tulajdonolta média, de a Magyar Nemzet, a nemrég Simicskához került Index, valamint a vállalkozóról korábban hallgató RTL-csoport arról már nem számol be, hogy ők maguk előbb a baloldali, majd a 2010 és 2014 közötti jobboldali kormányzás idején is nagy mennyiségben fogadtak be állami hirdetéseket - írja a pestisrácok.hu.

Egyre nagyobb a káosz Simicska Lajos újságjánál

Itthon2017.07.26, 17:31

A Jobbik-barát milliárdos, Simicska Lajos internetes újságja, az Index újabb vezetővel gazdagodott. Az eddigi főszerkesztő-helyettesek mellé kineveztek egy harmadikat. Egészen komikus magyarázattal indokolták a kinevezést, a másik ellenzéki propagandaoldal, a 24 pedig minderről nagy komolyan be is számolt.

Előző
Következő